/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Hvem er bedst
Fra : J.Elmer


Dato : 03-11-07 17:30

Har cybercity med IP-tlf. Telefonien dur ikke periodisk. Jeg vil nu skifte
udbyder - hvem skal jeg vælge. Jeg skal have både telefon og I-net. med ca
2Mbit download.
Cybercity er faktisk hvad jeg ønsker men desværre virker det jo ikke. Havde
tidligere Tele2, som var OK men lidt dyrere.
Jørgen



 
 
Anders \(6400 Sønder~ (03-11-2007)
Kommentar
Fra : Anders \(6400 Sønder~


Dato : 03-11-07 17:37

Har du prøvet Full Rate ?


"J.Elmer" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:472ca259$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Har cybercity med IP-tlf. Telefonien dur ikke periodisk. Jeg vil nu skifte
> udbyder - hvem skal jeg vælge. Jeg skal have både telefon og I-net. med ca
> 2Mbit download.
> Cybercity er faktisk hvad jeg ønsker men desværre virker det jo ikke.
> Havde tidligere Tele2, som var OK men lidt dyrere.
> Jørgen
>



Andrew Engels Rump (~ (03-11-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 03-11-07 19:40

I demand that "Anders \(6400 Sønderborg\)" <anders.forst@gmail.com> may
or may not have written in
news:472ca3b8$0$15000$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
> "J.Elmer" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> news:472ca259$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Har cybercity med IP-tlf. Telefonien dur ikke periodisk. Jeg vil nu
>> skifte udbyder - hvem skal jeg vælge. Jeg skal have både telefon og
>> I-net. med ca 2Mbit download.
>> Cybercity er faktisk hvad jeg ønsker men desværre virker det jo ikke.
>> Havde tidligere Tele2, som var OK men lidt dyrere.
>> Jørgen
> Har du prøvet Full Rate ?

Jeg er også ganske tilfreds med FullRate, men det er vel ikke generelt at
CC's IP-telefoni fejler periodisk, ellers ville kunderne jo generelt få en
dårlig service og generelt forlade selskabet, hvilket jo ikke er tilfældet.

Hvad er der ikke fungere og hvad siger CC's support? For du kan jo bare
riskere at du får samme problemer med FR eller hvem du ellers vælger.

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

J.Elmer (04-11-2007)
Kommentar
Fra : J.Elmer


Dato : 04-11-07 11:13


"Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk> skrev i
en meddelelse news:Xns99DDC807F4A25newandrewrumpdk@130.225.247.90...
>I demand that "Anders \(6400 Sønderborg\)" <anders.forst@gmail.com> may
> or may not have written in
> news:472ca3b8$0$15000$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>> "J.Elmer" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
>> news:472ca259$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Har cybercity med IP-tlf. Telefonien dur ikke periodisk. Jeg vil nu
>>> skifte udbyder - hvem skal jeg vælge. Jeg skal have både telefon og
>>> I-net. med ca 2Mbit download.
>>> Cybercity er faktisk hvad jeg ønsker men desværre virker det jo ikke.
>>> Havde tidligere Tele2, som var OK men lidt dyrere.
>>> Jørgen
>> Har du prøvet Full Rate ?
>
> Jeg er også ganske tilfreds med FullRate, men det er vel ikke generelt at
> CC's IP-telefoni fejler periodisk, ellers ville kunderne jo generelt få en
> dårlig service og generelt forlade selskabet, hvilket jo ikke er
> tilfældet.
>
> Hvad er der ikke fungere og hvad siger CC's support? For du kan jo bare
> riskere at du får samme problemer med FR eller hvem du ellers vælger.
>
> Andrew Engels Rump
> --
> Software Engineer
> E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
> WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/
Jeg tjekker lige FullRate.
Problemet m. CC er at min telefon melder optaget når nogen ringer. I starten
var det 1-2 gange pr mdr. Men nu er det 2-4 gange om ugen. Jeg kan fjerne
fejlen ved off/on på routeren, eller ved at foretage et opkald, hvor det
første ikke kan gennemføres - telefonen er tavs, herefter alt er OK. Min
I-net-forbindelse er hele tiden OK.
Al min hardware er udskiftet, jeg har endelig overbevist CC om at fejlen
ikke er hos mig. Men sker der noget.....
Jeg har meddelt CC at jeg ikkke betaler noget til dem førend fejlen er
rettet og så kigger jeg efter en anden udbyder imens.
Jørgen



J.Elmer (04-11-2007)
Kommentar
Fra : J.Elmer


Dato : 04-11-07 11:28


"J.Elmer" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
news:472d9b8f$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk> skrev
> i en meddelelse news:Xns99DDC807F4A25newandrewrumpdk@130.225.247.90...
>>I demand that "Anders \(6400 Sønderborg\)" <anders.forst@gmail.com> may
>> or may not have written in
>> news:472ca3b8$0$15000$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>>> "J.Elmer" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:472ca259$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>> Har cybercity med IP-tlf. Telefonien dur ikke periodisk. Jeg vil nu
>>>> skifte udbyder - hvem skal jeg vælge. Jeg skal have både telefon og
>>>> I-net. med ca 2Mbit download.
>>>> Cybercity er faktisk hvad jeg ønsker men desværre virker det jo ikke.
>>>> Havde tidligere Tele2, som var OK men lidt dyrere.
>>>> Jørgen
>>> Har du prøvet Full Rate ?
>>
>> Jeg er også ganske tilfreds med FullRate, men det er vel ikke generelt at
>> CC's IP-telefoni fejler periodisk, ellers ville kunderne jo generelt få
>> en
>> dårlig service og generelt forlade selskabet, hvilket jo ikke er
>> tilfældet.
>>
>> Hvad er der ikke fungere og hvad siger CC's support? For du kan jo bare
>> riskere at du får samme problemer med FR eller hvem du ellers vælger.
>>
>> Andrew Engels Rump
>> --
>> Software Engineer
>> E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
>> WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/
> Jeg tjekker lige FullRate.
> Problemet m. CC er at min telefon melder optaget når nogen ringer. I
> starten var det 1-2 gange pr mdr. Men nu er det 2-4 gange om ugen. Jeg kan
> fjerne fejlen ved off/on på routeren, eller ved at foretage et opkald,
> hvor det første ikke kan gennemføres - telefonen er tavs, herefter alt er
> OK. Min I-net-forbindelse er hele tiden OK.
> Al min hardware er udskiftet, jeg har endelig overbevist CC om at fejlen
> ikke er hos mig. Men sker der noget.....
> Jeg har meddelt CC at jeg ikkke betaler noget til dem førend fejlen er
> rettet og så kigger jeg efter en anden udbyder imens.
> Jørgen
>Æv- Jeg checkede lige FR. De dækker ikke min adresse. Deres kampagnetilbud
>ser ellers ud til at være lige hvad jeg ønsker.
Jeg overvejer at blive ved CC og så få telefonen overflyttet til f.eks.
Telio......



Andrew Engels Rump (~ (04-11-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 04-11-07 21:33

I demand that "J.Elmer" <virker@ikke.dk> may or may not have written in
news:472d9b8f$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
> "Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk>
> skrev i en meddelelse
> news:Xns99DDC807F4A25newandrewrumpdk@130.225.247.90...
>> Jeg er også ganske tilfreds med FullRate, men det er vel ikke
>> generelt at CC's IP-telefoni fejler periodisk, ellers ville kunderne
>> jo generelt få en dårlig service og generelt forlade selskabet,
>> hvilket jo ikke er tilfældet.
>> Hvad er der ikke fungere og hvad siger CC's support? For du kan jo
>> bare riskere at du får samme problemer med FR eller hvem du ellers
>> vælger.
> Jeg tjekker lige FullRate.
> Problemet m. CC er at min telefon melder optaget når nogen ringer. I
> starten var det 1-2 gange pr mdr. Men nu er det 2-4 gange om ugen. Jeg
> kan fjerne fejlen ved off/on på routeren, eller ved at foretage et
> opkald, hvor det første ikke kan gennemføres - telefonen er tavs,
> herefter alt er OK. Min I-net-forbindelse er hele tiden OK.
> Al min hardware er udskiftet, jeg har endelig overbevist CC om at
> fejlen ikke er hos mig. Men sker der noget.....

Det viser sig desværre at det er ikke alle telefoner der fungere med IP-
telefoni. Jeg har fået en telefon af FullRate, som aldrig fejler - men
den er desværre ikke trådløs. Hvilke telefoner har du prøvet med?

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

J.Elmer (05-11-2007)
Kommentar
Fra : J.Elmer


Dato : 05-11-07 16:23


"Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk> skrev i
en meddelelse news:Xns99DEDB3E64683newandrewrumpdk@130.225.247.90...
>I demand that "J.Elmer" <virker@ikke.dk> may or may not have written in
> news:472d9b8f$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>> "Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk>
>> skrev i en meddelelse
>> news:Xns99DDC807F4A25newandrewrumpdk@130.225.247.90...
>>> Jeg er også ganske tilfreds med FullRate, men det er vel ikke
>>> generelt at CC's IP-telefoni fejler periodisk, ellers ville kunderne
>>> jo generelt få en dårlig service og generelt forlade selskabet,
>>> hvilket jo ikke er tilfældet.
>>> Hvad er der ikke fungere og hvad siger CC's support? For du kan jo
>>> bare riskere at du får samme problemer med FR eller hvem du ellers
>>> vælger.
>> Jeg tjekker lige FullRate.
>> Problemet m. CC er at min telefon melder optaget når nogen ringer. I
>> starten var det 1-2 gange pr mdr. Men nu er det 2-4 gange om ugen. Jeg
>> kan fjerne fejlen ved off/on på routeren, eller ved at foretage et
>> opkald, hvor det første ikke kan gennemføres - telefonen er tavs,
>> herefter alt er OK. Min I-net-forbindelse er hele tiden OK.
>> Al min hardware er udskiftet, jeg har endelig overbevist CC om at
>> fejlen ikke er hos mig. Men sker der noget.....
>
> Det viser sig desværre at det er ikke alle telefoner der fungere med IP-
> telefoni. Jeg har fået en telefon af FullRate, som aldrig fejler - men
> den er desværre ikke trådløs. Hvilke telefoner har du prøvet med?
>
> Andrew Engels Rump
> --
> Software Engineer
> E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
> WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Jeg har faktisk 2 stk trådløse Siemens på. De har ALDRIG fejlet. I en
periode havde jeg kun den ene på, så jeg er overbevist om at det ikke er dem
som fejler.
Jørgen



Flemming Joensson (05-11-2007)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 05-11-07 22:01

"J.Elmer" <virker@ikke.dk> wrote in
news:472d9b8f$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Problemet m. CC er at min telefon melder optaget når nogen ringer. I
> starten var det 1-2 gange pr mdr. Men nu er det 2-4 gange om ugen. Jeg
> kan fjerne fejlen ved off/on på routeren, eller ved at foretage et
> opkald, hvor det første ikke kan gennemføres - telefonen er tavs,
> herefter alt er OK. Min I-net-forbindelse er hele tiden OK.
> Al min hardware er udskiftet, jeg har endelig overbevist CC om at
> fejlen ikke er hos mig. Men sker der noget.....
> Jeg har meddelt CC at jeg ikkke betaler noget til dem førend fejlen er
> rettet og så kigger jeg efter en anden udbyder imens.

Jeg fejlmeldte med en stort set identisk beskrivelse for knap 1 år siden
hos CC. Dengang fik jeg at vide at det var mig der var noget galt med...
godt nok ikke helt så kontant - men jeg blev bestemt ikke taget seriøs -
selvom jeg også kunne fortælle om samme "workaround" og oplevede det ca.
lige så hyppigt som du gør.

For ca. 1½ år siden oplevede jeg pludselig at selvom internet virkede
perfekt så kunne jeg overhovedet ikke få klartone i godt 7 uger i træk
efter de lavede en opgradering i deres net. I den periode måtte jeg selv
ringe flere gange om ugen og sidde i kø for at få status på fejlmeldingen.

Min opfattelse er/var at hos CC snakker de ikke sammen internt. Der er
supporterne man taler med i telefonen som stort set kun kan/må følge en
meget simpel tjekliste i forbindelse med telefonifejlsøgning der ca
indebærer install af ny firmware og så måske en simpel måling af ping eller
lignende - og så fremsendelse af ny router når det ikke virker. Den rutine
var jeg igennem 3 gange og 2 af gangene sendte de mig en ny router uden
voip...smart når det kun var telefoni-delen der var ramt af problemet

Når de gik i gang med deres rutine sagde de hver gang at de ville lægge på
og ringe tilbage og de fik hver gang mit mobilnummer. De første 2 gange
undlod de at ringe tilbage og tjekke om problemet var løst - hvilket det
ikke var.
Den 3. gang insisterede jeg på at blive i røret mens han tjekkede routeren
igennem. Han kunne ikke se nogen problemer hvorefter jeg pænt forklarede
ham hvor i routerens config man kunne se problemet - (den kunne ikke logge
på SIP hvilket stod højt og tydeligt i loggen og det var også markeret i
web-displayet så det var ikke just rocket science at opdage problemet) .

Min telefoni blev derefter fejlmeldt internt ved CC - tror nok de blev
kaldt backoffice eller noget i den stil.

De interne/backoffice folk var umulige at komme i kontakt med udefra. De
kunne kun kontaktes ved at ringe til det normale supportnummer og derefter
hænge i telefonkøen i 20-30 minutter og så spørge en supporter der intet
vidste om det som backoffice-folkene havde gang i og heller ikke altid
kunne se det i systemet.
Jeg blev 4 gange på de 7 uger (af en supporter) lovet at backoffice ville
ringe til mig når de havde fundet problemet eller var nået til en eller
anden konklusion - men i stedet blev jeg aldrig ringet op - og de lukkede
tilmed sagen 2 gange uden at tjekke at det virkede. Når de lukkede sagen
fik man intet at vide og det var først når man var blevet tilpas utålmodig
og ringede ind for at høre status at man fandt ud af at der intet var sket
ud over at de havde lukket sagen.

Så da de efter 7 uger rent faktisk ringede til mig og sagde at nu virkede
det, havde jeg forlængst mistet enhver form for tiltro til CC og havde
bestemt mig for at skifte udbyder. Som en del af mit arbejde som software
udvikler skal jeg supportere vores produkter og jeg mener simpelthen ikke
at man kan have et problem der kan tage 7 uger at rette og så på intet
tidspunkt ulejlige sig med at informere kunden bare en enkelt gang om at
det trækker ud eller at de simpelthen ikke ved hvad der er galt og at de
har brug for mere tid eller information.

Det hører med til historien at jeg var erhvervskunde på det tidspunkt og
derfor efter sigende fik den "gode" support... yeah right. Jeg har
sammenlagt været kunde hos CC i ca. 4 år og har de første 3 år fået ganske
fin service når der en sjælden gang var problemer. Men mit sidste år hos CC
var ganske simpelt ikke engang tæt på de første 3 år hverken hvad angik
oppetid eller service.


Jeg er nu skiftet til Fullrate og har ingen problemer oplevet med telefoni
eller internet hos dem de første 5 måneder som kunde. De få problemer der
har været med internet har været forårsaget af kabelbrud og der har jeg
modtaget e-mail eller sms om problemet både når det er blevet fejlmeldt, og
igen når det er udbedret.

Generelt har jeg været meget godt tilfreds med mit skifte.

//flemming

J.Elmer (05-11-2007)
Kommentar
Fra : J.Elmer


Dato : 05-11-07 22:11

Hej Flemming.
Tak for historien, den er lang. Jeg håber ikke min bliver ligesådan.
Jeg vil starte en ny tråd og prøve at få overblik over brugernes tilfredshed
med CC.
"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns99DFDFEBA4F7Bflemmingjoenssonorg@130.225.247.90...
> "J.Elmer" <virker@ikke.dk> wrote in
> news:472d9b8f$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>
>> Problemet m. CC er at min telefon melder optaget når nogen ringer. I
>> starten var det 1-2 gange pr mdr. Men nu er det 2-4 gange om ugen. Jeg
>> kan fjerne fejlen ved off/on på routeren, eller ved at foretage et
>> opkald, hvor det første ikke kan gennemføres - telefonen er tavs,
>> herefter alt er OK. Min I-net-forbindelse er hele tiden OK.
>> Al min hardware er udskiftet, jeg har endelig overbevist CC om at
>> fejlen ikke er hos mig. Men sker der noget.....
>> Jeg har meddelt CC at jeg ikkke betaler noget til dem førend fejlen er
>> rettet og så kigger jeg efter en anden udbyder imens.
>
> Jeg fejlmeldte med en stort set identisk beskrivelse for knap 1 år siden
> hos CC. Dengang fik jeg at vide at det var mig der var noget galt med...
> godt nok ikke helt så kontant - men jeg blev bestemt ikke taget seriøs -
> selvom jeg også kunne fortælle om samme "workaround" og oplevede det ca.
> lige så hyppigt som du gør.
>
> For ca. 1½ år siden oplevede jeg pludselig at selvom internet virkede
> perfekt så kunne jeg overhovedet ikke få klartone i godt 7 uger i træk
> efter de lavede en opgradering i deres net. I den periode måtte jeg selv
> ringe flere gange om ugen og sidde i kø for at få status på fejlmeldingen.
>
> Min opfattelse er/var at hos CC snakker de ikke sammen internt. Der er
> supporterne man taler med i telefonen som stort set kun kan/må følge en
> meget simpel tjekliste i forbindelse med telefonifejlsøgning der ca
> indebærer install af ny firmware og så måske en simpel måling af ping
> eller
> lignende - og så fremsendelse af ny router når det ikke virker. Den rutine
> var jeg igennem 3 gange og 2 af gangene sendte de mig en ny router uden
> voip...smart når det kun var telefoni-delen der var ramt af problemet
>
> Når de gik i gang med deres rutine sagde de hver gang at de ville lægge på
> og ringe tilbage og de fik hver gang mit mobilnummer. De første 2 gange
> undlod de at ringe tilbage og tjekke om problemet var løst - hvilket det
> ikke var.
> Den 3. gang insisterede jeg på at blive i røret mens han tjekkede routeren
> igennem. Han kunne ikke se nogen problemer hvorefter jeg pænt forklarede
> ham hvor i routerens config man kunne se problemet - (den kunne ikke logge
> på SIP hvilket stod højt og tydeligt i loggen og det var også markeret i
> web-displayet så det var ikke just rocket science at opdage problemet) .
>
> Min telefoni blev derefter fejlmeldt internt ved CC - tror nok de blev
> kaldt backoffice eller noget i den stil.
>
> De interne/backoffice folk var umulige at komme i kontakt med udefra. De
> kunne kun kontaktes ved at ringe til det normale supportnummer og derefter
> hænge i telefonkøen i 20-30 minutter og så spørge en supporter der intet
> vidste om det som backoffice-folkene havde gang i og heller ikke altid
> kunne se det i systemet.
> Jeg blev 4 gange på de 7 uger (af en supporter) lovet at backoffice ville
> ringe til mig når de havde fundet problemet eller var nået til en eller
> anden konklusion - men i stedet blev jeg aldrig ringet op - og de lukkede
> tilmed sagen 2 gange uden at tjekke at det virkede. Når de lukkede sagen
> fik man intet at vide og det var først når man var blevet tilpas utålmodig
> og ringede ind for at høre status at man fandt ud af at der intet var sket
> ud over at de havde lukket sagen.
>
> Så da de efter 7 uger rent faktisk ringede til mig og sagde at nu virkede
> det, havde jeg forlængst mistet enhver form for tiltro til CC og havde
> bestemt mig for at skifte udbyder. Som en del af mit arbejde som software
> udvikler skal jeg supportere vores produkter og jeg mener simpelthen ikke
> at man kan have et problem der kan tage 7 uger at rette og så på intet
> tidspunkt ulejlige sig med at informere kunden bare en enkelt gang om at
> det trækker ud eller at de simpelthen ikke ved hvad der er galt og at de
> har brug for mere tid eller information.
>
> Det hører med til historien at jeg var erhvervskunde på det tidspunkt og
> derfor efter sigende fik den "gode" support... yeah right. Jeg har
> sammenlagt været kunde hos CC i ca. 4 år og har de første 3 år fået ganske
> fin service når der en sjælden gang var problemer. Men mit sidste år hos
> CC
> var ganske simpelt ikke engang tæt på de første 3 år hverken hvad angik
> oppetid eller service.
>
>
> Jeg er nu skiftet til Fullrate og har ingen problemer oplevet med telefoni
> eller internet hos dem de første 5 måneder som kunde. De få problemer der
> har været med internet har været forårsaget af kabelbrud og der har jeg
> modtaget e-mail eller sms om problemet både når det er blevet fejlmeldt,
> og
> igen når det er udbedret.
>
> Generelt har jeg været meget godt tilfreds med mit skifte.
>
> //flemming



Bjarke Andersen (05-11-2007)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 05-11-07 13:25

"J.Elmer" <virker@ikke.dk> crashed Echelon writing
news:472ca259$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Har cybercity med IP-tlf. Telefonien dur ikke periodisk. Jeg vil nu
> skifte udbyder - hvem skal jeg vælge. Jeg skal have både telefon og
> I-net. med ca 2Mbit download.
> Cybercity er faktisk hvad jeg ønsker men desværre virker det jo ikke.

Beholde din CC linje op blot skifte til anden VoIP/SIP udbyder, eller skal
det være en pakkeløsning.

--
Bjarke Andersen

J.Elmer (05-11-2007)
Kommentar
Fra : J.Elmer


Dato : 05-11-07 16:26


"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns99DF886769554bjoegdk@130.225.247.90...
> "J.Elmer" <virker@ikke.dk> crashed Echelon writing
> news:472ca259$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>
>> Har cybercity med IP-tlf. Telefonien dur ikke periodisk. Jeg vil nu
>> skifte udbyder - hvem skal jeg vælge. Jeg skal have både telefon og
>> I-net. med ca 2Mbit download.
>> Cybercity er faktisk hvad jeg ønsker men desværre virker det jo ikke.
>
> Beholde din CC linje op blot skifte til anden VoIP/SIP udbyder, eller skal
> det være en pakkeløsning.
>
> --
> Bjarke Andersen

Det er faktisk også min plan. Men jeg havde besøg af en TDC-tekniker i dag,
uden at han dog fandt nogle fejl. Alligevel skiftede han det par som er
mellem "stenen" på vejen og centralen, hvilket han kunne måle at det var
"bedre", selvom det andet var OK.
Jeg afventer lige og ser, for nu sker der da noget.
Jørgen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177580
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409079
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste