Mon man kan fuge sit hus på denne tid af å~
Fra : René

Dato : 25-09-07 19:31

Har ikke haft tid (har ikke prioriteret) til at få fuget mit møre
vindudsatte hus - kan jeg gøre det nu her i efteråret???

René

Fra : Max

Dato : 25-09-07 19:55

Hej René

> Har ikke haft tid (har ikke prioriteret) til at få fuget mit møre
> vindudsatte hus - kan jeg gøre det nu her i efteråret???

Ja, det er da bedre nu end om sommeren, man risikere
jo ikke at det tørre for hurtigt.

--
Mvh Max

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 25-09-07 19:57

> Har ikke haft tid (har ikke prioriteret) til at få fuget mit møre
> vindudsatte hus - kan jeg gøre det nu her i efteråret???

Snildt, bare ikke ved for meget frostvejr.

/tue

Fra : jones_net

Dato : 27-09-07 12:15

"René" <lear@oncable.dk> wrote in message

> Har ikke haft tid (har ikke prioriteret) til at få fuget mit møre
> vindudsatte hus - kan jeg gøre det nu her i efteråret???

I februar fugede vi vores gavl, og mureren sagde at det bare ikke måtte få
frost.

/J