/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
DF vil hjælpe pensionister, studerende og
Fra : Pjensen73


Dato : 13-09-07 21:16

Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm

 
 
Kim2000 (13-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 13-09-07 21:26


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46e99a63$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm

NÅ!!

Børnecheck skal kun gives til de to første børn, åbenbart skal barn nr. 3
ikke have sko, overtøj eller med på ferie. Åbenbart ønsker DF ikke at
Danmark skal reproducerer sig selv.

Og så skal der indføres et omsorgstillæg, jeps lad os da endelig få endnu et
administrativt tiltag, så der kan brændes 200 stillinger af på at se hvem
der skal have tillægget og så et bogfradrag, endnu engang har man sikret
ekstra arbejde til statens administrative personale, det kunne da også lige
passe andet, tænk hvis der en dag kunne skæres ned på papirnusseriet, det
ville jo være en katastrofe.
mvh
Kim



Per Rønne (13-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 13-09-07 21:46

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> Børnecheck skal kun gives til de to første børn, åbenbart skal barn nr. 3
> ikke have sko, overtøj eller med på ferie. Åbenbart ønsker DF ikke at
> Danmark skal reproducerer sig selv.

De tænker jo i fertilitet blandt islamiske indvandrere...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

#2066 (13-09-2007)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 13-09-07 23:46

On Thu, 13 Sep 2007 22:46:05 +0200, Per Rønne wrote:

> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:
>
>> Børnecheck skal kun gives til de to første børn, åbenbart skal barn nr. 3
>> ikke have sko, overtøj eller med på ferie. Åbenbart ønsker DF ikke at
>> Danmark skal reproducerer sig selv.
>
> De tænker jo i fertilitet blandt islamiske indvandrere...

Saa racehygiejne er officiel DF-politik?



Martin Larsen (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 14-09-07 02:03

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:pan.2007.09.13.22.45.52.437000@hotmail.com...
> On Thu, 13 Sep 2007 22:46:05 +0200, Per Rønne wrote:
>
>> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:
>>
>>> Børnecheck skal kun gives til de to første børn, åbenbart skal barn nr.
>>> 3
>>> ikke have sko, overtøj eller med på ferie. Åbenbart ønsker DF ikke at
>>> Danmark skal reproducerer sig selv.
>>
>> De tænker jo i fertilitet blandt islamiske indvandrere...
>
> Saa racehygiejne er officiel DF-politik?
>
Det ville da være racisme at mene at islamiske indvandrere yngler som
rotter.

Mvh
Martin


John Jensen (14-09-2007)
Kommentar
Fra : John Jensen


Dato : 14-09-07 02:13


>>
>> Saa racehygiejne er officiel DF-politik?
>>
> Det ville da være racisme at mene at islamiske indvandrere yngler som
> rotter.
>
> Mvh
> Martin
>
Næh, for folk fra middelhavslandene tilhører den samme race som os. Og
så er vi siden vi holdte slaver i sin tid så blandede at to hvide f.eks.
kan risikere at få et sort barn. Tilbage i tiden sprang de hvide
herrefolk konstant på deres kvindelige sorte slaver....
Så at tale om racer er praktisk talt latterligt.....

Man kan tale om forskellige kulturer og måske med rette nedgøre folk fra
kulturer der er 2-300 bagud vores egen mht. teknologisk udvikling,
humanistisk menneskesyn, videnskablig belysning af årsagsammenhænge
modsat religiøs, kvindesyn osv.

Mht. antallet af børn folk får synes jeg det er helt rigtigt set af DF
ikke at give folk børnechecks til mere end 2 børn. Det er fortrinsvis
folk der ikke kan forsørge sig selv der får mere end 2 børn, så ud fra
en nationaløkonomisk betragtning er ideen helt rigtig. Børn kan man jo
fravælge, prævention og sterilisation er faktisk muligheder alle har.

Knud Larsen (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 14-09-07 07:05

John Jensen wrote:
>>> Saa racehygiejne er officiel DF-politik?
>>>
>> Det ville da være racisme at mene at islamiske indvandrere yngler som
>> rotter.
>>
>> Mvh
>> Martin
>>
> Næh, for folk fra middelhavslandene tilhører den samme race som os. Og
> så er vi siden vi holdte slaver i sin tid så blandede at to hvide
> f.eks. kan risikere at få et sort barn. Tilbage i tiden sprang de
> hvide herrefolk konstant på deres kvindelige sorte slaver....
> Så at tale om racer er praktisk talt latterligt.....

Hvad er det for sorte slaver vi havde i Europa? Araberne tog noget over en
million europæere som slaver gennem nogle hundrede år, men svjv tog vi ikke
afrikanere eller arabere til fx DK dengang?






Per Rønne (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 14-09-07 06:09

#2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> On Thu, 13 Sep 2007 22:46:05 +0200, Per Rønne wrote:
>
> > Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:
> >
> >> Børnecheck skal kun gives til de to første børn, åbenbart skal barn nr. 3
> >> ikke have sko, overtøj eller med på ferie. Åbenbart ønsker DF ikke at
> >> Danmark skal reproducerer sig selv.
> >
> > De tænker jo i fertilitet blandt islamiske indvandrere...
>
> Saa racehygiejne er officiel DF-politik?

