Græsslåmaskine til gammel mand?
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-10-07 18:24

Hej.
Min far vil have en ny græsslåmaskine.
Hans ryg gør at han ikke kan trække en benzindrevet i gang.
Oplagt ville jo være en med el-start, men det vil han ikke betale for
(nærige hund )
En Flymo har han haft, og det skal han _ikke_ have igen.
Har i nogen gode ideer til hvad han kunne købe, som er let at gå rundt
med, fra forberedelsen til afslutningen?
En opladelig ville være genial, også gerne en med ledning, ikke noget
problem for ham, men her kommer prisen til at spille ind.
Jeg tror ikke at han vil lægge på den forkerte side af kr. 2000.
Der er vel ca. 300kvm græs, som ikke gror særlig godt, og han har
rigelig tid til at slå det.
Kai

Fra : Geden

Dato : 21-10-07 18:49

hmmm

Let opgave ;)

KØB EN GED TIL HAM

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-10-07 18:49

Geden forklarede:
> hmmm
>
> Let opgave ;)
>
> KØB EN GED TIL HAM

> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.sletdette.co.za> skrev i en meddelelse

ROFL
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-10-07 18:50

Fister Løgsovs formulerede søndag:
> Geden forklarede:

> ROFL
> Kai

Jeg tror ikke at min mor gider fodre sådan en, og jokke i dens utallige
lorte.
Kai

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-10-07 18:55

Fister Løgsovs wrote:

> En opladelig ville være genial, også gerne en med ledning, ikke noget
> problem for ham, men her kommer prisen til at spille ind.
> Jeg tror ikke at han vil lægge på den forkerte side af kr. 2000.

Jeg har en park elklipper
Dejlig ukompliceret mht opbygning og kan køres med den ene hånd i lommen
NB med snor :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-10-07 18:51

Peter Lykkegaard sendte dette med sin computer:

> Jeg har en park elklipper
> Dejlig ukompliceret mht opbygning og kan køres med den ene hånd i lommen
> NB med snor :)
>
> - Peter

Det er det der billigmærke som Silvan har, går jeg ud fra?
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-10-07 18:52

Fister Løgsovs:
> Peter Lykkegaard sendte dette med sin computer:

> Det er det der billigmærke som Silvan har, går jeg ud fra?
> Kai

Kan du huske prisen?
Kai

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-10-07 20:25

Fister Løgsovs wrote:

> Kan du huske prisen?

Jeps Silvan
Njah det er nogen år siden
Men jeg vil skyde på ca 600?

Du kan evt give dem et kald :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Jacob Andersen

Dato : 21-10-07 20:10

Bosch Rotak 40. Meget let og med en kraftig motor, der kan klare selv langt
(meget langt) græs. Findes med og uden ledning (batteri). Jeg har den med
ledning og den var ikke dyr, under 2000.

Mvh
Jacob