Ikon skifter udseende
Fra : iSteen

Dato : 11-12-07 15:59

Jeg har en avi liggende i en mappe. Ikonet er pludseligt udskiftet med
ikonet for MacSOUP...uvist af hvilken årsag.
Hvorfor mon - og kan man rette ikonet tilbage til "standard"?

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 11-12-07 16:04

iSteen wrote:
> Jeg har en avi liggende i en mappe. Ikonet er pludseligt udskiftet med
> ikonet for MacSOUP...uvist af hvilken årsag.
> Hvorfor mon - og kan man rette ikonet tilbage til "standard"?

Reboot skulle gøre det !!

Fra : iSteen

Dato : 11-12-07 17:26

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Reboot skulle gøre det !!

Sørme ja.
Det er sjældent jeg lukker *helt* ned, måske skulle man gøre det engang
imellem. Nu har jeg så to små avi-filer liggende (bittesmå stumper
optaget med mobiltelefonen). Det omtalte har nu fået det originale
Quicktime ikon/logo - den anden filmstuf har en lille thumbnail som
ikon. Lidt underligt...men sådan er livet