| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Omformattere felter i Excel Fra : Tjeco | 
  Dato :  13-01-08 17:43 |  
  |   
            Jeg har en faktura i Excel, som jeg anvender i firmaet og tidligere skrevet 
 ud på brevpapir.
 Nu har jeg så fået fortrykte FI-kort på et A4 ark, og har rettet fakturaen 
 til, således den passer til det nye layout.
 Nu kunne jeg godt tænke mig at trække felterne for betalingsdato og beløbet 
 ned i de respektive felter på Fi-kortet, men disse er jo med mere afstand 
 mellem hvert tal.
 Kan jeg omformaterer disse og hvordan gør jeg det?
 
 På forhånd tak
 Keld 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Søren Noack (15-01-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Noack | 
  Dato :  15-01-08 11:37 |  
  |   
            
 "Tjeco" <no@noame.com> skrev i meddelelsen 
 news:fmdfrb$ddi$1@news.dansketelecom.com...
 > Jeg har en faktura i Excel, som jeg anvender i firmaet og tidligere 
 > skrevet ud på brevpapir.
 > Nu har jeg så fået fortrykte FI-kort på et A4 ark, og har rettet fakturaen 
 > til, således den passer til det nye layout.
 > Nu kunne jeg godt tænke mig at trække felterne for betalingsdato og 
 > beløbet ned i de respektive felter på Fi-kortet, men disse er jo med mere 
 > afstand mellem hvert tal.
 > Kan jeg omformaterer disse og hvordan gør jeg det?
 >
 > På forhånd tak
 > Keld
 >
 
 Prøv med brugerdefineret format, hvor du lægger mellemrum ind for at sprede 
 tallene.
 
 Hilsen
 
 Søren 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Tjeco (15-01-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tjeco | 
  Dato :  15-01-08 14:10 |  
  |   
            Det er en mulighed. Tak for det.
 
 Men jeg har jo beløbet stående i et felt oven for i arket og kunne så godt 
 tænke mig at beløbet automatisk blev trukket ned i de 2 felter i venstre og 
 højre side af FI-kortet og indsat i de respektive felter.
 
 Er det muligt i regnearket at specificere en bestemt printer og bakke samt 
 at der skal skrives 2 kopier at fakturaen hver gang, således jeg ikke manuel 
 skal vælge printer og bakke?
 
 Mvh.
 Keld
 
 
 "Søren Noack" <soren@noack.dk> skrev i en meddelelse 
 news:478c8b9e$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > "Tjeco" <no@noame.com> skrev i meddelelsen 
 > news:fmdfrb$ddi$1@news.dansketelecom.com...
 >> Jeg har en faktura i Excel, som jeg anvender i firmaet og tidligere 
 >> skrevet ud på brevpapir.
 >> Nu har jeg så fået fortrykte FI-kort på et A4 ark, og har rettet 
 >> fakturaen til, således den passer til det nye layout.
 >> Nu kunne jeg godt tænke mig at trække felterne for betalingsdato og 
 >> beløbet ned i de respektive felter på Fi-kortet, men disse er jo med mere 
 >> afstand mellem hvert tal.
 >> Kan jeg omformaterer disse og hvordan gør jeg det?
 >>
 >> På forhånd tak
 >> Keld
 >>
 >
 > Prøv med brugerdefineret format, hvor du lægger mellemrum ind for at 
 > sprede tallene.
 >
 > Hilsen
 >
 > Søren 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |