Celle højde
Fra : ::PEDER::

Dato : 09-07-01 16:39

Jeg er ret newbie i javascript.

Er der nogen der kender er script hvor man kan ændre højden på en af sine
celler :

Noget der ligner det her (som jeg selv har fundet på, og som ikke virker):

function Height() {
document.all.mincelle.height = 2000
}

Men dette virker ikke!

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-07-01 21:32

::PEDER:: <webmaster@web-blast.dk> skrev

> Er der nogen der kender er script hvor man kan
> ændre højden på en af sine celler :

Du kan bestemme højden med css:

<head>
<title>td_height</title>
..td2000{
height:200px;
}
</head>

Fortæl lige hvad du vil bruge det til. Højden af cellen ændres jo automatisk
af indholdet. Har du brug for at ændre den dynamisk - og på hvilken måde?

--
Allan

Fra : ::PEDER::

Dato : 10-07-01 00:39

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
automatisk
> af indholdet. Har du brug for at ændre den dynamisk - og på hvilken måde?

Jeg forklarede mig vist ikke forståeligt!
Det skal være et javascript!

Sagen er den at jeg har et ASP document! der indlæser en fil med
FSO(FileSystemObjekt), og alt efter hvilken fil den indlæser skal den kunne
ændre størelsen af en bestemet celle. Nu tænker i sikkert: jammen hvorfor
ikke bare skrive cellehøjden med "response.write", men det er umuligt da det
meste af koden ligger i <# include file="" >-filer. Include-filer bliver jo
som bekendt indlæst før udførelse af ASP.
BOTTOM LINE:::: Jeg mangler et simpelt javascript der ændrer højden på en
celle...

Skriv igen hvis i ikke har forstået spørgsmålet!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-07-01 10:30

> [...]
> som bekendt indlæst før udførelse af ASP.
> BOTTOM LINE:::: Jeg mangler et simpelt javascript der ændrer højden på en

Jeg er ikke sikker, men du kan muligvis bruge outerHTML
<http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/re
ference/properties/outerhtml.asp>

Håber det er brugbart.

/jesper/