Inspiration: Culotte (af ungkvæg) med alig~
Fra : Kasper Bergholt

Dato : 11-12-07 20:42

Kære gruppe!

For et par dage siden bragte jeg en opskrift på vagtel her i gruppen.
Opsrkiften inkluderede en flødemos (kartoffelmos rørt med flødeskum og
andre lækkerier). Mosen blev kritiseret for at være lidt for lind
(eller præcisere udtrykt: decideret tynd).

Jeg svarede og rablede lidt derudaf om aligot -- som jeg fik ustyrligt
lyst til aftenen efter. Tilbehøret udgjordes af en sprød fennikelsalat
- for at skabe lidt konstrast til det fede og bløde - baconbønner,
ovnbagte cherrytomater (for at gi' lidt syrlig kontrast) og lidt kød
-- culotte af ungkvæg.

Opskrift og billeder her:

http://www.bergholt.net/culotte_af_ungkvaeg_med_aligot_baconboenner_cherrytomater_og_fennikelsalat.html

Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net (Kuller med grøn sovs og pastinaktern på vej).
Nye smagenoter her: (http://www.bergholt.net/wines_tasted.html)

Fra : claus jensen

Dato : 12-12-07 15:43

hold op kasper , man bliver jo helt sulten

det ser bare godt ud, det må jeg lave i weekenden

claus

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 16-12-07 13:42

On Wed, 12 Dec 2007 15:42:40 +0100, "claus jensen" <cj@team.dk> wrote:

>hold op kasper , man bliver jo helt sulten
>
>det ser bare godt ud, det må jeg lave i weekenden
>
>claus

Hej Claus!

Tak for de pæne ord! Blev det godt? Nogle tips? Idéer, kommentarer,
forbedringsforslag?

--
Mvh.

Kasper