Racehygiejne, sådan à la den 'arvehygiejne' den socialdemokratiske
socialminister K K Steincke indførte i 1933?

Eller den negative eugenik som må siges at være officiel dansk politik i
dag, hvor 'fejlbehæftede' fostre i store antal aborteres?

I øvrigt viser erfaringerne at når indvandrerne ikke hele tiden for hver
generation skal starte i »Jahre Null«, så ryger deres fertilitet i løbet
af få generationer hurtigt ned på dansk niveau.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Knud Larsen (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 14-09-07 07:07

"Per Rønne" wrote:
> #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:
>
>> On Thu, 13 Sep 2007 22:46:05 +0200, Per Rønne wrote:
>>
>>> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:
>
> I øvrigt viser erfaringerne at når indvandrerne ikke hele tiden for
> hver generation skal starte i »Jahre Null«, så ryger deres fertilitet
> i løbet af få generationer hurtigt ned på dansk niveau.

Erfaringerne viser i Frankrig, at når muslimske kvinder i fx Marokko får få
børn nu, så får de stadig disse seks stykkker i Frankrig, - og netop fordi
det bliver højt præmieret at producere mange børn.






Per Rønne (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 14-09-07 12:34

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> "Per Rønne" wrote:
> > #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:
> >
> >> On Thu, 13 Sep 2007 22:46:05 +0200, Per Rønne wrote:
> >>
> >>> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:
> >
> > I øvrigt viser erfaringerne at når indvandrerne ikke hele tiden for
> > hver generation skal starte i »Jahre Null«, så ryger deres fertilitet
> > i løbet af få generationer hurtigt ned på dansk niveau.
>
> Erfaringerne viser i Frankrig, at når muslimske kvinder i fx Marokko får få
> børn nu, så får de stadig disse seks stykkker i Frankrig, - og netop fordi
> det bliver højt præmieret at producere mange børn.

Det er naturligvis noget man må tage hensyn til, hvis men ikke er
tilhænger af Eurabia-idologien.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jan Bang Jensby (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Jan Bang Jensby


Dato : 14-09-07 13:00

"#2066" skrev
>
>>
>>> Børnecheck skal kun gives til de to første børn, åbenbart skal barn nr.
>>> 3
>>> ikke have sko, overtøj eller med på ferie. Åbenbart ønsker DF ikke at
>>> Danmark skal reproducerer sig selv.
>>
>> De tænker jo i fertilitet blandt islamiske indvandrere...
>
> Saa racehygiejne er officiel DF-politik?
>

Nej - ikke officielt!

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"
Evelyn Beatrice Hall



Michael Weber (13-09-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 13-09-07 21:31


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46e99a63$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm


Frem med bræk-spanden......populisme af værste skuffe....



sten.schou@gmail.com (13-09-2007)
Kommentar
Fra : sten.schou@gmail.com


Dato : 13-09-07 21:38

On 13 Sep., 22:30, "Michael Weber" <mich...@removemichaelweber.dk>
wrote:
> "Pjensen73" <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelsenews:46e99a63$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>
> > Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>
> >http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>
> Frem med bræk-spanden......populisme af værste skuffe....

Apropos populisme..... http://jp.dk/indland/indland_politik/article1087535..ece
.....naa nej, det er jo S det drejer sig om her, saa er det jo en hel
anden sag.

Hilsen Sten


Michael Weber (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 14-09-07 03:53


><sten.schou@gmail.com> skrev i en meddelelse
>news:1189715874.472836.192400@o80g2000hse.googlegroups.com...
>On 13 Sep., 22:30, "Michael Weber" <mich...@removemichaelweber.dk>
>wrote:
>> "Pjensen73" <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en
meddelelsenews:46e99a63$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>
> > Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>
>> >http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>>
>> Frem med bræk-spanden......populisme af værste skuffe....
>
>Apropos populisme.....
http://jp.dk/indland/indland_politik/article1087535.ece
>....naa nej, det er jo S det drejer sig om her, saa er det jo en hel
>anden sag.
>
>Hilsen Sten

Ehh...jeg er da ligeglad med S´s gøren og laden.



N_B_DK (14-09-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 14-09-07 18:20

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
news:46e9f788$0$38358$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Ehh...jeg er da ligeglad med S´s gøren og laden.

Ja men kan du svine DF til, så er din dag reddet, ynkelige taber.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Jens Bruun (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 14-09-07 19:15

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46eac2ed$0$90262$14726298@news.sunsite.dk

> Ja men kan du svine DF til, så er din dag reddet, ynkelige taber.

Enig. Det er sgu' taberagtigt at svine DF til. Svarer til at sparke til en
psykisk udviklingshæmmet, der allerede ligger ned.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



N_B_DK (14-09-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 14-09-07 19:23

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:_KudnRG8Af0jUnfbnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com
> Enig. Det er sgu' taberagtigt at svine DF til. Svarer til at sparke
> til en psykisk udviklingshæmmet, der allerede ligger ned.

Det latterlige er at havde det været nogle andre der havde foreslået præcis
det samme, så havde fjolset ikke brokket sig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Jens Bruun (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 14-09-07 19:38

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46ead19a$0$90273$14726298@news.sunsite.dk

> Det latterlige er at havde det været nogle andre der havde foreslået
> præcis det samme, så havde fjolset ikke brokket sig.

Muligt. Det ændrer dog ikke en tøddel ved det, jeg skrev lige før.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Michael Weber (15-09-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 15-09-07 04:08


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46eac2ed$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
> news:46e9f788$0$38358$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
> > Ehh...jeg er da ligeglad med S´s gøren og laden.
>
> Ja men kan du svine DF til, så er din dag reddet, ynkelige taber.
>

Jeg sviner, efter din mening, et politisk parti til.
Du sviner, efter min mening, en person til.

Ka´ du se pointen...eller skal jeg stave det for dig ?



Wilstrup (15-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 15-09-07 09:05


"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i
meddelelsen
news:46eb4c65$0$25465$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46eac2ed$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in
>> message
>> news:46e9f788$0$38358$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>>
>> > Ehh...jeg er da ligeglad med S´s gøren og laden.
>>
>> Ja men kan du svine DF til, så er din dag reddet, ynkelige
>> taber.
>>
>
> Jeg sviner, efter din mening, et politisk parti til.
> Du sviner, efter min mening, en person til.
>
> Ka´ du se pointen...eller skal jeg stave det for dig ?

Lad endelig være med at tilbyde det -NoBrain kan ikke stave.
>
>



Bertel Brander (13-09-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 13-09-07 21:42

Pjensen73 skrev:
> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm

100% visionsløst gavegivning.

John Jensen (13-09-2007)
Kommentar
Fra : John Jensen


Dato : 13-09-07 22:32

Bertel Brander skrev:
> Pjensen73 skrev:
>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>
>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>
> 100% visionsløst gavegivning.
Ligeså visionsløst som de konservatives gavegivning til dem med de
højeste indkomster i dette land via skattelovgivningen.

Husk at folk med lave indkomster er et flertal i dette land og at de via
deres stemmeret faktisk selv kunne bestemme hvad de vil have. De kunne
lynhurtigt slå sig sammen og vælte venstre, konservative,radikale,ny
alliance mv. af pinden! Så DF har selvfølgelig indset at denne gruppe er
det værd at koncentrere sig om hvis man vil have mandater!

Bertel Brander (13-09-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 13-09-07 22:55

John Jensen skrev:
> Bertel Brander skrev:
>> Pjensen73 skrev:
>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>
>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>>
>> 100% visionsløst gavegivning.
> Ligeså visionsløst som de konservatives gavegivning til dem med de
> højeste indkomster i dette land via skattelovgivningen.

Ja.

> Husk at folk med lave indkomster er et flertal i dette land og at de via
> deres stemmeret faktisk selv kunne bestemme hvad de vil have. De kunne
> lynhurtigt slå sig sammen og vælte venstre, konservative,radikale,ny
> alliance mv. af pinden! Så DF har selvfølgelig indset at denne gruppe er
> det værd at koncentrere sig om hvis man vil have mandater!

Det er klart at DFs gavebutik skal bruges til at købe stemmer.
De plejer at købe pensionisterne, denne gang synes de at de
ville købe nogle studerende også, det skal så koste statskassen
250 millioner. Ikke fordi der er noget galt med at forbedre
forholdene for landets studrende, problemet er blot måden
DFs gavebutik er indrettet.

Knud Larsen (13-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 13-09-07 23:03

Bertel Brander wrote:
> John Jensen skrev:
>> Bertel Brander skrev:
>>> Pjensen73 skrev:
>>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>>
>>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
> Det er klart at DFs gavebutik skal bruges til at købe stemmer.
> De plejer at købe pensionisterne, denne gang synes de at de
> ville købe nogle studerende også, det skal så koste statskassen
> 250 millioner. Ikke fordi der er noget galt med at forbedre
> forholdene for landets studrende, problemet er blot måden
> DFs gavebutik er indrettet.

Har du noget input om Socialdemokraternes foreslåede brug af mange mia
kroner?




Bertel Brander (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 14-09-07 00:33

Knud Larsen skrev:
> Bertel Brander wrote:
>> John Jensen skrev:
>>> Bertel Brander skrev:
>>>> Pjensen73 skrev:
>>>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>>>
>>>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
> > Det er klart at DFs gavebutik skal bruges til at købe stemmer.
>> De plejer at købe pensionisterne, denne gang synes de at de
>> ville købe nogle studerende også, det skal så koste statskassen
>> 250 millioner. Ikke fordi der er noget galt med at forbedre
>> forholdene for landets studrende, problemet er blot måden
>> DFs gavebutik er indrettet.
>
> Har du noget input om Socialdemokraternes foreslåede brug af mange mia
> kroner?

Jeg har endnu ikke set ret meget om Socialdemokraternes forslag, og
synes egentligt at vi burde diskutere det i en separat tråd.

Men af hvad jeg har hørt er det en samlet plan for forbedring af
det danske velfærdssamfund de næste mange år, og ikke en gave regn
som DFs forslag til finansloven.

Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 00:04

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> John Jensen skrev:
> > Bertel Brander skrev:
> >> Pjensen73 skrev:
> >>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
> >>>
> >>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
> >>
> >> 100% visionsløst gavegivning.
> > Ligeså visionsløst som de konservatives gavegivning til dem med de
> > højeste indkomster i dette land via skattelovgivningen.
>
> Ja.
>
> > Husk at folk med lave indkomster er et flertal i dette land og at de via
> > deres stemmeret faktisk selv kunne bestemme hvad de vil have. De kunne
> > lynhurtigt slå sig sammen og vælte venstre, konservative,radikale,ny
> > alliance mv. af pinden! Så DF har selvfølgelig indset at denne gruppe er
> > det værd at koncentrere sig om hvis man vil have mandater!
>
> Det er klart at DFs gavebutik skal bruges til at købe stemmer.

Og hvordan er den forskellig fra A, B, C, F, V og Ø's gavebutik?

> De plejer at købe pensionisterne, denne gang synes de at de
> ville købe nogle studerende også, det skal så koste statskassen
> 250 millioner.

Du har jo intet imod at spendere andre mennesker penge, hvorfor brokker
du dig, din skide hykler?

> Ikke fordi der er noget galt med at forbedre
> forholdene for landets studrende,

Se ovenfor.

> problemet er blot måden
> DFs gavebutik er indrettet.

Nej, problemet for dig, skide hykler, er at det er de forkerte,
ikke-rettroende, der giver gaverne.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Bertel Brander (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 14-09-07 00:26

Peder B. Pels skrev:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>> John Jensen skrev:
>>> Bertel Brander skrev:
>>>> Pjensen73 skrev:
>>>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>>>
>>>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>>>> 100% visionsløst gavegivning.
>>> Ligeså visionsløst som de konservatives gavegivning til dem med de
>>> højeste indkomster i dette land via skattelovgivningen.
>> Ja.
>>
>>> Husk at folk med lave indkomster er et flertal i dette land og at de via
>>> deres stemmeret faktisk selv kunne bestemme hvad de vil have. De kunne
>>> lynhurtigt slå sig sammen og vælte venstre, konservative,radikale,ny
>>> alliance mv. af pinden! Så DF har selvfølgelig indset at denne gruppe er
>>> det værd at koncentrere sig om hvis man vil have mandater!
>> Det er klart at DFs gavebutik skal bruges til at købe stemmer.
>
> Og hvordan er den forskellig fra A, B, C, F, V og Ø's gavebutik?
>
>> De plejer at købe pensionisterne, denne gang synes de at de
>> ville købe nogle studerende også, det skal så koste statskassen
>> 250 millioner.
>
> Du har jo intet imod at spendere andre mennesker penge, hvorfor brokker
> du dig, din skide hykler?

Jeg har ikke lyst til at spile mere til på at forsøge
at argumentere med Peder. Du er jo åbentlys ikke i stand
til at besvare et indlæg uden at kaste mudder.

Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 02:18

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> Peder B. Pels skrev:
> > Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
> >
> >> John Jensen skrev:
> >>> Bertel Brander skrev:
> >>>> Pjensen73 skrev:
> >>>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
> >>>>>
> >>>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
> >>>> 100% visionsløst gavegivning.
> >>> Ligeså visionsløst som de konservatives gavegivning til dem med de
> >>> højeste indkomster i dette land via skattelovgivningen.
> >> Ja.
> >>
> >>> Husk at folk med lave indkomster er et flertal i dette land og at de via
> >>> deres stemmeret faktisk selv kunne bestemme hvad de vil have. De kunne
> >>> lynhurtigt slå sig sammen og vælte venstre, konservative,radikale,ny
> >>> alliance mv. af pinden! Så DF har selvfølgelig indset at denne gruppe er
> >>> det værd at koncentrere sig om hvis man vil have mandater!
> >> Det er klart at DFs gavebutik skal bruges til at købe stemmer.
> >
> > Og hvordan er den forskellig fra A, B, C, F, V og Ø's gavebutik?
> >
> >> De plejer at købe pensionisterne, denne gang synes de at de
> >> ville købe nogle studerende også, det skal så koste statskassen
> >> 250 millioner.
> >
> > Du har jo intet imod at spendere andre mennesker penge, hvorfor brokker
> > du dig, din skide hykler?
>
> Jeg har ikke lyst til at spile mere til på at forsøge
> at argumentere med Peder. Du er jo åbentlys ikke i stand
> til at besvare et indlæg uden at kaste mudder.

Fraværende svar noteret. Tak, Bertel, vi ved udemærket godt at du er ude
af stand til at forholde dig til kritik af dine substansløse påstande.
Er dog ej overrasket, det er det samme med jer "venstreorienterede"; I
har det hele i kæften og intet imellem ørene.

Lad ikke døren ramme dig i røven på vej ud. Farveller!

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Jan Bang Jensby (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Jan Bang Jensby


Dato : 14-09-07 13:03

"Peder B. Pels" skrev
>
> Lad ikke døren ramme dig i røven på vej ud. Farveller!
>

Kæreste Peder!

Hvad er der galt med dig? Hvorfor bliver du så sur, når folk er uenige med
dig?

Er du blevet fyret fra jobbet eller konen?

Slap nu lige lidt af - og god weekend!

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"
Evelyn Beatrice Hall



Wilstrup (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 14-09-07 13:19


"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i
meddelelsen
news:46ea7867$0$2680$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Peder B. Pels" skrev
>>
>> Lad ikke døren ramme dig i røven på vej ud. Farveller!
>>
>
> Kæreste Peder!
>
> Hvad er der galt med dig? Hvorfor bliver du så sur, når folk
> er uenige med dig?
>
> Er du blevet fyret fra jobbet eller konen?

sikkert begge dele - han har ikke fået noget på den dumme i
lang, lang tid.
>




Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 15:22

Jan Bang Jensby <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

> "Peder B. Pels" skrev
> >
> > Lad ikke døren ramme dig i røven på vej ud. Farveller!
> >
>
> Kæreste Peder!
>
> Hvad er der galt med dig? Hvorfor bliver du så sur, når folk er uenige med
> dig?
>
> Er du blevet fyret fra jobbet eller konen?

Næ. Jeg gider hverken have job eller kone. :D

>
> Slap nu lige lidt af - og god weekend!

Jotak, i lige måsen.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Jens Bruun (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 14-09-07 17:53

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse
news:1i4fuqy.rty9d8kp0nbgN%peter@nospamplease.dk

> Næ. Jeg gider hverken have job eller kone. :D

Nej, der er vist noget om, du stadig bor hos din mor. Er det et rygte, du
kan be- eller afkræfte?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 00:04

John Jensen <afdeling28@gmail.com> wrote:

> Bertel Brander skrev:
> > Pjensen73 skrev:
> >> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
> >>
> >> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
> >
> > 100% visionsløst gavegivning.
> Ligeså visionsløst som de konservatives gavegivning til dem med de
> højeste indkomster i dette land via skattelovgivningen.

Staten tager først en masse af folks surt tjente penge, så beslutter
nogle af politikerne allenådigst at de vil tage lidt mindre, .... og
dette er "gavegivning"? At blive plyndret en LILEL SMULE MINDRE af
skattefar?

Kan du ikke selv se hvor absurd det du siger er?

>
> Husk at folk med lave indkomster er et flertal i dette land og at de via
> deres stemmeret faktisk selv kunne bestemme hvad de vil have.

....inklusive andres ejendom, tilsyneladende. Intet under at socialister
elsker demokratiet.

> De kunne
> lynhurtigt slå sig sammen og vælte venstre, konservative,radikale,ny
> alliance mv. af pinden!

SÅ vi kan få Soc. Dem. sammen med quasi-kommunisterne i SF og
totalitaristerne i liste Ø tilbage?

Ræk mig brækspanden.

> Så DF har selvfølgelig indset at denne gruppe er
> det værd at koncentrere sig om hvis man vil have mandater!

Ja, DF ved hvem de skal fedte for. Her i landet køber man jo stemmer med
andre menneskers ejendom.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 00:04

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> Pjensen73 skrev:
> > Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
> >
> > http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>
> 100% visionsløst gavegivning.

Det er naturligvis, fordi det er DF der giver gaverne, og fordi du ikke
kan lide DF. Bertel Brander = 100% forudsigelig.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Bertel Brander (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 14-09-07 00:35

Peder B. Pels skrev:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>> Pjensen73 skrev:
>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>
>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>> 100% visionsløst gavegivning.
>
> Det er naturligvis, fordi det er DF der giver gaverne, og fordi du ikke
> kan lide DF. Bertel Brander = 100% forudsigelig.

Peder tager som sædvanligt og fuldstændigt forudsigeligt 100% fejl.
Han har ikke nogen argumenter så han kaster lidt mudder som sædvanligt.

John Jensen (14-09-2007)
Kommentar
Fra : John Jensen


Dato : 14-09-07 01:37

Bertel Brander skrev:
> Peder B. Pels skrev:
>> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>>
>>> Pjensen73 skrev:
>>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>>
>>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>>> 100% visionsløst gavegivning.
>>
>> Det er naturligvis, fordi det er DF der giver gaverne, og fordi du ikke
>> kan lide DF. Bertel Brander = 100% forudsigelig.
>
> Peder tager som sædvanligt og fuldstændigt forudsigeligt 100% fejl.
> Han har ikke nogen argumenter så han kaster lidt mudder som sædvanligt.
Og hans sympatier med DF er åbenbart totalt forspildte da han ikke er
enige med deres skatte og fordelingspolitik generelt.

Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 02:18

John Jensen <afdeling28@gmail.com> wrote:

> Bertel Brander skrev:
> > Peder B. Pels skrev:
> >> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
> >>
> >>> Pjensen73 skrev:
> >>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
> >>>>
> >>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
> >>> 100% visionsløst gavegivning.
> >>
> >> Det er naturligvis, fordi det er DF der giver gaverne, og fordi du ikke
> >> kan lide DF. Bertel Brander = 100% forudsigelig.
> >
> > Peder tager som sædvanligt og fuldstændigt forudsigeligt 100% fejl.
> > Han har ikke nogen argumenter så han kaster lidt mudder som sædvanligt.
> Og hans sympatier med DF er åbenbart totalt forspildte da han ikke er
> enige med deres skatte og fordelingspolitik generelt.

Sympatier? Jeg har meget få sympatier med DF, men ret skal være ret og
de skal ikke kritiseres på så substanstomt og hjernetomt grundlag som
Bertel (igen igen igen) formår at gøre det.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Per Rønne (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 14-09-07 06:09

John Jensen <afdeling28@gmail.com> wrote:

[PBJ]

> > Peder tager som sædvanligt og fuldstændigt forudsigeligt 100% fejl.
> > Han har ikke nogen argumenter så han kaster lidt mudder som sædvanligt.

> Og hans sympatier med DF er åbenbart totalt forspildte da han ikke er
> enige med deres skatte og fordelingspolitik generelt.

Peter Bjørn Perlsø har tidligere haft sin sympati liggende hos det
højreliberale Liberalisterne. Jeg tror faktisk at han i dag er medlem af
Ny Alliance ... som er et parti der vil have skatteprogressionen
erstattet af en proportional skat på 41%, og altså højere skatter til
dem der i dag kun betaler bundskat. De betaler nemlig kun en 38-39% i
marginalskat [til næste år må det jo så gælde helt op til 365.000
kroner], naturligvis afhængig af kommuneskattens størrelse, hvor de bor.
Og af om de betaler bruttoskat, eller lever af overførselsindkomster
eller ej.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 11:59

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> John Jensen <afdeling28@gmail.com> wrote:
>
> [PBJ]
>
> > > Peder tager som sædvanligt og fuldstændigt forudsigeligt 100% fejl.
> > > Han har ikke nogen argumenter så han kaster lidt mudder som sædvanligt.
>
> > Og hans sympatier med DF er åbenbart totalt forspildte da han ikke er
> > enige med deres skatte og fordelingspolitik generelt.
>
> Peter Bjørn Perlsø har tidligere haft sin sympati liggende hos det
> højreliberale

"Højreliberal" er et nonsensbegreb som kun folk med indskrlnkede emntale
evner kan bruge til noget.

> Liberalisterne. Jeg tror faktisk at han i dag er medlem af
> Ny Alliance ...

Hvad du tror er forkert.

snip

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 02:18

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> Peder B. Pels skrev:
> > Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
> >
> >> Pjensen73 skrev:
> >>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
> >>>
> >>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
> >> 100% visionsløst gavegivning.
> >
> > Det er naturligvis, fordi det er DF der giver gaverne, og fordi du ikke
> > kan lide DF. Bertel Brander = 100% forudsigelig.
>
> Peder tager som sædvanligt og fuldstændigt forudsigeligt 100% fejl.

Nej, det gør jeg ikke. Kan du da lide DF? (nej vel? Du hader dem jo.)

> Han har ikke nogen argumenter så han kaster lidt mudder som sædvanligt.

Bertel har ingen substans at bidrage med, derfor piver han istedet.

Sølle menneske.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Bertel Brander (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 14-09-07 19:40

Peder B. Pels skrev:
> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>> Peder B. Pels skrev:
>>> Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>>>
>>>> Pjensen73 skrev:
>>>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>>>
>>>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>>>> 100% visionsløst gavegivning.
>>> Det er naturligvis, fordi det er DF der giver gaverne, og fordi du ikke
>>> kan lide DF. Bertel Brander = 100% forudsigelig.
>> Peder tager som sædvanligt og fuldstændigt forudsigeligt 100% fejl.
>
> Nej, det gør jeg ikke. Kan du da lide DF? (nej vel? Du hader dem jo.)

Nej jeg hader ikke DF, jeg er uenig i deres politik.

Men du elsker dem tilsyneladende så meget at ligegyldigt hvad
de kommer med af forslag klapper du i dine hænder.

Hvis du var i stand til at se en anelse nøgtern på DFs forslag
kunne du se at det er ren gave bod, der ikke løser nogen af
de problemer Danmark og dets borgere står over for.

Der er f.eks. ikke noget i vejen med at forbedre de studerenes
forhold, men der er mange bedre måder at gøre det på end at
smide mere i SU posen og fjerne loftet over hvor meget de må
tjene ved siden af SUen.

At bruge 2 milliarder på at hæve pensionen er også visionsløst.
Der er almindelig enighed om at DK kommer til at mangle arbejdskraft,
de kommenden år, bliver der mere arbejdskraft ved at hæve pensionen?
Nej, tværtimod. I stedet kunne man bruge pengene på at forbedre
mulighederne for deltidsarbejde, så nogle af de ældre blev længere
på arbejdsmarkedet, og så nogen af førtidspensionisterne kunne få
fleks og/eller deltidsarbejde.

>> Han har ikke nogen argumenter så han kaster lidt mudder som sædvanligt.
>
> Bertel har ingen substans at bidrage med, derfor piver han istedet.
>
> Sølle menneske.

Peder er som sædvanligt ude af stand til at fremføre argumenter,
i stedet får vi den sædvanlige gang mudder.

Kim Frederiksen (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 14-09-07 12:07

Peder B. Pels wrote:
>
> Det er naturligvis, fordi det er DF der giver gaverne, og fordi du
> ikke kan lide DF. Bertel Brander = 100% forudsigelig.

Branderten er altid forudsigelig.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Bertel Brander (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 14-09-07 19:30

Kim Frederiksen skrev:
> Peder B. Pels wrote:
>> Det er naturligvis, fordi det er DF der giver gaverne, og fordi du
>> ikke kan lide DF. Bertel Brander = 100% forudsigelig.
>
> Branderten er altid forudsigelig.

Kim Frederiksen stiller sig gerne op i koret af dem
der ikke har noget at tilføje til debatten.

Pjensen73 (13-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 13-09-07 22:59

Den Thu, 13 Sep 2007 23:54:35 +0200 skrev Bertel Brander:

> John Jensen skrev:
>> Bertel Brander skrev:
>>> Pjensen73 skrev:
>>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>>
>>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>>>
>>> 100% visionsløst gavegivning.
>> Ligeså visionsløst som de konservatives gavegivning til dem med de
>> højeste indkomster i dette land via skattelovgivningen.
>
> Ja.
>
>> Husk at folk med lave indkomster er et flertal i dette land og at de via
>> deres stemmeret faktisk selv kunne bestemme hvad de vil have. De kunne
>> lynhurtigt slå sig sammen og vælte venstre, konservative,radikale,ny
>> alliance mv. af pinden! Så DF har selvfølgelig indset at denne gruppe er
>> det værd at koncentrere sig om hvis man vil have mandater!
>
> Det er klart at DFs gavebutik skal bruges til at købe stemmer.
> De plejer at købe pensionisterne, denne gang synes de at de
> ville købe nogle studerende også, det skal så koste statskassen
> 250 millioner. Ikke fordi der er noget galt med at forbedre
> forholdene for landets studrende, problemet er blot måden
> DFs gavebutik er indrettet.

Problemet er vel, at det er det forkerte parti der vil gøre noget for de
studerende.

Bertel Brander (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 14-09-07 00:25

Pjensen73 skrev:
> Den Thu, 13 Sep 2007 23:54:35 +0200 skrev Bertel Brander:
>
>> John Jensen skrev:
>>> Bertel Brander skrev:
>>>> Pjensen73 skrev:
>>>>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>>>>
>>>>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>>>> 100% visionsløst gavegivning.
>>> Ligeså visionsløst som de konservatives gavegivning til dem med de
>>> højeste indkomster i dette land via skattelovgivningen.
>> Ja.
>>
>>> Husk at folk med lave indkomster er et flertal i dette land og at de via
>>> deres stemmeret faktisk selv kunne bestemme hvad de vil have. De kunne
>>> lynhurtigt slå sig sammen og vælte venstre, konservative,radikale,ny
>>> alliance mv. af pinden! Så DF har selvfølgelig indset at denne gruppe er
>>> det værd at koncentrere sig om hvis man vil have mandater!
>> Det er klart at DFs gavebutik skal bruges til at købe stemmer.
>> De plejer at købe pensionisterne, denne gang synes de at de
>> ville købe nogle studerende også, det skal så koste statskassen
>> 250 millioner. Ikke fordi der er noget galt med at forbedre
>> forholdene for landets studrende, problemet er blot måden
>> DFs gavebutik er indrettet.
>
> Problemet er vel, at det er det forkerte parti der vil gøre noget for de
> studerende.

Nej, det er måden de vil bruge pengene på der er problemet.
F.eks. at fjerne loftet for hvor meget de studerende må
tjene ved siden af SUen. Det vil med sikkerhed bedtyde
at flere studerene vil arbejde mere og dermed være længere
om at færdiggøre deres studier. Og få flere til at arbejde
så meget at de aldrig bliver færdige.

Per Rønne (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 14-09-07 06:09

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> Nej, det er måden de vil bruge pengene på der er problemet.
> F.eks. at fjerne loftet for hvor meget de studerende må
> tjene ved siden af SUen. Det vil med sikkerhed bedtyde
> at flere studerene vil arbejde mere og dermed være længere
> om at færdiggøre deres studier. Og få flere til at arbejde
> så meget at de aldrig bliver færdige.

Jakob Langes kommentar til forslagene har da også lydt på, at det var
forslag man tit havde overvejet, men at det hver gang havde vist sig, at
de ikke var en god idé - som følge af konsekvenserne.

Mit gæt er at de heller ikke i dag kommer igennem. Studerende på
universitetet og skoleelever i erhvervs- og gymnasieskolen skal primært
passe deres skolegang, ikke deres job.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jan (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 14-09-07 04:41


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
news:46e99a63$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm

Ligner noget godt valgflæsk der ligger langt fra virkelighedens politik.

Jan



Thomas H. (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 14-09-07 05:54


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46e99a63$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm


Ja lad os satse på folkepensionisterne, det er dem der er fremtiden, dem der
holder Danmark i gang, dem der skal animeres til at arbejde mere - i haven
.....



William 'Billy-Boy' ~ (14-09-2007)
Kommentar
Fra : William 'Billy-Boy' ~


Dato : 14-09-07 06:42

On Fri, 14 Sep 2007 06:54:06 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>Ja lad os satse på folkepensionisterne, det er dem der er fremtiden, dem der
>holder Danmark i gang, dem der skal animeres til at arbejde mere - i haven

Du mener, lad os skide på dem, der har arbejdet hele deres liv for at
forkælede snotunger kan gå i skole og uddanne sig i stedet for at blive
sendt ud at tjene som 14-årige?

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Thomas H. (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 14-09-07 13:52


"William 'Billy-Boy' Boysen" <Billy-Boy.er.med@tur.for.første.gang> skrev i
en meddelelse news:8b7ke3hh40s527cps9q8pr988snmt63qg3@4ax.com...

> Du mener, lad os skide på dem, der har arbejdet hele deres liv for at
> forkælede snotunger kan gå i skole og uddanne sig i stedet for at blive
> sendt ud at tjene som 14-årige?

Nææ, men vi står i en situation hvor vi mangler arbejdskraft, så er det da
et tåbeligt sted at gi' den sag.



Pjensen73 (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 14-09-07 14:33

Den Fri, 14 Sep 2007 14:19:18 +0200 skrev Wilstrup:

> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i
> meddelelsen
> news:46ea7867$0$2680$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> "Peder B. Pels" skrev
>>>
>>> Lad ikke døren ramme dig i røven på vej ud. Farveller!
>>>
>>
>> Kæreste Peder!
>>
>> Hvad er der galt med dig? Hvorfor bliver du så sur, når folk
>> er uenige med dig?
>>
>> Er du blevet fyret fra jobbet eller konen?
>
> sikkert begge dele - han har ikke fået noget på den dumme i
> lang, lang tid.
>>

Har du?

Peder B. Pels (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 14-09-07 15:22

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Den Fri, 14 Sep 2007 14:19:18 +0200 skrev Wilstrup:
>
> > "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i
> > meddelelsen
> > news:46ea7867$0$2680$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >> "Peder B. Pels" skrev
> >>>
> >>> Lad ikke døren ramme dig i røven på vej ud. Farveller!
> >>>
> >>
> >> Kæreste Peder!
> >>
> >> Hvad er der galt med dig? Hvorfor bliver du så sur, når folk
> >> er uenige med dig?
> >>
> >> Er du blevet fyret fra jobbet eller konen?
> >
> > sikkert begge dele - han har ikke fået noget på den dumme i
> > lang, lang tid.
> >>
>
> Har du?

Det er sku ikek svært at få noget på den dumme når man er nekrofil.


--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Pjensen73 (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 14-09-07 14:35

Den Fri, 14 Sep 2007 06:54:06 +0200 skrev Thomas H.:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46e99a63$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> Godt vi har DF, som vil hjælpe folk, der ikke har så mange penge.
>>
>> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/13/122400.htm
>
>
> Ja lad os satse på folkepensionisterne, det er dem der er fremtiden, dem der
> holder Danmark i gang, dem der skal animeres til at arbejde mere - i haven
> ....

Hvad mener du så, vi skal gøre ved folkepensionisterne i fremtiden?

Pjensen73 (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 14-09-07 15:47

Den Fri, 14 Sep 2007 15:41:18 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46ea8da9$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> >> sikkert begge dele - han har ikke fået noget på den dumme
>> >> i
>>> lang, lang tid.
> ¨
> Det, lille Pjevs, hører til privatlivets fred -især da jeg
> ellers vil skabe yderligere misundelse hos dig!

Har du da en stor en?

Pjensen73 (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 14-09-07 15:49

Den Fri, 14 Sep 2007 16:06:50 +0200 skrev Thomas H.:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46ea8dea$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Hvad mener du så, vi skal gøre ved folkepensionisterne i fremtiden?
>
> Hvorfor skal vi gøre noget?
> Jeg ser bare sådan på det, at penge er en prioritering, og lige pt. synes
> jeg man skulle prioritere at få folk til at arbejde/arbejde mere, i stedet
> for at give flere penge til pensionister

Alting bliver jo dyrere. Også for pensionisterne.

Pjensen73 (14-09-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 14-09-07 21:34

Den Fri, 14 Sep 2007 20:23:11 +0200 skrev N_B_DK:

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
> news:_KudnRG8Af0jUnfbnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com
>> Enig. Det er sgu' taberagtigt at svine DF til. Svarer til at sparke
>> til en psykisk udviklingshæmmet, der allerede ligger ned.
>
> Det latterlige er at havde det været nogle andre der havde foreslået præcis
> det samme, så havde fjolset ikke brokket sig.
>

Nej, det er jo det der er problemet. Det er det forkerte parti der kommer
med foreslagende.

sten.schou@gmail.com (14-09-2007)
Kommentar
Fra : sten.schou@gmail.com


Dato : 14-09-07 21:51

On 14 Sep., 03:53, "Michael Weber" <mich...@removemichaelweber.dk>
wrote:

> Ehh...jeg er da ligeglad med S´s gøren og laden.

Naturligvis......

Hilsen Sten



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste