kanel tyggegummi
Fra : mig28

Dato : 16-11-07 17:39

Hej

jeg har i flere år været stor fan af kaneltyggegummi, hælder mest til
big red og trident cinnamon. Plejer at købe det langs den tyske motorvej
eller få flinke folk til at købe med hjem fra USA. Kunne imidlertid godt
tænke mig at skaffe varen på anden vis. Er der nogen her, der har
erfaring med at købe kaneltyggegummi i DK, eller handle det over nettet ?
Vh Annelise

Fra : Max

Dato : 16-11-07 17:57

Hej

> her, der har erfaring med at købe kaneltyggegummi i DK, eller handle

Du kunne tage en snak med dem her

http://www.foodfromhome.dk

--
Mvh Max

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-11-07 19:35

"mig28" <mig28@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen her, der har erfaring med at købe kaneltyggegummi i DK,
> eller handle det over nettet ? Vh Annelise

Hvis det må være sukkerfri kaneltyggegummi (bubblegum), kan du købe
det her:

http://www.dialife.dk/search.asp?keyword=kanel+tyggegummi

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Claus Nielsen

Dato : 21-11-07 22:03

> [...]
> tænke mig at skaffe varen på anden vis. Er der nogen her, der har erfaring
> med at købe kaneltyggegummi i DK, eller handle det over nettet ?

Prøv http://www.americana.dk de har en butik lige ved Nørreport station i
København.

Mvh.

Claus