Køkken+bad...
Fra : S@ndman

Dato : 29-01-08 12:03

Hejsa,

Har kigget på et hus hvor der sidste år er lavet således at
badeværelset ligger i køkkenet, dvs. der er kun adgang til
badeværelse fra køkkenet - er dette lovligt eller?

Jimmy

Fra : Henning

Dato : 29-01-08 13:03

On Tue, 29 Jan 2008 12:03:23 +0100, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Har kigget på et hus hvor der sidste år er lavet således at
>badeværelset ligger i køkkenet, dvs. der er kun adgang til
>badeværelse fra køkkenet - er dette lovligt eller?

Ja, ingen problemer. Masser af mennesker har brusekabine stående i
selve køkkenet.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-01-08 13:27

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> crashed Echelon writing

> Har kigget på et hus hvor der sidste år er lavet således at
> badeværelset ligger i køkkenet, dvs. der er kun adgang til
> badeværelse fra køkkenet - er dette lovligt eller?

Uden at kende de eksakte regler, tror jeg humlen er i om der kun er tale om
bad eller om der osse er lokum i rummet ud til køkkenet.

Det sidstnævnte har jeg ladet mig fortælle ikke er lovligt

--
Bjarke Andersen

Fra : Leonard

Dato : 29-01-08 13:51

On 29 Jan 2008 12:27:11 GMT, Bjarke Andersen wrote:

> Uden at kende de eksakte regler, tror jeg humlen er i om der kun er tale om
> bad eller om der osse er lokum i rummet ud til køkkenet.
>
> Det sidstnævnte har jeg ladet mig fortælle ikke er lovligt

Der var engang, hvor der skulle være 2 døre mellem køkken og wc, men det
gælder ikke længere.

--
Leonard

Fra : S@ndman

Dato : 29-01-08 15:41

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> wrote in message

> Der var engang, hvor der skulle være 2 døre mellem køkken og wc, men det
> gælder ikke længere.
>
> --
Hmmm....der et netop også toilet....lyder da ikke særlig lækkert...

Jimmy

Fra : Anders Majland

Dato : 29-01-08 17:58

> Hmmm....der et netop også toilet....lyder da ikke særlig lækkert...

Det er imho stor forskel på et toilet i køkkenet - og så et toilet hvortil
der kun er adgang via køkkenet....

/A

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 29-01-08 19:22

> Har kigget på et hus hvor der sidste år er lavet således at
> badeværelset ligger i køkkenet, dvs. der er kun adgang til
> badeværelse fra køkkenet - er dette lovligt eller?

Ja, det er lovligt i private hjem uanset som det er etagebyggeri eller huse.
Det er ikke tilladt på restauranter og offentlige spisesteder.

Mvh Maria