Royal øl på fad?
Fra : Gyorgy Sajo

Dato : 08-12-07 00:12

Hej,

Jeg får snart besøg af en ven som er helt vild med den grønne Royal pilsner.
Han kender den kun som dåseøl og derfor vil han mægtig gerne prøve den på
fad. Jeg har lavet lidt research i København men kunne ikke finde et sted
hvor man serverer grøn Royal på fad.

Er det måske nogen der kender sådan et sted i København - fortrinsvis i Ø, N
eller C?

På forhånd tak,
Gyorgy

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-12-07 00:15

"Gyorgy Sajo" <gsajo@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg får snart besøg af en ven som er helt vild med den grønne Royal
> pilsner.

Du troller, ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 08-12-07 10:36

> "Gyorgy Sajo" <gsajo@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du troller, ikke?
>
> --

Ja, jeg synes også det lyder uhyggeligt. Jeg har selv kåret den til en af
Danmarks 3 dårligste pilsnere i en artikel for få år siden.Meeeeen, smag og
behag

Anders

Fra : Steen Suder

Dato : 08-12-07 20:07

Anders Halskov-Jensen wrote:

> Ja, jeg synes også det lyder uhyggeligt. Jeg har selv kåret den til en af
> Danmarks 3 dårligste pilsnere i en artikel for få år siden.Meeeeen, smag
> og behag

Hvorfor? - Bare sådan i hovedtræk...

--
Steen Suder

Fra : Andersen

Dato : 08-12-07 20:31

> Hvorfor? - Bare sådan i hovedtræk...

Jeg må give Anders ret i at den ikke er ret god.... Bevares jeg kan sagtens
drikke
den, men den har sådan en underlig bismag som jeg ikke lige ved hvad er....

Sårn' er det jo! Nogen kan li' noget, andre kan li' noget andet..

HA Aalborg

Fra : Gyorgy Sajo

Dato : 08-12-07 21:16

Nej. Men jeg har heller ikke forstand på øl (drikker ikke selv), og
respekterer min vens smag. Så tilbage til spørgsmålet - er det nogen steder
hvor man kan få den på fad?

Fra : Max

Dato : 08-12-07 23:43

Hej Gyorgy

> og respekterer min vens smag. Så tilbage til spørgsmålet - er det
> nogen steder hvor man kan få den på fad?

Prøv at kontalte http://www.royalunibrew.com/ de kan nok lede
dig på vejen til en leverandør der kan fortælle dig om det er tilfældet.

--
Mvh Max

Fra : Gyorgy Sajo

Dato : 10-12-07 15:17

Hej,

Tak for tippet. Jeg har kontaktet dem for en måned siden og venter stadigvæk
på svar.

Gyorgy

Fra : Max

Dato : 10-12-07 19:47

Hej Gyorgy

> Tak for tippet. Jeg har kontaktet dem for en måned siden og venter
> stadigvæk på svar.

Typisk e-mail fra mange firmaers side, så fat i telefonen og snak
dig igennem til en der kan svare.

--
Mvh Max

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 08-12-07 10:32

Gyorgy Sajo <gsajo@hotmail.com> wrote:

> [...]
> hvor man serverer grøn Royal på fad.
>
> Er det måske nogen der kender sådan et sted i København - fortrinsvis i Ø, N

Har du prøvet denne side?
<http://kbhguide.com/index.html>

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-12-07 12:27

Gyorgy Sajo wrote:

> Er det måske nogen der kender sådan et sted i København - fortrinsvis
> i Ø, N eller C?

Det eneste sted, jeg har set Royal Unibrew's produkter på fad er på
Scott-inn. Men da adressen er Skottegården 4, 2770 Kastrup falder det jo nok
lidt uden for dit søgeområde.

Ebbe

Fra : Gyorgy Sajo

Dato : 10-12-07 15:16

Tak - endelig et brugbart svar! Jo, jeg vil prøve at kontakte dem.

Med venlig hilsen,
Gyorgy