Ny Mac Mini?
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 28-01-08 12:33

Hej,

Jeg ved, at kun Apple kan svare på det og jeg spørger, fordi jeg ikke
har 'behov' for at handle lige nu. Så er de to typiske svar vist klaret
på forhånd ;)

Er det tænkeligt/muligt, at der kommer en opdatering af Mac Mini inden
for rimelig fremtid? Det kræver jo, at der er nyt/billigt hardware den
kan opdateres med og på den front er jeg altså ikke opdateret.

Jeg ville rigtig gerne se et chipset/bundkort, der understøtter 4GB RAM,
i den ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-01-08 12:36

> [...]
> kan opdateres med og på den front er jeg altså ikke opdateret.
>
> Jeg ville rigtig gerne se et chipset/bundkort, der understøtter 4GB RAM,

tja, jeg har lige bestilt en mini til mig selv så det skal nok passe at
der kommer noget nyt lige om lidt ;)

/thomas

Fra : Ole V Jensen

Dato : 28-01-08 19:36

> tja, jeg har lige bestilt en mini til mig se

Den blev senest opdateret i starten af september 2007.

mvh
Ole-J

Fra : Esben

Dato : 29-01-08 15:27

> [...]
> kan opdateres med og på den front er jeg altså ikke opdateret.
>
> Jeg ville rigtig gerne se et chipset/bundkort, der understøtter 4GB RAM,

Mon ikke den kommer med Santa Rosa Chipset og et lille performance
boost?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 29-01-08 16:03

Esben wrote:

> Mon ikke den kommer med Santa Rosa Chipset og et lille performance
> boost?

Bare chipsettet bliver opdateret, er jeg glad ;) Spørgsmålet er jo så
bare om/hvornår det sker.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk