/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Det svenske flag afbrændes i Lahore
Fra : Per Rønne


Dato : 01-09-07 05:48

Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:

<http://politiken.dk/udland/article371109.ece>

Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en grøn
baggrund.

Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...

Og i Sverige offentliggør stadig flere aviser tegningen. Hvad mon der er
sket med altid politisk korrekte Sverige?

Og i Danmark vil selv Tøger Seidenfaden gerne trykke tegningen. Måske
var grunden til de delte holdninger under den danske Muhamed-krise, at
det var inkarnationen af Ondskaben selv, der havde trykt de danske
Muhamedtegninger først: JyllandsPosten ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

 
 
Kim Larsen (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 01-09-07 07:57

""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid:
> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>
> <http://politiken.dk/udland/article371109.ece>
>
> Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en
> grøn baggrund.
>
> Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...
>
> Og i Sverige offentliggør stadig flere aviser tegningen. Hvad mon der
> er sket med altid politisk korrekte Sverige?
>
> Og i Danmark vil selv Tøger Seidenfaden gerne trykke tegningen. Måske
> var grunden til de delte holdninger under den danske Muhamed-krise, at
> det var inkarnationen af Ondskaben selv, der havde trykt de danske
> Muhamedtegninger først: JyllandsPosten ...

Gyllands-pesten har altid været en lorte-avis.

Muhammed-krise nr. 2 under opsejling. Jeg så i TV at man ville forsøge at
holde konflikten lokalt i Sverige, ha ha ha. De er godt nok naive, de kære
svenskere. Nu mangler bare en ligeså talentløs håndtering af sagen som den
danske regering gav vores Muhammed-krise og muligheden foreligger bestemt,
det er jo en borgerlig regering som leder Sverige.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Jens G (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 01-09-07 08:51

On Sat, 1 Sep 2007 08:57:23 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>
>Muhammed-krise nr. 2 under opsejling. Jeg så i TV at man ville forsøge at
>holde konflikten lokalt i Sverige, ha ha ha. De er godt nok naive, de kære
>svenskere. Nu mangler bare en ligeså talentløs håndtering af sagen som den
>danske regering gav vores Muhammed-krise og muligheden foreligger bestemt,
>det er jo en borgerlig regering som leder Sverige.

Jeg så et eller andet sted at svenske muslimer ville søge hjælp hos
danske muslimer til at løse deres muhammedkrise.
Man må da ikke håbe at der i den hjælp er forslag om at lave en
delegation som skal rejse rundt i Mellemøsten og sprede forargelse.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

Malene P (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-09-07 09:06


"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
news:46db194c.6153703@dtext.news.tele.dk...
> On Sat, 1 Sep 2007 08:57:23 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
> wrote:
>
> >
> >Muhammed-krise nr. 2 under opsejling. Jeg så i TV at man ville forsøge at
> >holde konflikten lokalt i Sverige, ha ha ha. De er godt nok naive, de
kære
> >svenskere. Nu mangler bare en ligeså talentløs håndtering af sagen som
den
> >danske regering gav vores Muhammed-krise og muligheden foreligger
bestemt,
> >det er jo en borgerlig regering som leder Sverige.
>
> Jeg så et eller andet sted at svenske muslimer ville søge hjælp hos
> danske muslimer til at løse deres muhammedkrise.
> Man må da ikke håbe at der i den hjælp er forslag om at lave en
> delegation som skal rejse rundt i Mellemøsten og sprede forargelse.

En af dem er vi da i det mindste sluppet af med -til gengæld er der kommet
en ny potentiel deltager på rejsen. For Akkaris kone opholder sig vel her
endnu -eller hur?

Malene P



@ (01-09-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-09-07 19:05

On Sat, 1 Sep 2007 10:06:11 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

>
>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>news:46db194c.6153703@dtext.news.tele.dk...
>> On Sat, 1 Sep 2007 08:57:23 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
>> wrote:
>>
>> >
>> >Muhammed-krise nr. 2 under opsejling. Jeg så i TV at man ville forsøge at
>> >holde konflikten lokalt i Sverige, ha ha ha. De er godt nok naive, de
>kære
>> >svenskere. Nu mangler bare en ligeså talentløs håndtering af sagen som
>den
>> >danske regering gav vores Muhammed-krise og muligheden foreligger
>bestemt,
>> >det er jo en borgerlig regering som leder Sverige.
>>
>> Jeg så et eller andet sted at svenske muslimer ville søge hjælp hos
>> danske muslimer til at løse deres muhammedkrise.
>> Man må da ikke håbe at der i den hjælp er forslag om at lave en
>> delegation som skal rejse rundt i Mellemøsten og sprede forargelse.
>
>En af dem er vi da i det mindste sluppet af med -til gengæld er der kommet
>en ny potentiel deltager på rejsen. For Akkaris kone opholder sig vel her
>endnu -eller hur?

Akari!!


hvorfor er der ingen som har kvalt ham endnu?



--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Malene P (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-09-07 19:14


"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:scajd3tbgeo7645fe07t6mtk4sf36arkb8@4ax.com...
> On Sat, 1 Sep 2007 10:06:11 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
> wrote:
>
> >
> >"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> >news:46db194c.6153703@dtext.news.tele.dk...
> >> On Sat, 1 Sep 2007 08:57:23 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
> >> wrote:
> >>
> >> >
> >> >Muhammed-krise nr. 2 under opsejling. Jeg så i TV at man ville forsøge
at
> >> >holde konflikten lokalt i Sverige, ha ha ha. De er godt nok naive, de
> >kære
> >> >svenskere. Nu mangler bare en ligeså talentløs håndtering af sagen som
> >den
> >> >danske regering gav vores Muhammed-krise og muligheden foreligger
> >bestemt,
> >> >det er jo en borgerlig regering som leder Sverige.
> >>
> >> Jeg så et eller andet sted at svenske muslimer ville søge hjælp hos
> >> danske muslimer til at løse deres muhammedkrise.
> >> Man må da ikke håbe at der i den hjælp er forslag om at lave en
> >> delegation som skal rejse rundt i Mellemøsten og sprede forargelse.
> >
> >En af dem er vi da i det mindste sluppet af med -til gengæld er der
kommet
> >en ny potentiel deltager på rejsen. For Akkaris kone opholder sig vel her
> >endnu -eller hur?
>
> Akari!!
>
>
> hvorfor er der ingen som har kvalt ham endnu?

Det ved jeg ikke. Men nogen burde i det mindste have sikret, at hans kone
blev returneret.

Malene P



Per Rønne (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 01-09-07 09:11

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote:

> On Sat, 1 Sep 2007 08:57:23 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
> wrote:
>
> >Muhammed-krise nr. 2 under opsejling. Jeg så i TV at man ville forsøge at
> >holde konflikten lokalt i Sverige, ha ha ha. De er godt nok naive, de kære
> >svenskere. Nu mangler bare en ligeså talentløs håndtering af sagen som den
> >danske regering gav vores Muhammed-krise og muligheden foreligger bestemt,
> >det er jo en borgerlig regering som leder Sverige.
>
> Jeg så et eller andet sted at svenske muslimer ville søge hjælp hos
> danske muslimer til at løse deres muhammedkrise.
> Man må da ikke håbe at der i den hjælp er forslag om at lave en
> delegation som skal rejse rundt i Mellemøsten og sprede forargelse.

Ja, svenskerne trænger virkelig til en storstilet Muhamedsag, med
nedbrænding af svenske ambassader og det hele ...

Man må så bare håbe på at de kan kende forskel på Dannebrog og det
blå-gule svenske korsbanner. Man kan have sin tvivl - se på det
brændende flag, og husk på de afbrændte norske ambassader ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Sten Schou (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 01-09-07 10:22


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:fbb2gi$lkg$1@news.datemas.de...

> Gyllands-pesten har altid været en lorte-avis.

Gyllands-pesten, hvad er det for en avis?
>
> Muhammed-krise nr. 2 under opsejling. Jeg så i TV at man ville forsøge at
> holde konflikten lokalt i Sverige, ha ha ha. De er godt nok naive, de kære
> svenskere. Nu mangler bare en ligeså talentløs håndtering af sagen som den
> danske regering gav vores Muhammed-krise og muligheden foreligger bestemt,
> det er jo en borgerlig regering som leder Sverige.

Rolig, ligesom Enhedslisten skal svenskerne nok falde på knæ for
islamisterne. Der er håb, både for dig og svenskerne endnu.

Hilsen Sten


@ (01-09-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-09-07 18:54

On Sat, 1 Sep 2007 08:57:23 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid:
>> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
>> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>>
>> <http://politiken.dk/udland/article371109.ece>
>>
>> Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en
>> grøn baggrund.
>>
>> Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...
>>
>> Og i Sverige offentliggør stadig flere aviser tegningen. Hvad mon der
>> er sket med altid politisk korrekte Sverige?
>>
>> Og i Danmark vil selv Tøger Seidenfaden gerne trykke tegningen. Måske
>> var grunden til de delte holdninger under den danske Muhamed-krise, at
>> det var inkarnationen af Ondskaben selv, der havde trykt de danske
>> Muhamedtegninger først: JyllandsPosten ...
>
>Gyllands-pesten har altid været en lorte-avis.
>
>Muhammed-krise nr. 2 under opsejling. Jeg så i TV at man ville forsøge at
>holde konflikten lokalt i Sverige, ha ha ha. De er godt nok naive, de kære
>svenskere. Nu mangler bare en ligeså talentløs håndtering af sagen som den
>danske regering gav vores Muhammed-krise

hvad skulle man have gjort anderledes?

måske springe hver gang en af djævletilbederne sagde spring?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Malene P (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-09-07 08:37


"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:

Helt ærligt -er der nogen begavet grund til at lave/bringe sådan et
"kunstværk"?

Malene P



Per Rønne (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 01-09-07 09:11

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> > Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> > avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>
> Helt ærligt -er der nogen begavet grund til at lave/bringe sådan et
> "kunstværk"?

Nå, er man blevet abonnine på Politiken ?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Malene P (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-09-07 09:38


"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i3ratz.d8m7h11t3fp3cN%per@RQNNE.invalid...
> Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:
>
> > "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> > news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> > > Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> > > avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
> >
> > Helt ærligt -er der nogen begavet grund til at lave/bringe sådan et
> > "kunstværk"?
>
> Nå, er man blevet abonnine på Politiken ?

Næh -jeg kan bare ikke se formålet med alene at provokere. Men det er måske
et "kunstværk" i sig selv at se en flok galninges reaktion. JP's
Muhammedtegninger kunne jeg se et formål med -ikke dette. Iøvrigt ville jeg
da aldrig have gættet på, at kradseriet var Muhammed med hundekrop, hvis
ikke det var blevet grundigt forklaret.

Malene P



Per Rønne (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 01-09-07 09:59

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i3ratz.d8m7h11t3fp3cN%per@RQNNE.invalid...
> > Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:
> >
> > > "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> > > news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> > > > Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> > > > avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
> > >
> > > Helt ærligt -er der nogen begavet grund til at lave/bringe sådan et
> > > "kunstværk"?
> >
> > Nå, er man blevet abonnine på Politiken ?
>
> Næh -jeg kan bare ikke se formålet med alene at provokere. Men det er måske
> et "kunstværk" i sig selv at se en flok galninges reaktion. JP's
> Muhammedtegninger kunne jeg se et formål med -ikke dette. Iøvrigt ville jeg
> da aldrig have gættet på, at kradseriet var Muhammed med hundekrop, hvis
> ikke det var blevet grundigt forklaret.

Ingen ved hvordan Muhamed så ud, da der ikke findes noget billede af
ham.

Men hundetegningerne er lavet af en svensk kunster - der var bare ingen
kunstmuseer der turde vise provokationen. Dét er grunden til at aviserne
nu trykker dem ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Malene P (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-09-07 10:18


"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i3rcr4.6rbjbf0wlcaN%per@RQNNE.invalid...
> Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:
>
> > "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> > news:1i3ratz.d8m7h11t3fp3cN%per@RQNNE.invalid...
> > > Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:
> > >
> > > > "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> > > > news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> > > > > Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at
en
> > > > > avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
> > > >
> > > > Helt ærligt -er der nogen begavet grund til at lave/bringe sådan et
> > > > "kunstværk"?
> > >
> > > Nå, er man blevet abonnine på Politiken ?
> >
> > Næh -jeg kan bare ikke se formålet med alene at provokere. Men det er
måske
> > et "kunstværk" i sig selv at se en flok galninges reaktion. JP's
> > Muhammedtegninger kunne jeg se et formål med -ikke dette. Iøvrigt ville
jeg
> > da aldrig have gættet på, at kradseriet var Muhammed med hundekrop, hvis
> > ikke det var blevet grundigt forklaret.
>
> Ingen ved hvordan Muhamed så ud, da der ikke findes noget billede af
> ham.
>
> Men hundetegningerne er lavet af en svensk kunster - der var bare ingen
> kunstmuseer der turde vise provokationen. Dét er grunden til at aviserne
> nu trykker dem ...

OK -der ser jeg så parallellen til JP-tegningerne. Men taler vi om det
krimskrams, som feks Kristeligt Dagblad bringer, skal der vist en del
fantasi til at se nogen som helst hundekrop, hvis man ikke har fået det
forklaret i forvejen. Mere end galningene var i besiddelse af, da de malede
det "svenske flag".

Malene P



John Doe (01-09-2007)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 01-09-07 21:52

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote:
> Iøvrigt ville jeg da aldrig have gættet på, at
> kradseriet var Muhammed med hundekrop, hvis
> ikke det var blevet grundigt forklaret.

Det er heller ikke profeten Lars Vilks har tegnet. Det eksisterer ikke noget
billede af profeten og dermed kan Lars Vilks umuligt tegne ham.

Men det er muslimerne for dumme til at forstå...




Peter Bang (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 01-09-07 18:38

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>
>"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid>
>skrev i en meddelelse
>news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@R
>QNNE.invalid...
>> Ja, nu er det så svenskerne der
>>får deres flag afbrændt, efter at en
>> avis har vist en
>>karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>
>Helt ærligt -er der nogen begavet
>grund til at lave/bringe sådan et
>"kunstværk"?
>
>Malene P

Nogle mennesker kan bare ikke vente længere på endnu en tur
rundt i manegen. Begavelse er i den sammenhæng ikke en faktor
der opereres med. Hverken hos danskere, svenskere eller blandt
diverse ophidsede muslimer.




@ (01-09-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-09-07 19:01

On Sat, 1 Sep 2007 09:37:02 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

>
>"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
>> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
>> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>
>Helt ærligt -er der nogen begavet grund til at lave/bringe sådan et
>"kunstværk"?

er der nogen grund til at spille fodbold?

er der nogen grund til at bungy-jumpe?


lad dog folk gøre som de vil

du foretager dig helt sikkert også ting andre vil stå uforstående
overfor


--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Malene P (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 01-09-07 19:12


"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:h4ajd3he32qv9r4p44bhut0j40ct6g5jg4@4ax.com...
> On Sat, 1 Sep 2007 09:37:02 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
> wrote:
>
> >
> >"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> >news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> >> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> >> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
> >
> >Helt ærligt -er der nogen begavet grund til at lave/bringe sådan et
> >"kunstværk"?
>
> er der nogen grund til at spille fodbold?
>
> er der nogen grund til at bungy-jumpe?
>
>
> lad dog folk gøre som de vil
>
> du foretager dig helt sikkert også ting andre vil stå uforstående
> overfor

Muligvis -men jeg forsøger ikke at føre mig frem på det.

Malene P



@ (01-09-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-09-07 19:35

On Sat, 1 Sep 2007 20:11:50 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

>
>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:h4ajd3he32qv9r4p44bhut0j40ct6g5jg4@4ax.com...
>> On Sat, 1 Sep 2007 09:37:02 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>> >
>> >"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>> >news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
>> >> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
>> >> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>> >
>> >Helt ærligt -er der nogen begavet grund til at lave/bringe sådan et
>> >"kunstværk"?
>>
>> er der nogen grund til at spille fodbold?
>>
>> er der nogen grund til at bungy-jumpe?
>>
>>
>> lad dog folk gøre som de vil
>>
>> du foretager dig helt sikkert også ting andre vil stå uforstående
>> overfor
>
>Muligvis -men jeg forsøger ikke at føre mig frem på det.
>
>Malene P

underordnet



--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Sten Schou (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 01-09-07 10:23


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:

Min labrador er meget fortørnet over, at en hund er blevet karikeret med
profetens hoved.

Hilsen Sten


Jens G (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 01-09-07 10:27

On Sat, 1 Sep 2007 11:22:47 +0200, "Sten Schou" <dot@dotdot.com>
wrote:

>
>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
>news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
>> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
>> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>
>Min labrador er meget fortørnet over, at en hund er blevet karikeret med
>profetens hoved.

LOL

Ja,- har hunde da slet ikke nogen krav på at blive behandlet med
respekt

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr.

Jane (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Jane


Dato : 01-09-07 14:59

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in news:46d9301c.11993859
@dtext.news.tele.dk:

> On Sat, 1 Sep 2007 11:22:47 +0200, "Sten Schou" <dot@dotdot.com>
> wrote:
>
>>
>>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
>>news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
>>> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
>>> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>>
>>Min labrador er meget fortørnet over, at en hund er blevet karikeret
med
>>profetens hoved.
>
> LOL
>
> Ja,- har hunde da slet ikke nogen krav på at blive behandlet med
> respekt

Ja, hvor er dyrnes beskyttelse, hvorfor demostrer de ikke, det er da en
grov overtrædelse af dyrværnsloven :)



--
Venlig hilsen
Jane

Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 10:24

On Sat, 1 Sep 2007 06:47:44 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
>avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>
><http://politiken.dk/udland/article371109.ece>
>
>Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en grøn
>baggrund.

Det er da også meget sjovt at journalisten hedder Tommy GRØN...

>Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...

Nej... Der ER et kors....

>Og i Sverige offentliggør stadig flere aviser tegningen. Hvad mon der er
>sket med altid politisk korrekte Sverige?
>
>Og i Danmark vil selv Tøger Seidenfaden gerne trykke tegningen. Måske
>var grunden til de delte holdninger under den danske Muhamed-krise, at
>det var inkarnationen af Ondskaben selv, der havde trykt de danske
>Muhamedtegninger først: JyllandsPosten ...


Per Rønne (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 01-09-07 10:48

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

> On Sat, 1 Sep 2007 06:47:44 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
> >Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> >avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
> >
> ><http://politiken.dk/udland/article371109.ece>
> >
> >Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en grøn
> >baggrund.
>
> Det er da også meget sjovt at journalisten hedder Tommy GRØN...
>
> >Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...
>
> Nej... Der ER et kors....

Åh, ja, øverst oppe, hvor man kan se lidt af den anden side, kan man se
noget af den lodrette del af korset, som ellers ligger eller lå i det
brændende område ... men farven!
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Ukendt (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-07 11:48

On Sat, 1 Sep 2007 11:47:38 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>> >Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
>> >avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>> >
>> ><http://politiken.dk/udland/article371109.ece>
>> >
>> >Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en grøn
>> >baggrund.
>>
>> Det er da også meget sjovt at journalisten hedder Tommy GRØN...
>>
>> >Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...
>>
>> Nej... Der ER et kors....
>
>Åh, ja, øverst oppe, hvor man kan se lidt af den anden side, kan man se
>noget af den lodrette del af korset, som ellers ligger eller lå i det
>brændende område ... men farven!

Ja, de er sgu ikke for kloge dernede....

Kim2000 (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 01-09-07 12:00


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>
> <http://politiken.dk/udland/article371109.ece>
>
> Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en grøn
> baggrund.
>
> Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...
>
> Og i Sverige offentliggør stadig flere aviser tegningen. Hvad mon der er
> sket med altid politisk korrekte Sverige?
>

Den såkaldte kunstner må være jublende glad, hans mission om at blive kendt
er lykkes. Hvis ingen havde gad protestere over hans kunstværk havde 10-12
museumsgæster set det og det havde været glemt dagen efter. Nu må vi se om
der er nogle muslimske præster der også vil være kendte og rejser rundt og
brænder et par ambassader af sammen med nogle bønder....



Per Rønne (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 01-09-07 12:07

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1i3r1a4.1gwn1r71ixw0tfN%per@RQNNE.invalid...
> > Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> > avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
> >
> > <http://politiken.dk/udland/article371109.ece>
> >
> > Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en grøn
> > baggrund.
> >
> > Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...
> >
> > Og i Sverige offentliggør stadig flere aviser tegningen. Hvad mon der er
> > sket med altid politisk korrekte Sverige?
>
> Den såkaldte kunstner må være jublende glad, hans mission om at blive kendt
> er lykkes. Hvis ingen havde gad protestere over hans kunstværk havde 10-12
> museumsgæster set det og det havde været glemt dagen efter. Nu må vi se om
> der er nogle muslimske præster der også vil være kendte og rejser rundt og
> brænder et par ambassader af sammen med nogle bønder....

Ja, den anden måde at blive berømt på [tissekunstneren] giver vist kun
berømmelse her i landet. Ham her, han er jo nu verdensberømt.

Tegningen kan ses i dagens avis. Jeg tror næsten at jeg selv kunne have
tegnet den...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Claus E. Petersen (01-09-2007)
Kommentar
Fra : Claus E. Petersen


Dato : 01-09-07 17:25

Per Rønne wrote:
> Ja, nu er det så svenskerne der får deres flag afbrændt, efter at en
> avis har vist en karikaturtegning af Muhamed med hundekrop:
>
> <http://politiken.dk/udland/article371109.ece>
>
> Gad vide om svenskerne kan genkende deres flag. Et gult kors på en grøn
> baggrund.
>
> Eller vent lidt, det er jo kun en gul streg på grøn baggrund ...
>
> Og i Sverige offentliggør stadig flere aviser tegningen. Hvad mon der er
> sket med altid politisk korrekte Sverige?
>
> Og i Danmark vil selv Tøger Seidenfaden gerne trykke tegningen. Måske
> var grunden til de delte holdninger under den danske Muhamed-krise, at
> det var inkarnationen af Ondskaben selv, der havde trykt de danske
> Muhamedtegninger først: JyllandsPosten ...

Hvis de får en fæl muhammed sag på halsen må man da håbe at den danske
regering yder sverige den samme støtte og solidaritet som svenskerne så
storsindet ydede os i sin tid <host>

- cep

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste