skabelon
Fra : Brother Tuck

Dato : 25-11-07 14:13

Hej Ng.

Jeg skal montere et ekstra tv stik ud imod min skunk. Det er ligetil, dog
skal jeg bore med kop-bor i gipsvægen. Dertil mangler jeg en skabelon til
den forfra dåse der skal monteres. hvem har sådan en boreskabelon ?

Fra : Per H

Dato : 25-11-07 14:18

tror du kan købe en skabalon i silvan.
men du behøver nu ikke en skabelon

Vh Per
skype

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-11-07 19:45

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal jeg bore med kop-bor i gipsvægen. Dertil mangler jeg en skabelon til
> den forfra dåse der skal monteres. hvem har sådan en boreskabelon ?

Der er et godt billede her, der viser princippet. Det er slet ikke så
kompliceret. ;)

http://www.halogen-belysning.dk/product.asp?product=475&sub=9&page=1

- Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-11-07 02:53

On Nov 25, 2:12 pm, "Brother Tuck" <h...@mail.tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> skal jeg bore med kop-bor i gipsvægen. Dertil mangler jeg en skabelon til
> den forfra dåse der skal monteres. hvem har sådan en boreskabelon ?

Behøves ikke til 1 1/2 modul.
1) Bor 2-3 mm ind i gipspladen
2) flyt boret så næste hul er i underkanden af øverste ring i lod med
borehullet i det første
3) bor igennem
4) bor det øverste ud

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Per H

Dato : 27-11-07 19:32

Og målet på kopboret?

Vh Per