Pandekagebager til fest
Fra : Leif Bruun-Sørensen

Dato : 06-12-07 20:56

Er der nogen der kender en pandekagebager, som tager ud til fester (i
Herning-området) og kan laver både forret, hovedret og dessert med
pandekager?
Vi bliver ca. 80 til festen.
--
Leif

Fra : Ralph

Dato : 06-12-07 21:39

> Er der nogen der kender en pandekagebager, som tager ud til fester (i
> Herning-området) og kan laver både forret, hovedret og dessert med
> pandekager?
> Vi bliver ca. 80 til festen.

Prøv at kontakte Skjern Bank, de havde et arrangement i 2005, læs her:

http://www.ugeavisen-ribe.dk/scr.php?screen=article&i=945

--
Ralph

Fra : Heidi

Dato : 07-12-07 06:04

Leif Bruun-Sørensen (slet F3P93) wrote:
> Er der nogen der kender en pandekagebager, som tager ud til fester (i
> Herning-området) og kan laver både forret, hovedret og dessert med
> pandekager?
> Vi bliver ca. 80 til festen.

Jeg kender til to i Jylland:

1. http://www.lacrepe.dk/
2. http://www.lisbethspandekager.dk/default.aspx?MenuPunkt=Forside

Nr. 1 har jeg prøvet for nogle år siden, og det var udmærket. Bryder mig
dog ikke om deres manglende svar på forespørgsler (har skrevet til dem
via mail og via deres hjemmeside to gangen indenfor den sidste måned for
at få et tilbud, eller bare få at vide om de kan den dag jeg skal bruge
dem - uden respons).

Nr. 2 har jeg så booket i stedet for, og der har været hurtig
tilbagemelding og fin respons på spørgsmål. Den 24. maj kan jeg fortælle
dig om maden også lever op til det

Jeg vil da gerne vide hvem du evt. ender med at vælge? Og hvordan
service/kvaliteten er/var?

--
Heidi

Fra : Leo Jensen

Dato : 09-12-07 18:11

> [...]
> dig om maden også lever op til det
>
> Jeg vil da gerne vide hvem du evt. ender med at vælge? Og hvordan

Jeg har været til en konfirmation, hvor La Crepe lavede det hele. Det var
rigtig godt. Senere prøvede vi at booke dem, men de var optaget laaangt ud i
fremtiden. Hvis de ikke svarer på mail, så ring da til dem, det er da ikke
så svært....

MVH Leo

Fra : Heidi

Dato : 09-12-07 21:18

Leo Jensen wrote:

> [...]
> var rigtig godt. Senere prøvede vi at booke dem, men de var optaget
> laaangt ud i fremtiden. Hvis de ikke svarer på mail, så ring da til

Næ men nu kan jeg bare godt lide at have tingene på skrift, og nu jeg
tænker efter tror jeg rent faktisk at jeg prøvede at ringe til dem inden
jeg skrev første gang, og der blev ikke svaret (selvom det var indenfor
normal kontortid). Og jeg havde ikke tid til at blive ved med at forsøge
at ringe.
Hvis man ikke har ledige tider i kalenderen kan man vel i det mindste
give besked om det, når man selv opfordrer til at blive kontaktet via
hjemmesiden. Og jeg har fået en kvittering på at den mail jeg sendte
blev vist/læst, så det er heller ikke fordi den er gået tabt. Hvor lang
tid tager det lige at skrive, "Desværre alt er optaget den dag" ?

Men nu har vi jo så booket Lisbeths Pandekager i stedet, så må vi håbe
at kvaliteten svarer til servicen dér

--
Heidi