Partitionsværktøj til Mac, he
Fra : Lyrik

Dato : 25-10-07 22:03

Noget gik galt i min Bootcamp-XP, jeg var nødt til at lade diskværktøj
gøre et eller andet. Det den gjorde var at lave et nyt drev som er Mac
udvidet (Journaled)? hvad mon det betyder?
Så er der altså to drev i stedet for et.
Dette forårsager at jeg ikke kan lave en ny Bootcamp-dualboot. Boot camp
siger at den ikke kan operere på to drev og at den ikke kan gøre noget ved
det, ikke kan lave dem til et?

Så hvordan kan jeg merge de to drev til et igen uden at reinstallere
systemet? Før kunne den godt afvikle en Windowspartition, men nu kan den
ikke-hvem eller hvad kan?

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk