Opskrift med jordskokker.
Fra : helle.post@hotmail.c~

Dato : 20-09-07 08:38

Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg havde på et tidspunkt en rigtig god opskrift på en ret med
jordskokker, og nu har jeg desværre fået smidt den væk. Så vidt jeg
husker, var det en ret med kylling, men det kan også have været
kalkun. Man skulle skære kødet ud og svitse det og tilsætte skivede
jorskokker, og så skulle der også tilsættes kokosmælk. Retten blev
serveret med pasta. Øvrige ingredienser husker jeg ikke.

Opskriften fandt jeg engang på en hjemmeside. Jeg mener den var fra et
sted, hvor de dyrker jordskokker. Jeg har ledt og ledt, og jeg kan
simpelt hen ikke finde den igen!

Måske nogen herinde kender den - eller måske bare en der minder
om :- )?

M.v.h. Helle.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 20-09-07 11:12

helle.post@hotmail.com wrote:
> [...]
> simpelt hen ikke finde den igen!
>
> Måske nogen herinde kender den - eller måske bare en der minder

Denne opskrift har vist alle de ingredienser du nævner:

http://www.madabc.dk/madabc-dk/index.aspx?id=2&dbg=db0634be-1963-40db-95cf-26df9b4c8c8c&cat=2

http://tinyurl.com/2q6dpm