Ønskes: Ideer til forret + natmad
Fra : Torben

Dato : 28-12-07 09:56

Hej,

nu nærmer nytåret sig jo med hastige skridt, og jeg mangler stadigvæk at
finde ud af hvad vi skal have til forret samt natmad. Vi er 6 voksne.

Forret:
Havde tænkt på noget med rejer - måske avocado med rejer.
Forslag modtages med kyshånd.

Hovedret:
Oksemørbrad med svampesovs.

Natmad:
Har ingen ideer - men det skal være hurtigt og nemt.

Har tænkt mig at lave nogle pindemadder som vi kan gå og nippe til i løbet
af aftenen - hvad gør i andre?

mvh
Torben

Fra : Heidi

Dato : 28-12-07 15:27

Torben wrote:
> Natmad:
> Har ingen ideer - men det skal være hurtigt og nemt.

Skal det være hurtigt at lave på forhånd, eller må det tage lidt tid at
lave, men hvor det er hurtigt at gøre klar til servering?
Vi skal have en rigtig god mexicansk kyllingesuppe som jeg laver dagen
før - den skal jo bare varmes og serveres med creme fraiche og
tortillachips.
Sig til hvis opskrift ønskes.

--
Heidi

Fra : søren brix

Dato : 28-12-07 16:15

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Vi skal have en rigtig god mexicansk kyllingesuppe som jeg laver dagen
> før - den skal jo bare varmes og serveres med creme fraiche og

Hej Heidi

ja tak vil gerne have en opskrift !!!

godt nytår

Søren

Fra : Lotte

Dato : 29-12-07 19:53

Hej Heidi

Jeg er også med på kyllingesuppen.

Lotte

Fra : Heidi

Dato : 30-12-07 09:26

Lotte wrote:
> Hej Heidi
>

> Jeg er også med på kyllingesuppen.

Jeg har allerede postet den i tråden - 28.12 kl. 18.10

--
Heidi

Fra : Hansen

Dato : 28-12-07 16:43

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vi skal have en rigtig god mexicansk kyllingesuppe som jeg laver dagen
> før - den skal jo bare varmes og serveres med creme fraiche og

TIL!

Fra : Torben

Dato : 31-12-07 13:00

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> Skal det være hurtigt at lave på forhånd, eller må det tage lidt tid at
> lave, men hvor det er hurtigt at gøre klar til servering?

Det skal være hurtigt at lave, så det bliver ved avocado med rejer.

> Vi skal have en rigtig god mexicansk kyllingesuppe som jeg laver dagen
> før - den skal jo bare varmes og serveres med creme fraiche og
> tortillachips.

Det lyder ellers lækkert!

Godt nytår til dig (og i andre)!

mvh