Mens vi venter på Spaten Oktoberfestbier
Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-07 10:35

Ja, jeg har stadig ikke fundet den i år. Noget tyder på, den ikke længere
bliver importeret. Nå, her kommer et lille tip til jer, der lige som mig er
helt vilde med Spaten Oktoberfestbier:

Skands Humlefryd

Den er lidt mere humlebitter, mangler lidt kompleksitet, men ligner ellers
meget.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 16-12-07 13:39

> [...]
>
> Skands Humlefryd
>
> Den er lidt mere humlebitter, mangler lidt kompleksitet, men ligner ellers

Er det den med den lyseblå etiket (altså Spaten Oktoberfestbier)? Det er
nemlig en glimragende øl!
Så den annonceret i Metro for nogle måneder siden, men det viste sig at være
en trykfejl

mvh Peter Ingsø Laursen

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-07 13:42

"Peter Ingsø Laursen" <psil*fjern_dette*@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:t%89j.17$8Y2.10@news.get2net.dk

> Er det den med den lyseblå etiket (altså Spaten Oktoberfestbier)?

Ja.

> Det
> er nemlig en glimragende øl!

Ja.

> Så den annonceret i Metro for nogle måneder siden, men det viste sig
> at være en trykfejl

Metro har den ikke i år De har ellers haft den de sidste, mange år, hvor
jeg købte stort ind i januar, når de sænkede prisen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 17-12-07 19:54

> [...]
>
> Metro har den ikke i år De har ellers haft den de sidste, mange år,
> hvor jeg købte stort ind i januar, når de sænkede prisen.

Smagte den for første gang på The Globe nær Nørreport i København.....
Størrelsen er i øvrigt også god .-)

mvh Peter