|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Stofanet Supersize Fra : Thomas
 | 
 Dato :  23-01-08 18:15
 | 
 |  | Hej.
 
 Jeg beklager hvis dette er blevet diskuteret før, jeg har lige tilmeldt
 mig gruppen og fik kun hentet de sidste 500 tråde.
 
 Jeg bestilte Supersize for omkring ½ år siden, godt nok med den klausul
 at Stofa ville levere hastigheden på 10 Mbit når antenneanlægget jeg
 hører under er klar til det. I den forløbne periode har jeg flere gange
 henvendt mig til Stofa for at høre hvornår det så sker. Hver gang har
 jeg fået svar som "Det er lige om hjørnet", "vi regner med næste måned"
 og sidst pr. mail hed det lige efter nytår.
 
 I dag har jeg igen snakket med supporten og igen er det på trapperne.
 Hvad jeg dog fik ud af dem denne gang er, at det ikke kun er mit
 antenneanlæg der ikke kan levere hastigheden, det gælder faktisk over
 hele landet.
 
 Jeg vil gerne høre jeres mening om denne mærkværdige form for
 salgspolitik. Kan det virkelig være lovligt at sælge en vare der efter ½
 år stadig ikke kan leveres og lade samtlige kunder betale fuld pris i
 mellemtiden?
 
 Og hvis du selv er Stofa kunde, har du fået det bestilte 10 Mbit, eller
 fået lovning om at det er på vej?
 
 Og sidst, hvis det fortsætter på denne måde, er der så noget at gøre ved
 det i retslig forstand?
 
 Mvh. Thomas
 
 
 |  |  | 
  Bjarke Andersen (23-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Andersen
 | 
 Dato :  23-01-08 20:32
 | 
 |  | Thomas <ng@faelles.net> crashed Echelon writing
 news:47977604$0$2986$ba624c82@nntp06.dk.telia.net:
 
 > Jeg beklager hvis dette er blevet diskuteret før, jeg har lige tilmeldt
 > mig gruppen og fik kun hentet de sidste 500 tråde.
 >
 > Jeg bestilte Supersize for omkring ½ år siden, godt nok med den klausul
 > at Stofa ville levere hastigheden på 10 Mbit når antenneanlægget jeg
 > hører under er klar til det.
 
 Indlægget hører i ikke til i denne gruppe. Denne gruppe omhandler DSL
 udbydere/teknologi, ikke kabel-tv net.
 
 Du bør nok mere satse på dk.edb.internet.udbydere
 
 --
 Bjarke Andersen
 
 
 |  |  | 
  Bertel Lund Hansen (23-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  23-01-08 20:36
 | 
 |  | 
 
            Thomas skrev:
 > Jeg vil gerne høre jeres mening om denne mærkværdige form for 
 > salgspolitik. Kan det virkelig være lovligt at sælge en vare der efter ½ 
 > år stadig ikke kan leveres og lade samtlige kunder betale fuld pris i 
 > mellemtiden?
 Nej, men det har de heller ikke gjort. Ved bestillingen
 accepterede du kun at køre 6 Mbit indtil systemet blev
 opgraderet, og de lovede ikke noget om hvornår det ville ske.
 > Og hvis du selv er Stofa kunde, har du fået det bestilte 10 Mbit, eller 
 > fået lovning om at det er på vej?
 Ingen af delene, for jeg har ikke spurgt om det. Jeg kører 6 Mbit
 for 360 kr. om måneden, og det er ikke dyrt. Jeg overvejer dog
 Fullrate som p.t.b koster 300 kr. for 10 Mbit, men det er primært
 fordi de har upload på 2 Mbit, og det vil jeg virkelig kunne
 mærke. Om jeg kører 4, 6 eller 10 Mbit ned, er sådan set
 underordnet.
 > Og sidst, hvis det fortsætter på denne måde, er der så noget at gøre ved 
 > det i retslig forstand?
 Næppe. Man kan anklage dem for vildledende markedsføring, og så
 får de en bøde.
 -- 
 Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/    FIDUSO: http://fiduso.dk/ |  |  | 
  Joel (28-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Joel
 | 
 Dato :  28-01-08 20:49
 | 
 |  | 
 "Thomas" <ng@faelles.net> skrev i meddelelsen
 news:47977604$0$2986$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
 > Hej.
 >
 > Jeg beklager hvis dette er blevet diskuteret før, jeg har lige tilmeldt
 > mig gruppen og fik kun hentet de sidste 500 tråde.
 >
 > Jeg bestilte Supersize for omkring ½ år siden, godt nok med den klausul at
 > Stofa ville levere hastigheden på 10 Mbit når antenneanlægget jeg hører
 > under er klar til det. I den forløbne periode har jeg flere gange henvendt
 > mig til Stofa for at høre hvornår det så sker. Hver gang har jeg fået svar
 > som "Det er lige om hjørnet", "vi regner med næste måned" og sidst pr.
 > mail hed det lige efter nytår.
 >
 > I dag har jeg igen snakket med supporten og igen er det på trapperne. Hvad
 > jeg dog fik ud af dem denne gang er, at det ikke kun er mit antenneanlæg
 > der ikke kan levere hastigheden, det gælder faktisk over hele landet.
 >
 > Jeg vil gerne høre jeres mening om denne mærkværdige form for
 > salgspolitik. Kan det virkelig være lovligt at sælge en vare der efter ½
 > år stadig ikke kan leveres og lade samtlige kunder betale fuld pris i
 > mellemtiden?
 >
 > Og hvis du selv er Stofa kunde, har du fået det bestilte 10 Mbit, eller
 > fået lovning om at det er på vej?
 >
 > Og sidst, hvis det fortsætter på denne måde, er der så noget at gøre ved
 > det i retslig forstand?
 >
 > Mvh. Thomas
 
 DE er så fulde af løgn hos Stofa.
 Jeg fik den samme historie og henvendte mig da til vores antenneforening,
 som sagde at vores net havde været opdateret til den hastighed i knap et år.
 Forelagt dette sagde Stofanet at det var deres eget anlæg der ikke var
 opdateret, og at de ikke vidste hvornår det ville blive det. Det er derfor
 rent fup og fiduser når de lover noget de på forhånd ved de ikke kan holde.
 
 Mvh. JL
 
 
 
 |  |  | 
  Thomas (29-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas
 | 
 Dato :  29-01-08 19:51
 | 
 |  | Joel skrev:
 
 > DE er så fulde af løgn hos Stofa.
 > Jeg fik den samme historie og henvendte mig da til vores
 > antenneforening, som sagde at vores net havde været opdateret til den
 > hastighed i knap et år. Forelagt dette sagde Stofanet at det var deres
 > eget anlæg der ikke var opdateret, og at de ikke vidste hvornår det
 > ville blive det. Det er derfor rent fup og fiduser når de lover noget de
 > på forhånd ved de ikke kan holde.
 >
 > Mvh. JL
 
 Ja, det kan du nok have ret i. Jeg har i går fået den besked at
 anlæggene er opgraderet, det der mangler nu er at alle kunders modems
 skal skiftes ud da de eksisterende - selv de nyeste, har vist sig ikke
 at kunne håndtere mere end de 6 Mbit. Efter sigende skulle alle
 stofakunder i den nærmeste fremtid få et brev om det.
 
 Mvh. Thomas
 
 
 |  |  | 
   Kasper Bergh (30-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kasper Bergh
 | 
 Dato :  30-01-08 16:45
 | 
 |  | "Thomas" <ng@faelles.net> wrote in message
 news:479f757b$0$2991$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
 
 > Ja, det kan du nok have ret i. Jeg har i går fået den besked at anlæggene
 > er opgraderet, det der mangler nu er at alle kunders modems skal skiftes
 > ud da de eksisterende - selv de nyeste, har vist sig ikke at kunne
 > håndtere mere end de 6 Mbit. Efter sigende skulle alle stofakunder i den
 > nærmeste fremtid få et brev om det.
 
 Det er nu også løgn. Både Motorola SB 4200-> og Webstar modems fra
 Scientific Atlanta - begge modeller jeg har set hos mange Stofanet kunder
 kan køre DOCSIS 1.1, DOCSIS 2.0 og DOCSIS 3.0 (når det bliver endeligt
 frigivet), og har 100Mb ethernet porte (i modsætning til ældre Motorola
 modeller bl.a.).
 
 Så mens der sagtens kan være Stofanet kunder der faktisk skal bruge nyt
 modem, kan det umuligt passe at alle skal.
 
 Hvis nogen tvivler kan de bare konstatere at YouSee bruger de samme modeller
 modems og de kører successfuldt op til 15Mbit uden problemer.
 
 mvh
 /Kasper
 
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (30-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  30-01-08 17:06
 | 
 |  | 
 "Thomas" <ng@faelles.net> wrote in message
 news:47977604$0$2986$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
 > Hej.
 >
 > Jeg beklager hvis dette er blevet diskuteret før, jeg har lige tilmeldt
 > mig gruppen og fik kun hentet de sidste 500 tråde.
 >
 > Jeg bestilte Supersize for omkring ½ år siden, godt nok med den klausul
 > at Stofa ville levere hastigheden på 10 Mbit når antenneanlægget jeg
 > hører under er klar til det. I den forløbne periode har jeg flere gange
 > henvendt mig til Stofa for at høre hvornår det så sker. Hver gang har
 > jeg fået svar som "Det er lige om hjørnet", "vi regner med næste måned"
 > og sidst pr. mail hed det lige efter nytår.
 >
 > I dag har jeg igen snakket med supporten og igen er det på trapperne.
 > Hvad jeg dog fik ud af dem denne gang er, at det ikke kun er mit
 > antenneanlæg der ikke kan levere hastigheden, det gælder faktisk over
 > hele landet.
 >
 > Jeg vil gerne høre jeres mening om denne mærkværdige form for
 > salgspolitik. Kan det virkelig være lovligt at sælge en vare der efter ½
 > år stadig ikke kan leveres og lade samtlige kunder betale fuld pris i
 > mellemtiden?
 >
 > Og hvis du selv er Stofa kunde, har du fået det bestilte 10 Mbit, eller
 > fået lovning om at det er på vej?
 >
 > Og sidst, hvis det fortsætter på denne måde, er der så noget at gøre ved
 > det i retslig forstand?
 >
 > Mvh. Thomas
 
 Jeg har haft SuperSize abonnementet siden 1/6, men jeg har opgivet håbet om
 at de 10Mbps er lige om hjørnet. Så vidt jeg husker, var der nogle indlæg i
 december, hvor flere havde ringet ind til Stofa og fået at vide, at den høje
 hastighed ville komme i januar, og een af dem havde fået at vide, at der
 kort efter nytår ville komme besked om udskiftning af modems. Jeg har haft
 mit modem i over 5 år, så jeg regner med at mit modem skal skiftes, men jeg
 har intet hørt. Så jeg regner ikke med noget længere. Dertil kommer, at den
 nuværende forbindelse skulle være 6Mbps, og det er den måske også en gang
 imellem, men jeg synes hastigheden svinger for meget, og oftest ligger den
 på under 4Mbps, når jeg tester med testprogrammer.
 
 Til sammenligning har jeg fået oprettet en 4M/256k ADSL hos TDC for knap 3
 uger siden. Den holder, hvad de lover, dvs. TCP/IP-hastigheden er ca. 15%
 lavere end ADSL-liniens nominelle hastighed. Når jeg kører hastighedstests
 får jeg resultater, som kun svinger få %, og det gælder også til servere,
 som ikke tilhører TDC (så vidt jeg ved i hvert fald). Så jeg tror ikke, at
 testprogrammerne fejler noget.
 
 Det varer ikke længe, før jeg opsiger mit StofaNet-abonnement.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Joel (30-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Joel
 | 
 Dato :  30-01-08 17:46
 | 
 |  | 
 "JJ" <a> skrev i meddelelsen 
 news:47a09fff$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > "Thomas" <ng@faelles.net> wrote in message
 > news:47977604$0$2986$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
 >> Hej.
 >>
 >> Jeg beklager hvis dette er blevet diskuteret før, jeg har lige tilmeldt
 >> mig gruppen og fik kun hentet de sidste 500 tråde.
 >>
 >> Jeg bestilte Supersize for omkring ½ år siden, godt nok med den klausul
 >> at Stofa ville levere hastigheden på 10 Mbit når antenneanlægget jeg
 >> hører under er klar til det. I den forløbne periode har jeg flere gange
 >> henvendt mig til Stofa for at høre hvornår det så sker. Hver gang har
 >> jeg fået svar som "Det er lige om hjørnet", "vi regner med næste måned"
 >> og sidst pr. mail hed det lige efter nytår.
 >>
 >> I dag har jeg igen snakket med supporten og igen er det på trapperne.
 >> Hvad jeg dog fik ud af dem denne gang er, at det ikke kun er mit
 >> antenneanlæg der ikke kan levere hastigheden, det gælder faktisk over
 >> hele landet.
 >>
 >> Jeg vil gerne høre jeres mening om denne mærkværdige form for
 >> salgspolitik. Kan det virkelig være lovligt at sælge en vare der efter ½
 >> år stadig ikke kan leveres og lade samtlige kunder betale fuld pris i
 >> mellemtiden?
 >>
 >> Og hvis du selv er Stofa kunde, har du fået det bestilte 10 Mbit, eller
 >> fået lovning om at det er på vej?
 >>
 >> Og sidst, hvis det fortsætter på denne måde, er der så noget at gøre ved
 >> det i retslig forstand?
 >>
 >> Mvh. Thomas
 >
 > Jeg har haft SuperSize abonnementet siden 1/6, men jeg har opgivet håbet 
 > om
 > at de 10Mbps er lige om hjørnet. Så vidt jeg husker, var der nogle indlæg 
 > i
 > december, hvor flere havde ringet ind til Stofa og fået at vide, at den 
 > høje
 > hastighed ville komme i januar, og een af dem havde fået at vide, at der
 > kort efter nytår ville komme besked om udskiftning af modems. Jeg har haft
 > mit modem i over 5 år, så jeg regner med at mit modem skal skiftes, men 
 > jeg
 > har intet hørt. Så jeg regner ikke med noget længere. Dertil kommer, at 
 > den
 > nuværende forbindelse skulle være 6Mbps, og det er den måske også en gang
 > imellem, men jeg synes hastigheden svinger for meget, og oftest ligger den
 > på under 4Mbps, når jeg tester med testprogrammer.
 >
 > Til sammenligning har jeg fået oprettet en 4M/256k ADSL hos TDC for knap 3
 > uger siden. Den holder, hvad de lover, dvs. TCP/IP-hastigheden er ca. 15%
 > lavere end ADSL-liniens nominelle hastighed. Når jeg kører hastighedstests
 > får jeg resultater, som kun svinger få %, og det gælder også til servere,
 > som ikke tilhører TDC (så vidt jeg ved i hvert fald). Så jeg tror ikke, at
 > testprogrammerne fejler noget.
 >
 > Det varer ikke længe, før jeg opsiger mit StofaNet-abonnement.
 >
 TILLYKKE MED DET    Jeg opsagde mit igår. Jeg gad ikke høre på deres vrøvl mere. Da jeg opsagde 
 det, var der ingen grænser for hvor hjælpsomme de var. De undersøgte enda 
 grundig hvornår de kunne levere 10 Mbit. Det kan de nu i Ålbor, Århus og 
 Odense, men ikke liiige hos mig    Mvh. JL 
            
