/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Er mine fordomme om rygere virkelig sande.
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 06:24
 
 
Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 06:26

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828

Hvis du frygter rygere har du vitterlig et sølle og indholdsløst liv uden
farer og udfordringer.





Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 06:29

On Tue, 14 Aug 2007 07:25:57 +0200, Konrad wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>
> Hvis du frygter rygere har du vitterlig et sølle og indholdsløst liv uden
> farer og udfordringer.

Nej, jeg frygter sgu ikke rygere, læs dog artiklen, det er da tydeligt hvad
type mennesker det er der ryger.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 06:59

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Tue, 14 Aug 2007 07:25:57 +0200, Konrad wrote:
>
>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>>
>> Hvis du frygter rygere har du vitterlig et sølle og indholdsløst liv
>> uden farer og udfordringer.
>
> Nej, jeg frygter sgu ikke rygere, læs dog artiklen, det er da
> tydeligt hvad type mennesker det er der ryger.

Hvilke af dine forældre holdt først op med at ryge - din far eller din mor?




Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 07:01

On Tue, 14 Aug 2007 07:58:36 +0200, Konrad wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>> On Tue, 14 Aug 2007 07:25:57 +0200, Konrad wrote:
>>
>>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>>> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>>>
>>> Hvis du frygter rygere har du vitterlig et sølle og indholdsløst liv
>>> uden farer og udfordringer.
>>
>> Nej, jeg frygter sgu ikke rygere, læs dog artiklen, det er da
>> tydeligt hvad type mennesker det er der ryger.
>
> Hvilke af dine forældre holdt først op med at ryge - din far eller din mor?

Hvem siger de ryger/røg og hvad har det med sagen at gøre.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 07:01

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Tue, 14 Aug 2007 07:58:36 +0200, Konrad wrote:
>
>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>> On Tue, 14 Aug 2007 07:25:57 +0200, Konrad wrote:
>>>
>>>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>>>> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>>>>
>>>> Hvis du frygter rygere har du vitterlig et sølle og indholdsløst
>>>> liv uden farer og udfordringer.
>>>
>>> Nej, jeg frygter sgu ikke rygere, læs dog artiklen, det er da
>>> tydeligt hvad type mennesker det er der ryger.
>>
>> Hvilke af dine forældre holdt først op med at ryge - din far eller
>> din mor?
>
> Hvem siger de ryger/røg og hvad har det med sagen at gøre.

Hvorfor svarer du ikke?




Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 07:03

On Tue, 14 Aug 2007 08:01:20 +0200, Konrad wrote:


> Hvorfor svarer du ikke?

Jamen, er du langsomt fattende, ingen af dem ryget/har røget, og igen hvad
har det med sagen at gøre.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 07:05

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Tue, 14 Aug 2007 08:01:20 +0200, Konrad wrote:
>
>
>> Hvorfor svarer du ikke?
>
> Jamen, er du langsomt fattende, ingen af dem ryget/har røget,

Jeg kan dårligt fatte noget du ikke har antydet eller skrevet.

> og igen
> hvad har det med sagen at gøre.

Det kunne begrunde din stærke angst for rygere.




Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 07:10

On Tue, 14 Aug 2007 08:05:22 +0200, Konrad wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>> On Tue, 14 Aug 2007 08:01:20 +0200, Konrad wrote:
>>
>>
>>> Hvorfor svarer du ikke?
>>
>> Jamen, er du langsomt fattende, ingen af dem ryget/har røget,
>
> Jeg kan dårligt fatte noget du ikke har antydet eller skrevet.

Jeg skrev tydeligt "vem siger de ryger/røg" men du har måske dårlige øjne.

>
>> og igen
>> hvad har det med sagen at gøre.
>
> Det kunne begrunde din stærke angst for rygere.

Angst for rygere, sig mig er du på stoffer, jeg er modstander af røg, ja,
men sgu da kun fordi passiv rygning påvirker mit og min families helbred.

Men da du er ryger og egoist, så forstår du det jo ikke.

Eller er der noget om snakken at rygning giver skrumpehjerne.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 07:27

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Tue, 14 Aug 2007 08:05:22 +0200, Konrad wrote:
>
>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>> On Tue, 14 Aug 2007 08:01:20 +0200, Konrad wrote:
>>>
>>>
>>>> Hvorfor svarer du ikke?
>>>
>>> Jamen, er du langsomt fattende, ingen af dem ryget/har røget,
>>
>> Jeg kan dårligt fatte noget du ikke har antydet eller skrevet.
>
> Jeg skrev tydeligt "vem siger de ryger/røg" men du har måske dårlige
> øjne.

Jeg ser bedre end du staver.

>>
>>> og igen
>>> hvad har det med sagen at gøre.
>>
>> Det kunne begrunde din stærke angst for rygere.
>
> Angst for rygere, sig mig er du på stoffer, jeg er modstander af røg,
> ja, men sgu da kun fordi passiv rygning påvirker mit og min families
> helbred.
>
> Men da du er ryger og egoist, så forstår du det jo ikke.

Jeg har hidtil ikke deltaget i disse ørkesløse rygerdebatter. Men når du
ligefrem bringer et link til en artikel hvor rygere identificeres med
voldsmænd og narkoforbrydere, ja - så er jeg naturligvis nødt til at råbe
vagt i gevær.

> Eller er der noget om snakken at rygning giver skrumpehjerne.

Det kan du næppe finde belæg for i sagkundskaben.




Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 07:35

On Tue, 14 Aug 2007 08:27:08 +0200, Konrad wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>> On Tue, 14 Aug 2007 08:05:22 +0200, Konrad wrote:
>>
>>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>>> On Tue, 14 Aug 2007 08:01:20 +0200, Konrad wrote:
>>>>
>>>>
>>>>> Hvorfor svarer du ikke?
>>>>
>>>> Jamen, er du langsomt fattende, ingen af dem ryget/har røget,
>>>
>>> Jeg kan dårligt fatte noget du ikke har antydet eller skrevet.
>>
>> Jeg skrev tydeligt "vem siger de ryger/røg" men du har måske dårlige
>> øjne.
>
> Jeg ser bedre end du staver.

Det var en cut/paste fejl, men hvordan skulle du kunne regne det ud, havde
du nu læst og forstået mit tidligere indlæg, havde jeg ikke behøvet at
gentage mig selv.

>
>>>
>>>> og igen
>>>> hvad har det med sagen at gøre.
>>>
>>> Det kunne begrunde din stærke angst for rygere.
>>
>> Angst for rygere, sig mig er du på stoffer, jeg er modstander af røg,
>> ja, men sgu da kun fordi passiv rygning påvirker mit og min families
>> helbred.
>>
>> Men da du er ryger og egoist, så forstår du det jo ikke.
>
> Jeg har hidtil ikke deltaget i disse ørkesløse rygerdebatter. Men når du
> ligefrem bringer et link til en artikel hvor rygere identificeres med
> voldsmænd og narkoforbrydere, ja - så er jeg naturligvis nødt til at råbe
> vagt i gevær.

Du mener at du kan modbevise det der står i artiklen.

>
>> Eller er der noget om snakken at rygning giver skrumpehjerne.
>
> Det kan du næppe finde belæg for i sagkundskaben.

Jeg har set flere gode indikationer for det her i gruppen.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 07:41

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

>> Jeg har hidtil ikke deltaget i disse ørkesløse rygerdebatter. Men
>> når du ligefrem bringer et link til en artikel hvor rygere
>> identificeres med voldsmænd og narkoforbrydere, ja - så er jeg
>> naturligvis nødt til at råbe vagt i gevær.
>
> Du mener at du kan modbevise det der står i artiklen.

Omvendt bevisbyrde. Det er slet ikke nødvendigt. Det er vel ret beset dig
der skal bevise at den artikel du har bragt, holder vand. Du skal
argumentere for, at i morgen vil vi opleve mere vold og flere stoffer på
gaderne.

Det er dig, Ludvig, der bringer en langt-ude BT artikel, som du næppe kan
forsvare og som jeg dårligt kan tro du selv tror på.

>>> Eller er der noget om snakken at rygning giver skrumpehjerne.
>>
>> Det kan du næppe finde belæg for i sagkundskaben.
>
> Jeg har set flere gode indikationer for det her i gruppen.

"Gruppen" != virkeligheden.




Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 07:47

On Tue, 14 Aug 2007 08:40:39 +0200, Konrad wrote:


>
> Omvendt bevisbyrde. Det er slet ikke nødvendigt. Det er vel ret beset dig
> der skal bevise at den artikel du har bragt, holder vand. Du skal
> argumentere for, at i morgen vil vi opleve mere vold og flere stoffer på
> gaderne.
>
> Det er dig, Ludvig, der bringer en langt-ude BT artikel, som du næppe kan
> forsvare og som jeg dårligt kan tro du selv tror på.

Nu er det ikke mig der har skrevet artiklen, jeg spurgte jo netop om mine
fordomme var rigtige, men det fattede du altså heller ikke.


>
> "Gruppen" != virkeligheden.

Nej, men jeg går ud fra at det er rigtige mennesker der sidder bag de
forskellige navne, og da I jo er rygere så repræsentere I alle andre
rygere, i virkeligheden gør I det ret dårligt.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 07:56

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Tue, 14 Aug 2007 08:40:39 +0200, Konrad wrote:
>
>
>>
>> Omvendt bevisbyrde. Det er slet ikke nødvendigt. Det er vel ret
>> beset dig der skal bevise at den artikel du har bragt, holder vand.
>> Du skal argumentere for, at i morgen vil vi opleve mere vold og
>> flere stoffer på gaderne.
>>
>> Det er dig, Ludvig, der bringer en langt-ude BT artikel, som du
>> næppe kan forsvare og som jeg dårligt kan tro du selv tror på.
>
> Nu er det ikke mig der har skrevet artiklen,

Det er dig der bringer den. Hvis alle her i gruppen der videreformidlerde
artikler som en del af debatten blot kunne sige : "Nu er det jo ikke mig,
der har skrevet den", ville enhver diskussion blive meningsløs.

Du har vel bragt artiklen, fordi du er enig i artiklens synspunkter og
præmisser. Jeg kan dårligt tro det modsatte er tilfældet.

> jeg spurgte jo netop om
> mine fordomme var rigtige, men det fattede du altså heller ikke.

Jeg fattede at det var et retorisk spørgsmål, som du nu trækker tilbage
fordi du ikke magter at forsvare det.



Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 08:00

On Tue, 14 Aug 2007 08:56:05 +0200, Konrad wrote:


>
> Det er dig der bringer den. Hvis alle her i gruppen der videreformidlerde
> artikler som en del af debatten blot kunne sige : "Nu er det jo ikke mig,
> der har skrevet den", ville enhver diskussion blive meningsløs.
>
> Du har vel bragt artiklen, fordi du er enig i artiklens synspunkter og
> præmisser. Jeg kan dårligt tro det modsatte er tilfældet.

Fatter du slet intet, jeg bragte artiklen og stille et spørgsmål, det er
sgu da ikke så svært at forstå.

>> jeg spurgte jo netop om
>> mine fordomme var rigtige, men det fattede du altså heller ikke.
>
> Jeg fattede at det var et retorisk spørgsmål, som du nu trækker tilbage
> fordi du ikke magter at forsvare det.

