leopard, og nordea
Fra : Michael Holm

Dato : 27-10-07 12:21

nogen der har fået prøvet om nordea netbank og leopard spiller ?

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Niels Poulsen

Dato : 27-10-07 14:56

Michael Holm skrev:
> nogen der har fået prøvet om nordea netbank og leopard spiller ?

Jeg nordea og jeg har netbank Det køre fint sammen hvis X.4,10 er det
samme som det du kalder Leopard Det spiller fit sammen

--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

Fra : Per Rønne

Dato : 27-10-07 15:02

Niels Poulsen <fornavn-efternavn@privat.dk> wrote:

> Jeg nordea og jeg har netbank Det køre fint sammen hvis X.4,10 er det
> samme som det du kalder Leopard Det spiller fit sammen

Leoparden er MacOS X 10.5, der netop i går blev frigivet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 27-10-07 16:00

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Leoparden er MacOS X 10.5, der netop i går blev frigivet.

Jeps! 10.5
og jeg kan nu sige at det virker sammen (det gjorde Safari 3 i beta
under 10.4 ikke) - har ihvertfald checket konti og lavet en overførsel!