Itunes bibliotek på flere comp?
Fra : Dude

Dato : 08-09-07 11:22

Jeg har sat en gammel bærbar op, i et hjørne i stuen, - og havde tænkt
at den kun skulle bruges til at spille musik fra, over anlægget/airtunes.

Men det slår mig lige at der da vist er et problem i at kopiere sangene
fra min hovedcomputer, over på den anden.... eller hvad?

Jeg kan jo heller ikke kopiere mine Itunes sange til andre folks
computere, fordi sangene er beskyttet. Og det er jo fint og helt
rimeligt, - men kan jeg ikke kopiere til en anden computer, når nu den
anden computer også er min?

Øhm, giver mit spørgsmål mening, mon?

Mvh
John

Fra : Jonas Voss

Dato : 08-09-07 12:49

In dk.edb.mac Dude <post@xxxx_mejlgade.dk> wrote:

> [...]
> computere, fordi sangene er beskyttet. Og det er jo fint og helt
> rimeligt, - men kan jeg ikke kopiere til en anden computer, når nu den

Ting du har købt på iTunes kan du afspille på op til 5 computere
samtidig. Du skal blot autorisere dig via iTunes, så er der ingen
problemer.

--
| Jonas @ 53.20, 6.15 | <http://blog.verture.net/> |

Here was something that Ford felt he could speak about with
authority. "Life," he said, "is like a grapefruit."