/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Asmaa burde trække sig.
Fra : Peter Heide


Dato : 16-10-07 13:36

Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
november.

Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit kandidatur.
Hun er et problem og det burde hun indse.

Grundlæggende har hun jo ret i mange af de ting hun siger ,det er bare
måden hun siger det på.


 
 
Kim Frederiksen (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 16-10-07 13:40

Peter Heide wrote:
>
> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
> kandidatur. Hun er et problem og det burde hun indse.
>

Bliv ENDELIG!

"Forstyr aldrig din fjende (i dette tilfælde Danmarks fjende -red.), mens
han er i færd med at begå en fejl"

- Napoleon

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Pernille (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 16-10-07 15:08


"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:4714b15a$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Peter Heide wrote:
>>
>> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
>> kandidatur. Hun er et problem og det burde hun indse.
>>
>
> Bliv ENDELIG!
>
> "Forstyr aldrig din fjende (i dette tilfælde Danmarks fjende -red.), mens
> han er i færd med at begå en fejl"
>
> - Napoleon
>
Se, det er kloge ord!




Kert Rats (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Kert Rats


Dato : 16-10-07 19:17


"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:4714b15a$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Peter Heide wrote:
>>
>> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
>> kandidatur. Hun er et problem og det burde hun indse.
>>
>
> Bliv ENDELIG!
>
> "Forstyr aldrig din fjende (i dette tilfælde Danmarks fjende -red.), mens
> han er i færd med at begå en fejl"
>
> - Napoleon
>
Hørt! Og lad så Marianne Jelved igen stå som rorgænger i dansk
landsforræderparti. Så er vi på rette vej.


Venligst

Kert Rats




Ukendt (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-10-07 20:02

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
news:oe7Ri.43$Ww5.31@news.get2net.dk...
>
>
> Hørt! Og lad så Marianne Jelved igen stå som rorgænger i dansk
> landsforræderparti. Så er vi på rette vej.
>

Jeps ... men de har desværre fundet en køn og troværdig dame der kan
formidle deres ondskabsfuldheder i let indpakket pop som alle kan forstå og
forholde sig til

/Kim



Bo Warming (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 16-10-07 21:31

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:47150a95$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> news:oe7Ri.43$Ww5.31@news.get2net.dk...
>>
>>
>> Hørt! Og lad så Marianne Jelved igen stå som rorgænger i dansk
>> landsforræderparti. Så er vi på rette vej.
>>
>
> Jeps ... men de har desværre fundet en køn og troværdig dame der kan
> formidle deres ondskabsfuldheder i let indpakket pop som alle kan forstå
> og forholde sig til

His Masters Voice, lyder hun som - har hun selv forstået hvad
spindoktorerne har papegøjetrænet hende til at sige?

Sheri Khan Khan var køn, næsten sexet, men trods moderigtig rødt slør er
Asmaa da en uformelig flodhest og der er noget negroidt, plumpt og dyrisk
ved hendes mimik


Er man ideolog som Frank Åen, så ser man kun "De ædle vildes ideologi" i
Asmaas socialisme.

Kvindeundertrykkelse er næppe slem i Islam-lande - matriarkatet regerer i
hjemmet så mænd må ud på gaderne og finde bøssevenner.


Men Asmaa virker undertrykt - der er jo militært hieraki i jihad-hære



Tim Petersen (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Tim Petersen


Dato : 16-10-07 23:22

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote in
message news:47150a95$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> news:oe7Ri.43$Ww5.31@news.get2net.dk...
>>
>>
>> Hørt! Og lad så Marianne Jelved igen stå som rorgænger i dansk
>> landsforræderparti. Så er vi på rette vej.
>>
>
> Jeps ... men de har desværre fundet en køn og troværdig dame der kan
> formidle deres ondskabsfuldheder i let indpakket pop som alle kan forstå
> og forholde sig til
>

Køn og køn... Thorning måtte derimod godt lige krydse forbi (hvis jeg ikke
lige var lykkelig gift og SKULLE vælge en politiker)

Tim



N_B_DK (16-10-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 16-10-07 13:56

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
news:4714b033$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
> Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
> november.
>
> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
> kandidatur. Hun er et problem og det burde hun indse.

Nej sq da, hun skal blive og kæmpe for at få venstrefløjen under
spærregrænsen, især nu hun gør det så godt.

> Grundlæggende har hun jo ret i mange af de ting hun siger ,det er bare
> måden hun siger det på.

Grundlæggende er hun en idiot, og det kan 100 afstemninger ikke ændre på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=


Tveskaeg (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 16-10-07 16:35

On Tue, 16 Oct 2007 14:55:50 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Grundlæggende er hun en idiot, og det kan 100 afstemninger ikke ændre på.

Jeg vil nu mene at dem der placerede hende som spidskandidat i
københavn med store chance for at blive valgt, er større idioter.

