at flå (nettet af) en skinke?
Fra : Erling Hansen

Dato : 20-10-07 16:17

Nu har jeg lige siddet der igen - og nu bider jeg hovedet af al skam og
spørger om råd: En lille, nuttet røget skinke i net, kogt efter
forskrifterne o.s.v. - og så skal den forbandede netstrømpe af (ingen
vovede associationer, tak). Og selvfølgelig følger 20 % af skinkens
overflade med nettet, medmindre man ofrer en halv time og klipper det op
bid for bid.
Hvordan gør man ellers?
mvh
erling

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 20-10-07 18:16

On 20 Okt., 17:17, spameh...@mail.dkspam (Erling Hansen) wrote:
> [...]
> vovede associationer, tak). Og selvfølgelig følger 20 % af skinkens
> overflade med nettet, medmindre man ofrer en halv time og klipper det op

Tag den kinky beklædning af skinken inden kogning og snør den i stedet
med alm. husholdningssnor. :)

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 20-10-07 18:45

Erling Hansen skrev:
> [...]
> vovede associationer, tak). Og selvfølgelig følger 20 % af skinkens
> overflade med nettet, medmindre man ofrer en halv time og klipper det op

Jeg er med på en lytter, har samme problem, bortset fra at jeg elsker
at guffe de der store trevler direkte fra nettet.
Kai

Fra : Erling Hansen

Dato : 20-10-07 19:41

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.sletdette.co.za> wrote:

> Jeg er med på en lytter, har samme problem, bortset fra at jeg elsker
> at guffe de der store trevler direkte fra nettet.
> Kai

Ja, det er jo lige det, Kai, for det gør jeg også, så når jeg sætter mig
til bords har jeg allerede fortæret 15-20% af skinken, og så spiser jeg
ellers min normale portion ! (calorier=fedt).
Og til Lone: Det er da et ret stort ekstra arbejde, plus at Føtexes
og Aldis billige skinker falder fra hinanden inden man får nettet af.
Mvh
Erling