Reinstallation af Leopard
Fra : Palle Jensen

Dato : 30-11-07 23:12

Hej,

Har et lidt dumt spørgsmål....

Jeg har en iMac, der er købt med Tiger preinstalleret.

Senere har jeg så købt Leopard som jeg smed oven på Tiger.

Hvis jeg nu vil reinstallere (Ingen grund hertil endnu, da det kører
fint), er jeg da nødt til at installere Tiger og så opgradere igen?

Eller kan jeg installere Leopard "rent", uden brug af de oprindelige disks?

Jeg ved godt at jeg i det scenarie ikke vil få iLife med i
installationen, men den har jeg alligevel (08), liggende som jeg så kan
installere seperat.

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-12-07 00:24

Palle Jensen wrote:
> [...]
> fint), er jeg da nødt til at installere Tiger og så opgradere igen?
>
> Eller kan jeg installere Leopard "rent", uden brug af de oprindelige disks?

Ja. Leopard er en fuld installeringspakke.

> Jeg ved godt at jeg i det scenarie ikke vil få iLife med i
> installationen, men den har jeg alligevel (08), liggende som jeg så kan
> installere seperat.

- Eller du kan bruge din opr. medleverede installerings medier og lave
en 'custom install' af kun iLife og/eller iWork.

mvh. Erik Richard