Spaten Oktoberfestbier - hvor?
Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-07 13:06

Jeg plejer at kunne finde én af mine favoritøl - Spaten Oktoberfestbier -
fra tidlig september i både SuperBest og Føtex, men har ikke set den i år.
Heller ikke SuperBrugsen har den. Har nogen set den til salg i Storkøbenhavn
i år og hvis ja, hvor?

Den har normalt blå etiket og sælges i typiske Tysklands-½-liters-flaske.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Westh

Dato : 30-09-07 13:27

> [...]
> Storkøbenhavn i år og hvis ja, hvor?
>
> Den har normalt blå etiket og sælges i typiske Tysklands-½-liters-flaske.

Jeg er næsten sikker på jeg så den i SuperBest på Østerfælled Torv.

/P

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-07 20:58

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er næsten sikker på jeg så den i SuperBest på Østerfælled Torv.

Nu spørger jeg nok lidt dumt, men hvor pokker ligger Østerfælled Torv?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Westh

Dato : 30-09-07 21:06

> "Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Nu spørger jeg nok lidt dumt, men hvor pokker ligger Østerfælled Torv?

Østerbro, tæt ved Parken, lige ved siden af Gunnar Nu Hansens plads.

/P

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-07 21:11

> Østerbro, tæt ved Parken, lige ved siden af Gunnar Nu Hansens plads.

Min gamle favorit-ISO. Er på vej...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Westh

Dato : 30-09-07 21:29

> Min gamle favorit-ISO.

Just præcis. Men husk nu, jeg skrev at jeg var NÆSTEN sikker...

/P

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-07 21:36

> Just præcis. Men husk nu, jeg skrev at jeg var NÆSTEN sikker...

Jaja. Alene fiskemanden er et besøg værd (det var han i hvert fald i
ISO-tiden), så jeg skal nok lade være med at hænge dig op på noget

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Westh

Dato : 30-09-07 21:43

> "Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Jaja. Alene fiskemanden er et besøg værd (det var han i hvert fald i
> ISO-tiden), så jeg skal nok lade være med at hænge dig op på noget

Jeg har ikke mærket den store forandring siden navneskiftet, omend
vareudbuddet selvfølgelig har forandret sig en anelse. Fiskemanden ligner
sig selv.

/P

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 30-09-07 19:52

On 30 Sep., 14:06, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> i år og hvis ja, hvor?
>
> Den har normalt blå etiket og sælges i typiske Tysklands-½-liters-flaske.

Ja, så er det tid igen, lækkert! Jeg lover at holde udkig, hvis du til
gengæld giver praj, når du finder den!

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-07 20:58

<edelvang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, så er det tid igen, lækkert! Jeg lover at holde udkig, hvis du til
> gengæld giver praj, når du finder den!

Deal!

--
-Jens B.