Dumt spml måske
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-01-08 18:29

Hvor sidder page preview i ms office 08?

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 22-01-08 18:53

Thomas Schreiber wrote:
> Hvor sidder page preview i ms office 08?

File -> Print preview

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-01-08 19:02

On 2008-01-22 18:52:59 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> File -> Print preview

Tak, findes der en genvej?

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 22-01-08 19:18

Thomas Schreiber wrote:

> Tak, findes der en genvej?

Pas. Jeg bruger kun sjældent Office pakken.

Har du fundet ud af, hvordan man får My Day til ikke at ligge i 'login
items'? Selvom jeg fjerner den, er den der på magisk vis, næste gang jeg
logger ind :(

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-01-08 19:20

On 2008-01-22 19:17:31 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> [...]
>
> Har du fundet ud af, hvordan man får My Day til ikke at ligge i 'login
> items'? Selvom jeg fjerner den, er den der på magisk vis, næste gang

Logger ind? Jeg logger aldrig ud/ind på min mac. Det er kun mig der
bruger den, og den eneste gang jeg skal angive admin pass er ved
install af app's.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-08 20:51

Thomas Schreiber <nej@tak.dk> wrote:

> Logger ind? Jeg logger aldrig ud/ind på min mac.

Jo du gør (med mindre du nøjes med at tage den op i single user mode)