Indbygningsgasplade
Fra : Allan Møller

Dato : 02-01-08 21:45

Hej - håber nogen kan hjælpe mig lidt.

Er netop blevet færdig med at bygge køkken og har gjort alt klart til en
indbygningsplade til gas.
Planen var at det skulle være en fra Ikea som jeg synes er pæn og til en go'
pris (ca 2500).
Det viser sig så at der ikke er dyser med til bygas 2 som vi bruger i
København.

Har så kigget efter noget tilsvarende andre steder men kommer jo helt op på
det dobbelte i pris eller gange 3.
Ikeamanden sagde at de havde nogle dyser man kunne sætte i men det ville han
ikke anbefale og kunne ikke rigtigt sige mere. Er der nogen som ved om det
er forsvarligt at sætte andre dyser i som en Ikeamand ikke vil anbefale ?
Er der nogen som har et bud på hvor jeg kan finde noget tilsvarende til
nogenlunde sammen pris ?

Mvh. Allan

Xpost i dk.kultur.mad+drikke dk-teknik.energi
Xfut sat til dk-teknik.energi