Hjerteforme i metal
Fra : Birgitte

Dato : 27-11-07 15:32

Er der nogen der ved hvor man kan købe disse metalforme i hjertefacon ?

Venlig hilsen
Gitte

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-11-07 20:05

"Birgitte" <bbramsen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan købe disse metalforme i
> hjertefacon ?
> Venlig hilsen
> Gitte

Hvis det er bageforme du mener, er der nogle stykker her i aluminium
med teflonbelægning i forskellige størrelser.

http://kagebutikken.dk/group.asp?group=89

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Birgitte

Dato : 27-11-07 21:15

Hej Tove

Tak for informationen
Det er godt nok ikke mig der skal bruge dem, men hvis jeg har forstået sagen
ret, så skal det nok nærmest være udstiksforme.

Fra : padre

Dato : 27-11-07 21:40

http://www.hwl.dk/Default.aspx?ID=399&M=Shop&PID=9347&ProductID=1726629

--
padre
"Don't you know there ain't no Devil

Fra : Sybil

Dato : 27-11-07 21:41

"Birgitte" <bbramsen@jubiipost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Det er godt nok ikke mig der skal bruge dem, men hvis jeg har forstået
> sagen ret, så skal det nok nærmest være udstiksforme.

Samme hjemmeside
http://kagebutikken.dk/group.asp?group=31&sub=31

Majken