RE.: Netbank & OSX
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 17:28

Hej
HVordan er det nu lige man kommer igang. HVilke browsere m.m?

PFT

Ole

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 19-09-07 17:38

otn wrote:
> Hej
> HVordan er det nu lige man kommer igang. HVilke browsere m.m?

De fleste netbanker burde virke med Safari og Firefox.

Hvis du har en nøglefil, smider du den i /Users/<dinmappe> og wupti, så
ruller det. Det gjorde det i al fald i mit tilfælde :D

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 19-09-07 22:49

"Peter Farsinsen" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

> De fleste netbanker burde virke med Safari og Firefox.
>
> Hvis du har en nøglefil, smider du den i /Users/<dinmappe> og wupti, så
> ruller det. Det gjorde det i al fald i mit tilfælde :D

Java er som regel også en forudsætning...

www.java.com

Martin /Helsingør

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 20-09-07 07:42

Martin /Helsingør wrote:

> Java er som regel også en forudsætning...
>
> www.java.com

Jeg er altså temmelig sikker på, at jeg i min
to-gange-installation-af-Tiger-lange erfaring med Mac ikke har
installeret Java manuelt.

Men ja; det er i hvert fald en forudsætning, hvis man har SDC ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-09-07 19:00

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> writes:

> Java er som regel også en forudsætning...
>
> www.java.com

Java følger med OS X. Det praler de faktisk af.

Desværre nævner de ikke at deres frigivelseshastighed er pinlig i
forhold til dem der gerne vil bruge nyeste version til at udvikle
på....
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-09-07 05:23

> De fleste netbanker burde virke med Safari og Firefox.
>
> Hvis du har en nøglefil, smider du den i /Users/<dinmappe> og wupti, så
> ruller det. Det gjorde det i al fald i mit tilfælde :D

Dansk Bank bruger en fiks lille "lommeregner" til at godkende macbrugere
.... ret fikst, og faktisk mere sikkert end nøglefiler.

<http://en.wikipedia.org/wiki/Two-factor_authentication>

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 20-09-07 05:47

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Dansk Bank bruger en fiks lille "lommeregner" til at godkende macbrugere
> ... ret fikst, og faktisk mere sikkert end nøglefiler.
>
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Two-factor_authentication>

»Lommeregneren« virker også på Win [og Linux?], og på Win er den sikrere
end 'normalsystemet'.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk