Nyeste iPod software-version?
Fra : Henrik Münster

Dato : 20-11-07 15:43

Jeg har en iPod Video 5G. Min Mac har nyeste software. Min iTunes siger,
at iPod software version 1.2.1 er den nyeste. Jeg har dog set en version
1.2.2, som bl.a. iTunes på en af vores andre Mac kender. Min iTunes
bliver ved med at sige, at 1.2.1 er nyeste version. Jeg kan finde et
dokument hos Apple om, at 1.2.2 har givet problemer. Er den blevet
trukket tilbage eller er der noget galt med min iTunes?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 20-11-07 18:07

On 2007-11-20 15:43:12 +0100, news@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> [...]
> dokument hos Apple om, at 1.2.2 har givet problemer. Er den blevet
> trukket tilbage eller er der noget galt med min iTunes?

Kan det have noget at gøre med modelle?

Min iPod Classic har v.1.0.2, min 5G har v 1.2.1 jeg har ikke nogen
Nano modeller, så mit bud er at det er afhængig af modellen!

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-11-07 21:58

Henrik Palshøj <dyk@mil.dk> wrote:

> Kan det have noget at gøre med modelle?
>
> Min iPod Classic har v.1.0.2, min 5G har v 1.2.1 jeg har ikke nogen
> Nano modeller, så mit bud er at det er afhængig af modellen!

Det har bestemt noget med modellen at gøre. Trods den ydre lighed er en
Classic vist noget helt andet end en 5G. Jeg bruger bare min iPod til at
overføre indkøbt musik til de andre computere i huset. En af dem ville
opdatere software på min iPod til ver. 1.2.2. Jeg sagde nej tak, fordi
jeg ville opgradere fra min egen computer, hvor iPod jo er sat til at
synkronisere med iTunes. Min computers iTunes vil bare ikke finde
software ver. 1.2.2. Den siger, at 1.2.1 er den nyeste. Jeg søgte så hos
Apple og fandt et dokument, hvor der var problemer med 1.2.2. Alle sange
var væk. Derfor har jeg fået den tanke, at 1.2.2 måske er trukket
tilbage. Sjovt nok figurerer det i skemaet over software:

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61688>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : KentBM

Dato : 20-11-07 22:14

Henrik Münster skrev:

> <http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61688>
I følge oversigten skulle min 5G slut 2006 være version 1.2.2 og det er
1.2.1. Og min iTunes finder heller ikke nogle opdateringer.

--

Kent

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-07 00:25

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> I følge oversigten skulle min 5G slut 2006 være version 1.2.2 og det er
> 1.2.1. Og min iTunes finder heller ikke nogle opdateringer.

Mystifystisk. Jeg har fundet nedenstående artikel, som antyder et
problem med 1.2.2. Løsningen er åbenbart at geninstallere iTunes 7.5:

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=307056>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-12-07 01:25

> Mystifystisk. Jeg har fundet nedenstående artikel, som antyder et
> problem med 1.2.2. Løsningen er åbenbart at geninstallere iTunes 7.5:
>
> <http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=307056>

Og for få dage siden kom software ver. 1.2.3 til iPod 5G / Video, da der
var en fejl ved ver. 1.2.2. Det var altså som gættet, at der var en fejl
ved ver. 1.2.2, så den blev trukket tilbage igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg