Restaurant nær Rødovre Centrum
Fra : Brian

Dato : 28-09-07 23:11

Hej alle..
Jeg står og skal arrangere noget polterabend og skal i den forbindelse finde
en restaurant som ligger tæt på Rødovre Centrum

Nogle forslag??

Meget gerne noget ta'selv bord til en fornuftig pris..

/Brian

Fra : Tina.

Dato : 29-09-07 05:04

"Brian" <3487394.328743@smarte.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde en restaurant som ligger tæt på Rødovre Centrum
>
> Nogle forslag??
>
> Meget gerne noget ta'selv bord til en fornuftig pris..

Den kinesiske på Roskildevej 320 har en stor, god og billig buffet, og det
tager 10 minutter i langsomt tempo at gå ned til RC.

Tina

Fra : Brian

Dato : 29-09-07 10:07

Kunne absolut være en mulighed.

/Brian

Fra : K.B.S.

Dato : 29-09-07 07:51

> [...]
> en restaurant som ligger tæt på Rødovre Centrum
>
> Nogle forslag??
>
> Meget gerne noget ta'selv bord til en fornuftig pris..<

Der ligger en thailandsk på rødovre vej, lige overfor kirken, der hvor bell
pub lå før i tiden.
Espen hus ligger nede ved bagved rødovre hallen,helt nede ved rundkørslen,
jeg tror nok den har adresse på korsdalsvej.

Hilsen Kim

Fra : Brian

Dato : 29-09-07 10:07

Thai er vist ikke et hit..

Fra : T.

Dato : 29-09-07 09:06

> [...]
> finde en restaurant som ligger tæt på Rødovre Centrum
>
> Nogle forslag??
>
> Meget gerne noget ta'selv bord til en fornuftig pris..

Hej Brian

Der ligger jo den Italienske i Rødovre Centrum, som er rigtig god.
Derfra kan i også komme med bus, ind til byen, hvis i skal videre frem.

God fornøjelse.

Hilsen

Fra : Brian

Dato : 29-09-07 10:07

Fra : Brian

Dato : 29-09-07 10:09

Er det denne du mener?
http://www.ristorantegondolas.dk/

Det er en smule for dyr tror jeg.. Tror vi passer bedst til noget
ta'selv

/Brian

Fra : T.

Dato : 29-09-07 17:10

> [...]
> Er det denne du mener?
> http://www.ristorantegondolas.dk/
>
> Det er en smule for dyr tror jeg.. Tror vi passer bedst til noget

Hej Brian

Hvis det ikke er for sent, så er det ikke den.
Den der ligger jo på Hovedvejen i Glostrup.
Jeg synes normalt ikke de er dyre, det står vores pengepung ikke til.
Det er den her.
http://www.roedovrecentrum.dk/default.asp?id=106
Hilsen

Fra : Brian

Dato : 29-09-07 18:58

Er skam ikke for sent..
Lidt øv at de ikke har en homepage..

Må prøve at ringe til dem og høre om de evt. kan lave noget "all-u-can-eat"
pizza arrangement for os til en god pris.

/Brian

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-09-07 19:32

Brian skrev:
> Er skam ikke for sent..
> Lidt øv at de ikke har en homepage..

Det har de da: http://www.gondolas.dk/

Venlig hilsen Dikte

Fra : Brian

Dato : 29-09-07 20:16

Orv ja.. mange tak..

Desværre kan jeg se at det nok falder lidt udenfor vores budget..

Selve maden skal helst holdes på 100-120kr/pers

/Brian

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 29-09-07 22:18

Brian skrev:

> Desværre kan jeg se at det nok falder lidt udenfor vores budget..

Godt det samme, det ser da gyseligt ud. Avocado med thousand island?
Husets Tzatiki? Italiensk restaurant i min r..

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Jonas Kofod

Dato : 29-09-07 23:31

Brian skrev:
> Orv ja.. mange tak..
>
> Desværre kan jeg se at det nok falder lidt udenfor vores budget..
>
> Selve maden skal helst holdes på 100-120kr/pers

Boyds?
Ligger i centeret.
Formidabel, spændende mad. I hvertfald godt til prisen. Jeg vil tro det
kan holdes på budgettet.
Spg. er så om deres åbningstider passer med jeres program.