Hvad sker der med Mortensanden?
Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-07 17:40

Så, der var ved at dukke frosne Mortensænder op i Føtex, og spurgte sådan
rent en passant slagteren om, hvornår de friske dukkede op i løbet af ugen.
Han svar: "Vi får ingen friske ænder". Da jeg lamslået spurgte ham
"hvorfor", fik jeg svaret "Vi kan kun få danske ænder, og de svinder for
meget under stegning". Da jeg ikke bare accepterede dén forklaring,
fortsatte han" Jamen der er jo mindst 10 forskellige typer frosne at vælge
imellem", som om det skulle ændre noget.

Hvad sker der? Er det slut med friske ænder i supermarkederne? Hvor kan jeg
købe en rigtig god, friskslagtet and i nærheden af Hvidovre inden næste
weekend?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-07 19:49

> [...]
jeg
> købe en rigtig god, friskslagtet and i nærheden af Hvidovre inden næste

Slagteren Hvidovrevej 277 ?

mvh Ebbe

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-07 20:49

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> Slagteren Hvidovrevej 277 ?

Partyslagteren på hjørnet af Brostykkevej?

Har du gode erfaringer?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 07:52

> Partyslagteren på hjørnet af Brostykkevej?
>
> Har du gode erfaringer?
>
> --

Det er mange år siden jeg har handlet der. Det var blot et gæt fra min side

mvh Ebbe ( bosat i 7000 )

Fra : Specks6812

Dato : 04-11-07 23:30

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> said in

> [...]
>
> Hvad sker der? Er det slut med friske ænder i supermarkederne? Hvor
> kan jeg købe en rigtig god, friskslagtet and i nærheden af Hvidovre

Jamen altså Føtex........................?
Kunne du ikke vælge dit indkøbssted med mere omhu?

Fra : Ole Christiansen

Dato : 05-11-07 09:36

> [...]
>
> Hvad sker der? Er det slut med friske ænder i supermarkederne? Hvor kan
> jeg købe en rigtig god, friskslagtet and i nærheden af Hvidovre inden

Superbrugsen har ferske ænder fra 8/11. Danske. Hvad ellers.?

--
Ole