Blommer...
Fra : MaG

Dato : 21-10-07 16:15

Hejsa!

Er der over hovedet nogen steder det er til at få danske friske blommer på
denne årstid, ved godt at det lige har været sæson men er vist lidt sent ude
med sylteriet, det skal helst være på midtsjælland/Vestsjælland...

Håber nogen kan hjælpe...

Knuz

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-07 19:03

MaG wrote:
> [...]

Desværre, de er skvattet ned allesammen. Sveskeblommerne, som _vist_ nok er
nogle af de seneste, plukkede jeg for knap en måned siden.

mvh Ebbe

Fra : MLN

Dato : 23-10-07 20:32

De har tonsvis af friske blommer i Fakta