De havde sikkert kalkuleret med at det ville gå glat og at der så kom
en hættemåge i folketinget som de kunne spille ud mod DF men det har
satme givet bagslag.

Det har faldet mange af deres vælgere for brystet at de har opstillet
en meget religiøs person. Den yderste venstrefløj har altid været
forbundet med stærke anti religøse synspunkter.

Desuden var en meningsmåling fra Cantinet i søndags, bestilt af
ritzau, som gave regeringen flertal sammen med DF så også Ny Arrogance
er ved at være uden betydning.

lol!


Cindy (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Cindy


Dato : 16-10-07 19:56


"Tveskaeg" skrev i en meddelelse
> wrote:
>
>>Grundlæggende er hun en idiot, og det kan 100 afstemninger ikke ændre på.
>
> Jeg vil nu mene at dem der placerede hende som spidskandidat i
> københavn med store chance for at blive valgt, er større idioter.
>
> De havde sikkert kalkuleret med at det ville gå glat og at der så kom
> en hættemåge i folketinget som de kunne spille ud mod DF men det har
> satme givet bagslag.

Jamen det er der da vel ingen der ved endnu? Tror I ikke Enhedslisten
kalkulerer med at der nu skal være 30- 40.000 indvandrere, der stemmer på
enhedslisten? Fordi de i Asmaa ser een der vil føre deres ideer ind i
folketinget.

Skulle det overhovedet ikke være muligt, at hun trækker stemmer fra
ligesindede?


Cindy






Tveskaeg (18-10-2007)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 18-10-07 14:09

On Tue, 16 Oct 2007 20:55:56 +0200, "Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk>
wrote:

>Jamen det er der da vel ingen der ved endnu? Tror I ikke Enhedslisten
>kalkulerer med at der nu skal være 30- 40.000 indvandrere, der stemmer på
>enhedslisten? Fordi de i Asmaa ser een der vil føre deres ideer ind i
>folketinget.
>
>Skulle det overhovedet ikke være muligt, at hun trækker stemmer fra
>ligesindede?

Ikke ifølge de sidste 3 meningsmålinger som jeg har set.

Der ligger EHL og roder nede omkring de 1.6% af stemmerne.

Når selv prominente venstrefløjs personer som Hanne Reintoft siger fra
så må det vel forhelvede give stof til eftertanke i EHL


Frank (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 16-10-07 14:48

Hej

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:4714b033$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
> november.

Hvorfor dog det?

Enhedslistens medlemsdemokrati har vedtaget en opstillingsliste på det
ordinære landsmøde.

Bare fordi nogle racister forklældt som socialister ikke bryder sig om
hendes religiøse tilgang til socialismen skal man vel ikke stem om indtil
man får det resultat de ønsker - eller hvad?

> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
> kandidatur.
> Hun er et problem og det burde hun indse.

Nej da - Hun er en fornyelse af venstrefløjens projekt. Hun er f.eks. på
linie med resten af enhedslisten omkring muhammedtegningerne.

> Grundlæggende har hun jo ret i mange af de ting hun siger ,det er bare
> måden hun siger det på.

Ja. Hun er f.eks. en stor tilhænger af det danske monarki.

Mvh
Frank



Pernille (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 16-10-07 15:19


"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
news:4714c0f0$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:4714b033$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>> Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
>> november.
>
> Hvorfor dog det?
>
> Enhedslistens medlemsdemokrati har vedtaget en opstillingsliste på det
> ordinære landsmøde.
>
> Bare fordi nogle racister forklældt som socialister ikke bryder sig om
> hendes religiøse tilgang til socialismen skal man vel ikke stem om indtil
> man får det resultat de ønsker - eller hvad?
>
>> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
>> kandidatur.
>> Hun er et problem og det burde hun indse.
>
> Nej da - Hun er en fornyelse af venstrefløjens projekt. Hun er f.eks. på
> linie med resten af enhedslisten omkring muhammedtegningerne.
>
>> Grundlæggende har hun jo ret i mange af de ting hun siger ,det er bare
>> måden hun siger det på.
>
> Ja. Hun er f.eks. en stor tilhænger af det danske monarki.
>
Ja, lige indtil hun og hendes slags får magt.




Tveskaeg (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 16-10-07 16:36

On Tue, 16 Oct 2007 15:47:30 +0200, "Frank" <far@nosmap.dk> wrote:

>Ja. Hun er f.eks. en stor tilhænger af det danske monarki.

Endnu et område hvor hun vil være stærkt i opposition til EHL
som ikke engang vil være tilstede i salen når monarken indtager sin
plads.

Godt gået af EHL at de opstillede den gøgeunge.

lol!

Bo Warming (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 16-10-07 19:44

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
news:hhm9h3d9679l40qo1adl4ch1rcdknr4lj7@4ax.com...
> On Tue, 16 Oct 2007 15:47:30 +0200, "Frank" <far@nosmap.dk> wrote:
>
>>Ja. Hun er f.eks. en stor tilhænger af det danske monarki.
>
> Endnu et område hvor hun vil være stærkt i opposition til EHL
> som ikke engang vil være tilstede i salen når monarken indtager sin
> plads.
>
> Godt gået af EHL at de opstillede den gøgeunge.

Blir Asmaa vor næste dronning?
Frank Åen gider hun næppe i prins Henrik jobbet.

At hun skader EL opvejes for Islam af at de viser magt ved at hun er så
meget i TV

Islam afprøver mange sære murbrækkere fx Sharia-tilhængere i UK.
Asmaa er en af dem
De skaber selvopgivenhed og pessimisme hos de rige landes oprindelige
befolkninger

Asmaa er et eksperiment og et trist bevis på af danskhedens fjender har
initiativet.
At hun måske sikrer Fogh-genvalg er næppe så vigtigt , for V og S er ret
ens.



Ludvig Nielsen (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 16-10-07 16:41

On Tue, 16 Oct 2007 14:35:44 +0200, Peter Heide wrote:

> Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
> november.
>
> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit kandidatur.
> Hun er et problem og det burde hun indse.
>
> Grundlæggende har hun jo ret i mange af de ting hun siger ,det er bare
> måden hun siger det på.

Nej da, lad hende endelig blive, hun gør stor gavn, bør vi sende en krans
til EL's begravelse.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo Warming (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 16-10-07 20:20

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:4714db64$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> On Tue, 16 Oct 2007 14:35:44 +0200, Peter Heide wrote:
>
>> Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
>> november.
>>
>> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
>> kandidatur.

Frank Åen er hendes nyttige idiot og hvis hun udsletter EL, bliver SF så
meget desto stærkere.

Hun viser vejen for unge muslimer mht taquia fx at tale både for og imod
Sharia



Claus E. Petersen (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 16-10-07 21:44

Peter Heide wrote:
> Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
> november.
>
> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
> kandidatur.
> Hun er et problem og det burde hun indse.
>
> Grundlæggende har hun jo ret i mange af de ting hun siger ,det er bare
> måden hun siger det på.

Hvis man ser på det muslimske Irans opfattelse af venstreorienterede, er
det vel spørgsmålet om hun ikke netop følger sin egen dagsorden.
Tvivler på at nogle af EL traditionelle politiske modstandere havde
kunne skade partiet i dén grad.

- cep

Tony (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 16-10-07 22:11


"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en meddelelse
news:47152332$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Peter Heide wrote:
>> Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
>> november.
>>
>> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
>> kandidatur.
>> Hun er et problem og det burde hun indse.
>>
>> Grundlæggende har hun jo ret i mange af de ting hun siger ,det er bare
>> måden hun siger det på.
>
> Hvis man ser på det muslimske Irans opfattelse af venstreorienterede, er
> det vel spørgsmålet om hun ikke netop følger sin egen dagsorden.
> Tvivler på at nogle af EL traditionelle politiske modstandere havde kunne
> skade partiet i dén grad.

Hvilket igen igen viser venstrefløjens himmelråbende naivitet, ved at lukke
en sådan ged ind i folden.

Tony



Ivannof (16-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 16-10-07 23:52


"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:471528fe$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en
> meddelelse news:47152332$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Peter Heide wrote:
>>> Asmaa skulle tage og trække sig tilbage inden urafstemningen den 11
>>> november.
>>>
>>> Hun svækker ikke kun Enhedslisten men hele venstrefløjen med sit
>>> kandidatur.
>>> Hun er et problem og det burde hun indse.
>>>
>>> Grundlæggende har hun jo ret i mange af de ting hun siger ,det er bare
>>> måden hun siger det på.
>>
>> Hvis man ser på det muslimske Irans opfattelse af venstreorienterede, er
>> det vel spørgsmålet om hun ikke netop følger sin egen dagsorden.
>> Tvivler på at nogle af EL traditionelle politiske modstandere havde kunne
>> skade partiet i dén grad.
>
> Hvilket igen igen viser venstrefløjens himmelråbende naivitet, ved at
> lukke en sådan ged ind i folden.
>
> Tony


Jeg er sikker på at der er mange glimrende muslimske kandidater der også er
socialister og som ville kunne få mange muslimske stemmer og være et plus
for Enhedslisten.

Det man kan se på stemmetallene er at de fleste Enhedslistevælgere mener at
Asmaa har en skjult dagsorden af sharia-observans. Det er meget muligt at
hun ikke har det!!! Men med den måde hun er på kunne hun lige så godt gå
rundt med et skilt med den tekst!!

Hilsen Ivan



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste