"StarCraft" system 7.5 eller
Fra : Lyrik

Dato : 17-10-07 21:28

Købte spillet med Expansionpack. Når jeg dobbeltklikker siger den at det
ikke understøttes med dette system. Ingen filer åbnes.Den kræver 7.5 eller
højere, siger den. Nu er mit 10.4 jo umiddelbart "højere", men det virker
ikke.

Er der en metode til at få spillet til at virke i OS 10.4 Tiger?

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk

Fra : Peter Kiil

Dato : 17-10-07 21:38

Lyrik - "lyrik<fjern>"@heaven.dk on 17/10/07 22:28 wrote:

> [...]
> ikke.
>
> Er der en metode til at få spillet til at virke i OS 10.4 Tiger?

Der er en OS X installer et sted på www.blizzard.com - så kan det
installeres.
--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Lyrik

Dato : 18-10-07 01:55

On Wed, 17 Oct 2007 22:37:32 +0200, Peter Kiil <peter@kiil.net> wrote:

> Der er en OS X installer et sted på www.blizzard.com - så kan det
> installeres.

Tak for det nu virker det.

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-10-07 07:50

Lyrik <"lyrik<fjern>"@heaven.dk> writes:

> Tak for det nu virker det.

StarCraft er et rigtigt godt spil - god fornøjelse. Husk at logge ind
på battle.net når du er færdig med at installere op til Brood War for
at få den nyeste version.

Bemærk også man kan spille mod hinanden. Det er ret sjov.

Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 18-10-07 22:02

nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> [...]
> at få den nyeste version.
>
> Bemærk også man kan spille mod hinanden. Det er ret sjov.

Findes der nogle spil, hvor man kan spille _med_ hinanden? Altså af
Starcraft typen...

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-10-07 22:06

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200508@gen-v.net> writes:

> Findes der nogle spil, hvor man kan spille _med_ hinanden? Altså af
> Starcraft typen...

I kan også spille MED hinanden i Starcraft, så er det bare mod
computeren.

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-10-07 13:24

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200508@gen-v.net> skrev 2007-10-18:

> Findes der nogle spil, hvor man kan spille _med_ hinanden? Altså af
> Starcraft typen...
I starcraft kan man spille med hinanden, også ved at være 2 der styre
samme "base". Så kan man spille i mod computeren eller andre hold.

Martin
--
Besøg http://poltek.blogspot.com hvor jeg skriver om politiske
og tekniske nyheder!