Kbh - MAD - polterabend
Fra : Anders

Dato : 02-09-07 11:12

Hej...

Hvor kan 10-12 fyre på 30-40 år spise en god polterabend-aftensmad i Kbh?
Jeg tænker noget med saftige bøffer eller stor buffét.... (Og NEJ.... IKKE
Jensens Bøfhus!!!)

Mvh
Anders

Fra : Henrik

Dato : 02-09-07 15:36

Smag og behag er forskellig fra person til person. Nogle har måske en god
oplevelse et sted andre synes er dårligt.
Så svaret vejrer i vinden afhængig af hvem du spøger.
Jeg bruger ofte AOK.dk eller Politikens hjemmeside under restauranter, hvor
der som regel er nogle gode henvisninger. Jeg mener faktisk, der har været
en med bøffer.

God aften i byen

Henrik

Fra : Anders

Dato : 02-09-07 16:40

"Henrik" <eurojunior@sol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg bruger ofte AOK.dk eller Politikens hjemmeside under restauranter,
> hvor der som regel er nogle gode henvisninger. Jeg mener faktisk, der har

Plejer jeg egentlig også at benytte mig meget af, men det har jeg da glemt i
denne situation.

> God aften i byen

Tak

Mvh
Anders

Fra : Peter Westh

Dato : 02-09-07 15:46

On 2 Sep., 12:12, "Anders" <j...@xotminusdette.dk> wrote:
> [...]
> Jeg tænker noget med saftige bøffer eller stor buffét.... (Og NEJ..... IKKE

Hvis det er en smagfuld kombination af mandehørm og røde bøffer I
søger, så kunne Rex Republic være en mulighed: http://www.aok.dk/profile/30557

De har også god øl fra fad.

MVH

Peter

Fra : Anders

Dato : 02-09-07 16:42

"Peter Westh" <pwesth@hum.ku.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis det er en smagfuld kombination af mandehørm og røde bøffer I
> søger, så kunne Rex Republic være en mulighed:
> http://www.aok.dk/profile/30557
>
> De har også god øl fra fad.

Ja, det var noget i den stil jeg søgte, men gerne i gå-afstand fra
Rådhuspladsen.
Tak for buddet

Mvh
Anders

Fra : Peter Westh

Dato : 02-09-07 22:34

> Ja, det var noget i den stil jeg søgte, men gerne i gå-afstand fra
> Rådhuspladsen.

Det er Rex Republica da også. Medmindre man er stangstiv, selvfølgelig.

/P

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 02-09-07 17:56

> Hvor kan 10-12 fyre på 30-40 år spise en god polterabend-aftensmad i Kbh?
> Jeg tænker noget med saftige bøffer eller stor buffét.... (Og NEJ.... IKKE
> Jensens Bøfhus!!!)

http://www.aok.dk/profile/28936

http://www.adlibitum-kbh.dk/

Har selv været der sammen med 12 andre fyre. Det var perfekt.. ligger både
på Axeltorv og Rådhuspladsen.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : MaG

Dato : 03-09-07 21:38

Hvad med Reff n Beff, der kan man i hvertfald få nogle store bøffer...

http://www.reefnbeef.dk/

Med venlig hilsen
Maria