Male loftspaneler
Fra : Juul

Dato : 06-09-07 06:29

Hvordan maler man nemmest loftspaneler?
Kan det gøres med rulle, i så fald hvilken slags?

Har købt noget panelhvid, så vi kan få malet vores lofter, der nu er rå træ.
Loftet er fra ca 1970 så det trænger til en omgang.

Mvh. Juul

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-09-07 12:31

Hej

Juul skrev:
> Hvordan maler man nemmest loftspaneler?

Sprøjtepistol og masser af afdækning. Efter at have gjort det et par
gange kommer jeg aldrig til at gøre andet. Har prøvet både med rulle og
pensel, men sprøjten er at foretrække. Bruger selv bare en billig 500,-
kroners kompressor og en sprøjtekop fra et "multi-sæt" til 200,-.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Blå Spejder i Vejle/Bredballe - http://www.oernebjerg.dk

Fra : Inger Pedersen

Dato : 06-09-07 21:24

"Juul" <juul160404@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan maler man nemmest loftspaneler?

Med en lille pensel til mellemrummene og en bredere til brædderne.
Begge med tilhørende teleskopstang.

> Kan det gøres med rulle, i så fald hvilken slags?

Nej.

Hilsen Inger