Italiensk pastabuffet....
Fra : Henrik Lunnsgaard

Dato : 01-12-07 12:29

Nogle der har erfaring med, at lave en italiensk buffet. Jeg vil gerne selv
lave pastaen - nogle gode råd i den forbindelse.

Og jeg savner nogle opskrifter og fremgangsmåder til hvordan jeg kan lave
nogle "sovse" som pastaen skal vendes i ...ikke dolmio eller noget i den
dur - men pure homemade

/Henrik

Fra : Peter Westh

Dato : 01-12-07 13:57

"Henrik Lunnsgaard" <henrik.hansen@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle "sovse" som pastaen skal vendes i ...ikke dolmio eller noget i den

Jeg tror ikke der er noget, der hedder italiensk pastabuffet. For italienere
er pasta en forret.

Men hvis du søger gode buffetopskrifter med pasta, så synes jeg sådan set
stadig Tine Tolstrups "Pasta Basta"-bøger holder - det afhænger dog nok lidt
af klientellet, du skal servere for. De kan lånes på ethvert bibliotek, og
også stadig købes.

/P