             |  |  | 
   Ukendt (30-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  30-01-08 21:32
 | 
 |  | 
 "Joel" <joel@tover.dk> wrote in message
 news:47a0a9e3$0$15010$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 >
 > "JJ" <a> skrev i meddelelsen
 > news:47a09fff$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > >
 > > "Thomas" <ng@faelles.net> wrote in message
 > > news:47977604$0$2986$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
 > >> Hej.
 > >>
 > >> Jeg beklager hvis dette er blevet diskuteret før, jeg har lige tilmeldt
 > >> mig gruppen og fik kun hentet de sidste 500 tråde.
 > >>
 > >> Jeg bestilte Supersize for omkring ½ år siden, godt nok med den klausul
 > >> at Stofa ville levere hastigheden på 10 Mbit når antenneanlægget jeg
 > >> hører under er klar til det. I den forløbne periode har jeg flere gange
 > >> henvendt mig til Stofa for at høre hvornår det så sker. Hver gang har
 > >> jeg fået svar som "Det er lige om hjørnet", "vi regner med næste måned"
 > >> og sidst pr. mail hed det lige efter nytår.
 > >>
 > >> I dag har jeg igen snakket med supporten og igen er det på trapperne.
 > >> Hvad jeg dog fik ud af dem denne gang er, at det ikke kun er mit
 > >> antenneanlæg der ikke kan levere hastigheden, det gælder faktisk over
 > >> hele landet.
 > >>
 > >> Jeg vil gerne høre jeres mening om denne mærkværdige form for
 > >> salgspolitik. Kan det virkelig være lovligt at sælge en vare der efter
 ½
 > >> år stadig ikke kan leveres og lade samtlige kunder betale fuld pris i
 > >> mellemtiden?
 > >>
 > >> Og hvis du selv er Stofa kunde, har du fået det bestilte 10 Mbit, eller
 > >> fået lovning om at det er på vej?
 > >>
 > >> Og sidst, hvis det fortsætter på denne måde, er der så noget at gøre
 ved
 > >> det i retslig forstand?
 > >>
 > >> Mvh. Thomas
 > >
 > > Jeg har haft SuperSize abonnementet siden 1/6, men jeg har opgivet håbet
 > > om
 > > at de 10Mbps er lige om hjørnet. Så vidt jeg husker, var der nogle
 indlæg
 > > i
 > > december, hvor flere havde ringet ind til Stofa og fået at vide, at den
 > > høje
 > > hastighed ville komme i januar, og een af dem havde fået at vide, at der
 > > kort efter nytår ville komme besked om udskiftning af modems. Jeg har
 haft
 > > mit modem i over 5 år, så jeg regner med at mit modem skal skiftes, men
 > > jeg
 > > har intet hørt. Så jeg regner ikke med noget længere. Dertil kommer, at
 > > den
 > > nuværende forbindelse skulle være 6Mbps, og det er den måske også en
 gang
 > > imellem, men jeg synes hastigheden svinger for meget, og oftest ligger
 den
 > > på under 4Mbps, når jeg tester med testprogrammer.
 > >
 > > Til sammenligning har jeg fået oprettet en 4M/256k ADSL hos TDC for knap
 3
 > > uger siden. Den holder, hvad de lover, dvs. TCP/IP-hastigheden er ca.
 15%
 > > lavere end ADSL-liniens nominelle hastighed. Når jeg kører
 hastighedstests
 > > får jeg resultater, som kun svinger få %, og det gælder også til
 servere,
 > > som ikke tilhører TDC (så vidt jeg ved i hvert fald). Så jeg tror ikke,
 at
 > > testprogrammerne fejler noget.
 > >
 > > Det varer ikke længe, før jeg opsiger mit StofaNet-abonnement.
 > >
 > TILLYKKE MED DET    TAK    >
 > Jeg opsagde mit igår. Jeg gad ikke høre på deres vrøvl mere. Da jeg
 opsagde
 > det, var der ingen grænser for hvor hjælpsomme de var. De undersøgte enda
 > grundig hvornår de kunne levere 10 Mbit. Det kan de nu i Ålbor, Århus og
 > Odense, men ikke liiige hos mig    >
 > Mvh. JL
 >
 Nå, så de påstår, de kan levere 10Mbps i Aalborg? Så er det jo mærkeligt, at
 jeg ikke kan få mine lovede 6Mbps, især i betragtning af, at jeg synes, det
 er blevet gradvist dårligere siden i sommers eller tidligere. Det er
 simpelthen gået den forkerte vej!    |  |  | 
  Bertel Lund Hansen (31-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  31-01-08 00:09
 | 
 |  | 
 
            JJ skrev:
 > har intet hørt. Så jeg regner ikke med noget længere. Dertil kommer, at den
 > nuværende forbindelse skulle være 6Mbps, og det er den måske også en gang
 > imellem, men jeg synes hastigheden svinger for meget, og oftest ligger den
 > på under 4Mbps, når jeg tester med testprogrammer.
 For nylig opdagede jeg at dem der ikke er sprunget på supersize,
 har fået fordoblet deres hastighed et par gange og sænket prisen.
 Min kammerat har 4 Mbit for 289 kr. om måneden.
 -- 
 Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/    FIDUSO: http://fiduso.dk/ |  |  | 
   Ukendt (31-01-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  31-01-08 17:35
 | 
 |  | 
 "Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> wrote in message
 news:8p02q35p362u6410d4bmpn43nn9idd5pbp@4ax.com...
 > JJ skrev:
 >
 > > har intet hørt. Så jeg regner ikke med noget længere. Dertil kommer, at
 den
 > > nuværende forbindelse skulle være 6Mbps, og det er den måske også en
 gang
 > > imellem, men jeg synes hastigheden svinger for meget, og oftest ligger
 den
 > > på under 4Mbps, når jeg tester med testprogrammer.
 >
 > For nylig opdagede jeg at dem der ikke er sprunget på supersize,
 > har fået fordoblet deres hastighed et par gange og sænket prisen.
 > Min kammerat har 4 Mbit for 289 kr. om måneden.
 >
 Nu du nævner det - der var da vist noget med, at nogle fik højere hastighed
 til samme pris, hvis de ikke gjorde noget. Så nu kan de belaste
 knudepunkterne mere, og jeg synes min forbindelse er blevet langsommere.
 
 Jeg har betalt 359 kr/måned for SuperSize siden 1/6. Men nu vil jeg ikke
 mere! Jeg har opsagt abonnementet i dag.
 
 
 
 
 |  |  | 
    Moefman (01-03-2008) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Moefman
 | 
 Dato :  01-03-08 01:11
 | 
 |  | Hey JJ, jeg kan kun nigge genkendende til det du skriver. Jeg har ligeledes
 som dig
 også betalt fuld pris for supersize siden forsommeren sidste år, og har
 aldrig hørt eller
 set effektive hastigheder over 6mbit. Dog har jeg nu fået sat mit abonnement
 lidt ned,
 da Stofa har erkendt de ikke kan levere før engang i 2009... hjælp!!
 
 Hele Telia Stofa's udmelding omkring 10 og 20mbit Internet sidste år, har
 været et stor
 løgn i de flestes tilfælde. Stofa har udemærket været klar over, at de ikke
 har kunne levere
 10mbit uden i få byer. Men de har solgt abonnementet til højre og venstre,
 og tjent tonsvis
 af penge på det. Stofa har følt sig presset til, at gå på markedet med
 supersize, pga. udbudet
 fra andre udbydere. Og nu begynder det at bidde dem i halen.
 
 Men skal være direkte dum, hvis man ikke vil have hurtigere og billigere
 Internet.
 
 Hvis Stofa bare havde været mere åben omkring problemerne, så havde jeg
 måske ikke søgt
 andre græsgange. Men det hele har været et lukket land, hvor spille kortene
 er holdt helt ind
 til kroppen. Dertil bliver det hele ikke bedre, når Stofa's kundeservice
 ikke aner hvad de kan
 med Doscis 3.0, og hvad de ikke kan med standarden. Jeg har fået forskellige
 meldinger omkring
 standarden fra deres support og kundeservice. Så de har ikke være specielt
 troværdige.
 
 I seneste Stofa margasin, står der ikke en disse om supersize, og
 hvad/hvornår der sker noget. Ingen
 oplysninger, hvilke jeg syntes er total dårligt. Stofa er ved at grave deres
 egen grav med det abonnement.
 Det er en farce efter min mening.
 
 Moef
 
 "JJ" <a> wrote in message
 news:47a1f878$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > "Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> wrote in message
 > news:8p02q35p362u6410d4bmpn43nn9idd5pbp@4ax.com...
 >> JJ skrev:
 >>
 >> > har intet hørt. Så jeg regner ikke med noget længere. Dertil kommer, at
 > den
 >> > nuværende forbindelse skulle være 6Mbps, og det er den måske også en
 > gang
 >> > imellem, men jeg synes hastigheden svinger for meget, og oftest ligger
 > den
 >> > på under 4Mbps, når jeg tester med testprogrammer.
 >>
 >> For nylig opdagede jeg at dem der ikke er sprunget på supersize,
 >> har fået fordoblet deres hastighed et par gange og sænket prisen.
 >> Min kammerat har 4 Mbit for 289 kr. om måneden.
 >>
 > Nu du nævner det - der var da vist noget med, at nogle fik højere
 > hastighed
 > til samme pris, hvis de ikke gjorde noget. Så nu kan de belaste
 > knudepunkterne mere, og jeg synes min forbindelse er blevet langsommere.
 >
 > Jeg har betalt 359 kr/måned for SuperSize siden 1/6. Men nu vil jeg ikke
 > mere! Jeg har opsagt abonnementet i dag.
 >
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |