Slatne roser
Fra : Jim Andersen

Dato : 10-07-01 17:20

Dav,

Har et problem med nogle af mine roser. De har for tynde stængler, så når
der kommer blomst(er) på ligger de på jorden, så man ikke kan se dem.

Skal de have mere/mindre vand/gødning ??? Eller er det blot nogle dårlige
sorter ?

Jim

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-07-01 18:42

On Tue, 10 Jul 2001 18:19:40 +0200, "Jim Andersen"
<jim@officeconsult.dk> wrote:

> [...]
>der kommer blomst(er) på ligger de på jorden, så man ikke kan se dem.
>
>Skal de have mere/mindre vand/gødning ??? Eller er det blot nogle dårlige

Kan du se om de er ens? Altså ens farve/størrelse. Det kunne nemlig
godt lyde som om det er den bestemte rosensort der giver problemet.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 16-07-01 13:20

> Kan du se om de er ens? Altså ens farve/størrelse. Det kunne nemlig
> godt lyde som om det er den bestemte rosensort der giver problemet.

Jeg har ikke 2 ens roser, de er alle sammen forskellige
Jeg prøver lige at finde ud af deres navne.
Det er værst med den dyre henne fra gartneren. De billige fra Bilka strutter
som små soldater.

Og hvis ikke det fremgik, så er det ikke blomsterhovedet der hænger, det er
hele stænglen med en enlig blomst der ligger hen ad jorden.

jim

Fra : EGC

Dato : 11-07-01 17:16

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kommer blomst(er) på ligger de på jorden, så man ikke kan se dem.
>
> Skal de have mere/mindre vand/gødning ??? Eller er det blot nogle dårlige
Hvilken sort? Nogle roser skal faktisk hænge lidt med hovederne.

Mvh. E.C.