Fjerne ikon på skrivebord
Fra : Palle Jensen

Dato : 03-11-07 14:38

OK en nem en så

Jeg er sikker på at jeg har set det et sted men kan ikke finde det igen.

Jeg har jo et ikon for min Time Machine disk på skrivebordet. Der er
ingen grund til at den ligger derude. Hvordan får jeg ikonet væk (uden
af dismounte det

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Henrik

Dato : 03-11-07 14:45

On 2007-11-03 14:37:41 +0100, Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> said:

> [...]
>
> Jeg har jo et ikon for min Time Machine disk på skrivebordet. Der er
> ingen grund til at den ligger derude. Hvordan får jeg ikonet væk (uden

Træk det ind i den mappe hvor du vil have det, eller ned i docken!!
Hvis det blot er en genvej, kan du bare slatte den

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-11-07 15:13

On 2007-11-03 14:44:50 +0100, Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> said:

> Træk det ind i den mappe hvor du vil have det, eller ned i docken!!
> Hvis det blot er en genvej, kan du bare slatte den

Den kommer jo af sig selv når den bliver tilsluttet. Jeg havde håbet på
der var en "hide" funktion et sted. Jeg synes jeg har set det

Jeg vil ikke have den andre steder end i finderen

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-11-07 16:29

On 2007-11-03 14:44:50 +0100, Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> said:

> Træk det ind i den mappe hvor du vil have det, eller ned i docken!!
> Hvis det blot er en genvej, kan du bare slatte den

Fandt det i finder preferences