Hvilken vodka fra tyskland?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-12-07 17:38

Skal ned og proviantere mellem jul og nytår. Hvilken vodka er bedst til
prisen? Vil gerne have noget der er så smagsneutralt som muligt. Regner med
at handle hos Calle.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kim Schulz

Dato : 20-12-07 18:46

On Thu, 20 Dec 2007 17:37:38 +0100
Lasse Jensen <fafler@gmail.com> wrote:

> Skal ned og proviantere mellem jul og nytår. Hvilken vodka er bedst
> til prisen? Vil gerne have noget der er så smagsneutralt som muligt.
> Regner med at handle hos Calle.

hvorfor så købe vodka hvis det skal være smagsneutralt? Vodka er ikke
bare alkohol med en grim bismag, men netop det at der er denne smag.
Du kan i tyskland købe brændevins"sprit", en smagsneutral alkohol på
omkring de 40-50%. Den bruges af snapsebryggere og lignende folk som
selv vil tilsætte den smag de ønsker. Du finder den typisk på hylderne
ved snapsene. Alternativt findes der flere smagsneutrale snapse (hvis
man kan kalde dem det når de ingen smag har).
Sidst men ikke mindst, så kan du også bare købe finsprit og så selv
blande det i det forhold du ønsker det i

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-12-07 20:04

Kim Schulz wrote:

> Sidst men ikke mindst, så kan du også bare købe finsprit og så selv
> blande det i det forhold du ønsker det i

Jamen så er det da bare det jeg gør. Tak for hjælpen.

Fra : Kirsten Marker

Dato : 23-12-07 02:10

Hej!

har lige fået foræret 1 l Jelzin Vodka, (Frankrig) fra en af
grænsekioskerne, det er den mest samgsneutralsmagende og bedste vodka jeg
nogensinde har smagt, jeg nyder vodkaen tør og stuetemperatur.
..

mvh/Kirsten

Fra : Henning Lund

Dato : 23-12-07 06:34

Kirsten Marker tastede:

> [...]
> bedste
> vodka jeg nogensinde har smagt, jeg nyder vodkaen tør og

Ja det kan man se ud af dit indlæg God jul.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/