AEG cyclone xl støvsuger
Fra : Juul

Dato : 11-09-07 15:11

Denne uge har Bilka tilbud på en AEG cyclone xl støvsuger som er poseløs.
Er der nogle der ved om den er god?

Mvh. Juul

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-09-07 15:15

"Juul" <juul160404@yahoo.dk> writes:

> Denne uge har Bilka tilbud på en AEG cyclone xl støvsuger som er poseløs.
> Er der nogle der ved om den er god?

Tja. Vi fik en af mine svigerforældre i julegave. Den var i stykker da
vi pakkede den op, nogle af delene var simpelthen ikke samlet
ordentlig.

Vi fik den byttet, og nåede at bruge den nye et par gange, inden den
pludselig begyndte at tabe strømmen for til sidst at gå helt i stå.
Efter ca. 6 ugers ventetid hos Bilka fik vi endelig pengene igen. Dog
efter at have haft købeloven fremme, for de ville kun give os et
tilgodebevis.

Mine svigerforældre købte også en til dem selv, men den gik også i
stykker. Jeg kan ikke lige huske hvad der var galt med den.

Så vores erfaringer er ikke gode.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Juul

Dato : 11-09-07 15:20

> [...]
> Efter ca. 6 ugers ventetid hos Bilka fik vi endelig pengene igen. Dog
> efter at have haft købeloven fremme, for de ville kun give os et

Øhh, tabe strømmen, der skal jo ledning i stilkontakten, det er ikke en
robotstøvsuger...

Fra : Mads

Dato : 11-09-07 15:53

On Tue, 11 Sep 2007 16:20:04 +0200, "Juul" <juul160404@yahoo.dk>
wrote:

>Øhh, tabe strømmen, der skal jo ledning i stilkontakten, det er ikke en
>robotstøvsuger...

Dårlige kul, som bliver slidt ned efter få timers brug.
Et almindeligt problem når tingene skal laves lidt
for billigt.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 11-09-07 16:24

Juul wrote:
> Denne uge har Bilka tilbud på en AEG cyclone xl støvsuger som er
> poseløs. Er der nogle der ved om den er god?
>
> Mvh. Juul

poseløs støvsuger... prøv lige at forestil dig et svineri når du skal tømme
den...
det er da et fedt at støvsugeren er ååh så allergivenlig hvis der ikke er
pose i når den skal tømmes...

Rasmus - støvmideallergiker...!
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw