Hyacintløg
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-11-07 19:06

Hej

Nu nærmer vi os jul og så er jeg storforbruger af hyacinter. Løgene
skal gerne i haven på et tidspunkt, men hvordan gør man bedst det?

Skal løgene ligge til næste efterår eller skal de i jorden med det
samme? Eller noget helt andet? Hvad gør I?

Mvh Trine

--
Kom til Biersted og fæld dit juletræ sammen med familien
Besøg også vores store butik fyldt med juleting, Gjøltrolde og stentøj

Fra : Trine Lund

Dato : 29-11-07 19:52

> [...]
>
> Skal løgene ligge til næste efterår eller skal de i jorden med det
> samme? Eller noget helt andet? Hvad gør I?

Hej Trine,

Når mine hyacinter er afblomstret plejer jeg at have dem liggende frostfrit
indtil foråret, hvor jeg så graver dem ned. Det har indtil videre virket
ganske fint. De blomstrer jo så først året efter - men det ved du jo nok

Mange hilsner
Trine