hvordan sætter jeg min postkasse op
Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-11-07 21:34

jeg er kommet til og slette min post kasse problemmet er hvormange gang
kan jeg blive ved med at bryde ind i min egen postkasse

Min op sætning i indgående post < pop3.mail.dk >
og min udgående post < stmp.mail.dk >

Men problemet er at det virker ikke !!

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-11-07 21:40

On 2007-11-23 21:33:46 +0100, Niels Poulsen <fornavn_efernavn@privat.dk> said:

> Min op sætning i indgående post < pop3.mail.dk >
> og min udgående post < stmp.mail.dk >

Du skal vel også indtaste kontonavn og password...

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-11-07 01:42

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Du skal vel også indtaste kontonavn og password...

Hos mig virker det fint med brugernavn og password og netop de servere.
Du er klar over, at du er kommet til at skrive stmp i stedet for smtp?
Simpel Mail Transfer Protocol - SMTP. Det er vel bare en slagfejl her.
Hvad er dit problem mere præcis? Hvad mener du med at "bryde ind"?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : KentBM

Dato : 23-11-07 22:19

Niels Poulsen wrote:
> Min op sætning i indgående post < pop3.mail.dk >
> og min udgående post < stmp.mail.dk >
TDC har en meget klar punkt for punkt beskrivelse af opsætningen i de
forskellige postprogrammer. Så er du sikker på, at du ikke overser noget.

--

Kent

Fra : Niels Poulsen

Dato : 25-11-07 13:05

KentBM skrev:
> TDC har en meget klar punkt for punkt beskrivelse af opsætningen i de
> forskellige postprogrammer. Så er du sikker på, at du ikke overser noget.

Men jeg har fået en til og kikke på det en som her forstand på det med
at sætte en email op.

--
Niels Poulsen

Bovangen 57B