Hvor køber man?
Fra : Optimus Prime

Dato : 19-12-07 08:26

Jeg leder efter sådan en skraber med lammeskind, som en "rigtig"
vinduepudser har... altså den han skraber vinduerne med, hvor der på den
anden side er en slags skind - imodsætning til supermarkedversionen,
hvor der typisk er en svamp...

Min far har nemlig sådan en på sin ønskeseddel

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 19-12-07 08:41

> [...]
> anden side er en slags skind - imodsætning til supermarkedversionen, hvor

Metro, Virena

Mvh Maria

Fra : Optimus Prime

Dato : 19-12-07 15:28

Maria Frederiksen skrev:
> Metro, Virena

Super, der er endda en Virena her i byen... takker mange gange

Fra : Menabra

Dato : 19-12-07 09:25

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der typisk er en svamp...
>
> Min far har nemlig sådan en på sin ønskeseddel

Hej
Her, men det kan nok ikke nåes, hvis det skal være til julen i år.
http://www.vindues-pudsning.dk:594/vporder/indvasker.html

Fra : Preben Andersen

Dato : 19-12-07 09:31

> [...]
> supermarkedversionen, hvor der typisk er en svamp...
>
> Min far har nemlig sådan en på sin ønskeseddel

Det du leder efter er nok en såkaldt indvasker / indsæber
http://www.stovsugerbanden.dk/default.asp?Action=Details&Item=301
En "rigtig" vinduespudser bruger ikke indvasker med indbygget skraber,
de bruger indvasker og separat skraber.
Du kan købe udstyret på nettet elller i specialforretninger i nærheden
af hvor du bor. Prøv at søge på Google med ordene "vinduespudserudstyr
eller indvasker". Køb samtidig en ordentlig skraber til udskifteligt
gummi, så bliver din mor rigtig glad for din far

mvhPreben