STC Styrer!
Fra : TheDevil

Dato : 11-07-01 14:38

Hejsa NG!

Jeg har lige haft en lidt sjov oplevelse med
STC....(skandinavisktuningscenter)

I Fredags bestilte jeg en Nardo potte hos dem, og glædede mig helt vild til
den skulle komme (hvem ville ikke gøre det?) nå, men jeg fik så pakken
igår.... Da jeg fik den i hånden synes jeg godt nok at den virkede lidt
lille, altså pakken. Jeg tænkte bare at den måske var skildt ad...! Da jeg
åbnede pakken fik jeg lidt af et chok!

I Pakken var der følgende: Athena cylinder kit, et topstykke, en karburator,
en gearing samt et vægtsæt til en samlet værdi af 1720 kroner, og jeg
betalte 1458 kroner!
Her ville de fleste nok bare skynde sig ud og sætte det på deres knallert,
men jeg har selv et firma, og ved hvor træls det er at der går "ged" i
bestillingerne....
Så jeg skyndte mig at ringe til STC og snakke om tingene, og blev enige om
at jeg sendte det med express til ham! Det kan godt være at det var en dyr
løsning, men hurtigt var det!

Ikke nok med det smadrede jeg min krumbasse igår, så jeg ringede til dem og
fik dem til at sende en ny med i pakken.... ;0)

I dag ringede telefonen så fra STC hvor han sagde, at han hvade sendt min
Nardo samt en cap og t-shirt samt min krumtap (som jeg desuden fik for 700
kr) plus et par tændrør og lidt for min ulejlighed.... Og blev lovet at
Pakken kommer imorgen!

det kan godt være at der gik lidt tid med det frem og tilbage, men det kan
man sgu da kalde service i overklasse!

Min morale er: Det kan altid betale sig at være ærlig, og hjælpe andre med
at rette den fejl der er sket!

Think About It

Best Regards TheDevil aka Jonas Poulsen

Fra : RpR

Dato : 11-07-01 16:52

Jeg har også kun gode erfaringer med STC =)
Priserne er desuden yderst rimelige!

Og hvis man bestiller ved dem og siger man er er bruget af mit forum er der
10 - 15% på de fleste af varerne ;)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Bjarni Nielsen

Dato : 11-07-01 18:17

Hej

Har STC en hjemmeside??? hvordan kommer man i kontakt med dem?
Mvh
Bn

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-07-01 19:07

"Bjarni Nielsen" <bjarni.n@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Har STC en hjemmeside??? hvordan kommer man i kontakt med dem?
> Mvh
> Bn

ja da...
http://www.skandinavisktuningscenter.m.se/

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Mikkel

Dato : 14-07-01 23:37

> ja da...
> http://www.skandinavisktuningscenter.m.se/

Hmm bestilte i de gode gamle øvert dage en 21 mm amal karburator til min
RS50'er hos dem.. ud over det tog 3 uger før den kom, og den var 100 kr
dyrere end annonceret, desuden passede det ekstra dysser jeg købte ikke.
Derudover var det ikke til at finde nogen dysser til karburatoren hos
normale MC pushere, men inde på nordre fasanvej kbh, der ligger forretning
med speciale i engelske cykler (AMAL= engelsk) JEg fandt nogen dyser der ,
der passede til noget fra 54 *g*

alt i alt ikke nogen fed oplevelse..

mvh Tommy Fer

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 19-07-01 00:01

STC er sikkert dygtige, effektive, billige o.s.v., men nu må de gerne tage sig sammen til at lave en ordenlig netshop!! :)

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows