| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | vedhæftede filer i Outlook Fra : Christiansen | 
  Dato :  07-11-07 23:05 |  
  |   
            Hver gang jeg vil vedhæfte in fil i Outlook åbner dialogboksen i 
 "Dokumenter". Jeg har alle mine dokumenter liggende på drev D:\Dokumenter. 
 Hvordan får jeg den til at åbne der i stedet for.
 Bruger Office 2003
 
 Christiansen 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jan Kronsell (07-11-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jan Kronsell | 
  Dato :  07-11-07 23:59 |  
  |   
            Christiansen wrote:
 > Hver gang jeg vil vedhæfte in fil i Outlook åbner dialogboksen i
 > "Dokumenter". Jeg har alle mine dokumenter liggende på drev
 > D:\Dokumenter. Hvordan får jeg den til at åbne der i stedet for.
 > Bruger Office 2003
 >
 Outlook adopterer sine indstillinger på dette område fra Word. Start Word. 
 Vælg funktioner - indstillinger  Filplaceringer. Rediger placeringen af 
 Dokumenter, til det, du ønsker. Men husk at det også gælder for Word selv.
 
 Jan 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Christiansen (08-11-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christiansen | 
  Dato :  08-11-07 10:21 |  
  |   
            
 "Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse 
 news:47324339$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 > Christiansen wrote:
 >> Hver gang jeg vil vedhæfte in fil i Outlook åbner dialogboksen i
 >> "Dokumenter". Jeg har alle mine dokumenter liggende på drev
 >> D:\Dokumenter. Hvordan får jeg den til at åbne der i stedet for.
 >> Bruger Office 2003
 >>
 > Outlook adopterer sine indstillinger på dette område fra Word. Start Word. 
 > Vælg funktioner - indstillinger  Filplaceringer. Rediger placeringen af 
 > Dokumenter, til det, du ønsker. Men husk at det også gælder for Word selv.
 >
 > Jan
 >
 Det virker ikke, har det samme problem på arbejdet. Er der noget man skal 
 markere for at Outlook vil bruge indstillinger fra Word ?
 
 Christiansen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Asbjørn M. Nielsen (08-11-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Asbjørn M. Nielsen | 
  Dato :  08-11-07 10:54 |  
  |   
            Jan Kronsell skrev:
 > Christiansen wrote:
 >> Hver gang jeg vil vedhæfte in fil i Outlook åbner dialogboksen i
 >> "Dokumenter". Jeg har alle mine dokumenter liggende på drev
 >> D:\Dokumenter. Hvordan får jeg den til at åbne der i stedet for.
 >> Bruger Office 2003
 >>
 > Outlook adopterer sine indstillinger på dette område fra Word. Start
 > Word.  Vælg funktioner - indstillinger  Filplaceringer. Rediger
 > placeringen af  Dokumenter, til det, du ønsker. Men husk at det også
 > gælder for Word selv.
 
 Det gælder kun hvis man i Outlook vælger Word til at redigere emails.
 
 -- 
 Med venlig hilsen
 Asbjørn M. Nielsen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Christiansen (08-11-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christiansen | 
  Dato :  08-11-07 14:07 |  
  |   
            
 "Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i en meddelelse 
 news:mn.428e7d7ba9bf5eaa.67524@lite.invalid...
 > Jan Kronsell skrev:
 >> Christiansen wrote:
 >>> Hver gang jeg vil vedhæfte in fil i Outlook åbner dialogboksen i
 >>> "Dokumenter". Jeg har alle mine dokumenter liggende på drev
 >>> D:\Dokumenter. Hvordan får jeg den til at åbne der i stedet for.
 >>> Bruger Office 2003
 >>>
 >> Outlook adopterer sine indstillinger på dette område fra Word. Start
 >> Word.  Vælg funktioner - indstillinger  Filplaceringer. Rediger
 >> placeringen af  Dokumenter, til det, du ønsker. Men husk at det også
 >> gælder for Word selv.
 >
 > Det gælder kun hvis man i Outlook vælger Word til at redigere emails.
 >
 > -- 
 > Med venlig hilsen
 > Asbjørn M. Nielsen
 >
 >
 Så med andre ord er der ingen indstilling for at ændre dette ?? Hvad med 
 registreringsdatabasen ??
 
 Christiansen 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Lars Klintholm (08-11-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars Klintholm | 
  Dato :  08-11-07 18:50 |  
  |   
            Den 08 nov 2007 skrev Christiansen i dk.edb.programpakker.ms-office:
 
 >> Det gælder kun hvis man i Outlook vælger Word til at redigere
 >> emails. 
 
 > Så med andre ord er der ingen indstilling for at ændre dette 
 
 Funktioner, Indstillinger, fanen Postformat, Brug Word til at redigere 
 e-mails
 
 -- 
 Med venlig hilsen
 Lars Klintholm
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Christiansen (08-11-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christiansen | 
  Dato :  08-11-07 22:29 |  
  |   
            
 >> Så med andre ord er der ingen indstilling for at ændre dette
 >
 > Funktioner, Indstillinger, fanen Postformat, Brug Word til at redigere
 > e-mails
 >
 > -- 
 > Med venlig hilsen
 > Lars Klintholm
 
 Har skiftet til at bruge Word som editor og så er problemet løst. Dog er der 
 jo stadig spørgsmålet hvorfor kan man ikke gøre det i den standard editor 
 der??
 
 Nå, men tak for svarene
 
 Christiansen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |