Signatur i OE 4.5
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 14-07-01 11:31

To get random signatures put text files into a folder called “Random
Signatures” into your Preferences folder.

Det er lige hvad jeg gjort. Og det både i preferences folderen og mappen
indstillinger. Men lige meget hjælper det. Der kommer ikke signatur i mine
mails. Og fortæl mig nu ikke at jeg skal opdatere til OE 5. Den kan jeg
simpelthen ikke lide.

Er der nogen for hvem det fungerer?

MVH Jørgen Emborg

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 14-07-01 20:46

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> mails. Og fortæl mig nu ikke at jeg skal opdatere til OE 5. Den kan jeg

Uden lige at have prøvet det, så kunne jeg forestille mig, at den måske
skulle i den mappe, hvor OE opbevarer dine mails; altså mappen inde i
"OE Users" (hvis jeg husker korrekt).

--
René

Fra : Karst B. Smit

Dato : 17-07-01 00:00

Hej Jørgen

Jeg tror ikke at du kan få en signature automatisk i dine e-mails. Du
bliver nødt til at vælge "signature" i din værktøjlinie og vælge derfra.

Selve det med "random" synes jeg er speget når man nu alligvel skal
vælge hvilken signature man vil sætte ind. Jeg har for eks. engelske og
danske udgaver af samme signature og så virker det lidt mærkelig hvis
der kommer en dansk signature i en e-mai og modtageren forstår ikke
dansk.

Prøv at kikke under OE hjælp. Der findes en udførlig forklaring.

mvh. Karst B.

--
Mvh. Karst B.
You moved your mouse. Windows needs to be restarted
in order for the changes to take effect.
Do you want to restart your computer now?