Overhovedet ikke, det var et regulært spørgsmål, det er bare dig der er en
tumpe.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 08:06

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Tue, 14 Aug 2007 08:56:05 +0200, Konrad wrote:
>
>
>>
>> Det er dig der bringer den. Hvis alle her i gruppen der
>> videreformidlerde artikler som en del af debatten blot kunne sige :
>> "Nu er det jo ikke mig, der har skrevet den", ville enhver
>> diskussion blive meningsløs.
>>
>> Du har vel bragt artiklen, fordi du er enig i artiklens synspunkter
>> og præmisser. Jeg kan dårligt tro det modsatte er tilfældet.
>
> Fatter du slet intet, jeg bragte artiklen og stille et spørgsmål, det
> er sgu da ikke så svært at forstå.

Det er svært at forstå hvorfor du så ikke bringer alle andre artikler, og
stiller spørgsmål om disse også.

Lad nu vær med at hykle. Du bragte artiklen fordi du var enig (måske
benovet) i artiklens synspunkter og præmisser.

>>> jeg spurgte jo netop om
>>> mine fordomme var rigtige, men det fattede du altså heller ikke.
>>
>> Jeg fattede at det var et retorisk spørgsmål, som du nu trækker
>> tilbage fordi du ikke magter at forsvare det.
>
> Overhovedet ikke, det var et regulært spørgsmål, det er bare dig der
> er en tumpe.

Den største tåbe er den, som ikke indrømmer egne fejl.

I dit tilfælde er der dog ikke tale om en fejl, men om en bevidst handling,
som du efterfølgende så ikke tør at stå ved.




Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 08:11

On Tue, 14 Aug 2007 09:05:34 +0200, Konrad wrote:


> Det er svært at forstå hvorfor du så ikke bringer alle andre artikler, og
> stiller spørgsmål om disse også.

Hvilke andre artikler, jeg bringer dem jeg er interesseret i, hvis du mener
nogle skulle bringes, står det dig frit for.

>
> Lad nu vær med at hykle. Du bragte artiklen fordi du var enig (måske
> benovet) i artiklens synspunkter og præmisser.

Ja, jeg er sgu imponeret over at jeg tilsyneladende får ret, men derfor
stillede jeg stadig spørgsmålet, og alt jeg har fået i retur er en række
intetsigende indlæg fra dig.

>
>>>> jeg spurgte jo netop om
>>>> mine fordomme var rigtige, men det fattede du altså heller ikke.
>>>
>>> Jeg fattede at det var et retorisk spørgsmål, som du nu trækker
>>> tilbage fordi du ikke magter at forsvare det.
>>
>> Overhovedet ikke, det var et regulært spørgsmål, det er bare dig der
>> er en tumpe.
>
> Den største tåbe er den, som ikke indrømmer egne fejl.

Det må så være dig.

>
> I dit tilfælde er der dog ikke tale om en fejl, men om en bevidst handling,
> som du efterfølgende så ikke tør at stå ved.

Du er sgu for dum, har du ikke fået din morgen smøg og en reparationsbajer
endnu, så skynd dig, formiddagen er snart ovre.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 08:21

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Tue, 14 Aug 2007 09:05:34 +0200, Konrad wrote:
>
>
>> Det er svært at forstå hvorfor du så ikke bringer alle andre
>> artikler, og stiller spørgsmål om disse også.
>
> Hvilke andre artikler, jeg bringer dem jeg er interesseret i, hvis du
> mener nogle skulle bringes, står det dig frit for.

Det står mig også frit for at udstille dit hykleri og mangel på substans.

Dit halmstrå, en tendentiøs BT-artikel, vil du jo end ikke forsvare.

Lad os høre din mening til, hvordan det kan være at rygestop i andre lande -
Norge f.eks - jo ikke har medført nogle problemer overhovedet. Glasgow er
Europas mest voldelige by - er det mærkeligt der sker vold når byens
indvånere oplever en ændring i deres hverdag så? Nej. Kan det klokkeklart
siges at være relateret til rygestoppet? Nej.

>> Lad nu vær med at hykle. Du bragte artiklen fordi du var enig (måske
>> benovet) i artiklens synspunkter og præmisser.
>
> Ja, jeg er sgu imponeret over at jeg tilsyneladende får ret,

Hvordan kan du få ret inden rygeforbuddet er effektueret?





Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 08:25

On Tue, 14 Aug 2007 09:21:03 +0200, Konrad wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>> On Tue, 14 Aug 2007 09:05:34 +0200, Konrad wrote:
>>
>>
>>> Det er svært at forstå hvorfor du så ikke bringer alle andre
>>> artikler, og stiller spørgsmål om disse også.
>>
>> Hvilke andre artikler, jeg bringer dem jeg er interesseret i, hvis du
>> mener nogle skulle bringes, står det dig frit for.
>
> Det står mig også frit for at udstille dit hykleri og mangel på substans.

Du har endnu ikke bidraget med noget brugbart, så kig dig i et spejl.

>
> Dit halmstrå, en tendentiøs BT-artikel, vil du jo end ikke forsvare.

Du fatter bare intet.

>
> Lad os høre din mening til, hvordan det kan være at rygestop i andre lande -
> Norge f.eks - jo ikke har medført nogle problemer overhovedet. Glasgow er
> Europas mest voldelige by - er det mærkeligt der sker vold når byens
> indvånere oplever en ændring i deres hverdag så? Nej. Kan det klokkeklart
> siges at være relateret til rygestoppet? Nej.

Og nu siger du "nej" hvad med at komme med et bevis for du har ret.

>
>>> Lad nu vær med at hykle. Du bragte artiklen fordi du var enig (måske
>>> benovet) i artiklens synspunkter og præmisser.
>>
>> Ja, jeg er sgu imponeret over at jeg tilsyneladende får ret,
>
> Hvordan kan du få ret inden rygeforbuddet er effektueret?

Hvad var det i "tilsyneladende får ret" du ikke fattede.

--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 09:25

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

>> Lad os høre din mening til, hvordan det kan være at rygestop i andre
>> lande - Norge f.eks - jo ikke har medført nogle problemer
>> overhovedet. Glasgow er Europas mest voldelige by - er det mærkeligt
>> der sker vold når byens indvånere oplever en ændring i deres hverdag
>> så? Nej. Kan det klokkeklart siges at være relateret til
>> rygestoppet? Nej.
>
> Og nu siger du "nej" hvad med at komme med et bevis for du har ret.

Bevis? Hvordan bevise at folk i Norge og Irland har oplevet et bedre
natteliv som følge af rygeforbud?

Du havde altså intet på hjerte, udover grundløs stigmatisering af rygere,
præcist som jeg forventede.

Jeg har indtil flere gange op og ud -fordret dig til at forsvare og
konkretisere dit synspunkt. Du glider hver gang af - ergo, blålys -
substansløst.

EOD




Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 15:50

On Tue, 14 Aug 2007 10:25:03 +0200, Konrad wrote:


> Jeg har indtil flere gange op og ud -fordret dig til at forsvare og
> konkretisere dit synspunkt. Du glider hver gang af - ergo, blålys -
> substansløst.

Nej, det eneste du har haft for øje var en gang personfnidder, du må som
ryger have det svært siden du føler dig så hårdt ramt af en avisartikkel.

Nu er det EOD


--
mvh.

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 16:25

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Tue, 14 Aug 2007 10:25:03 +0200, Konrad wrote:
>
>
>> Jeg har indtil flere gange op og ud -fordret dig til at forsvare og
>> konkretisere dit synspunkt. Du glider hver gang af - ergo, blålys -
>> substansløst.
>
> Nej, det eneste du har haft for øje var en gang personfnidder, du må
> som ryger have det svært siden du føler dig så hårdt ramt af en
> avisartikkel.

Det jeg havde for øje var en mystisk inkonsistent artikel bragt af en
debattør der ikke ville uddybe.

> Nu er det EOD

Nej, nu.

FYI ryger jeg 30 smøger om dagen garneret med 2-3G hash. Hvis ikke jeg
havde muligheden for at ryge hash ville jeg sidde indespærret.



Per Rønne (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 14-08-07 16:32

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> FYI ryger jeg 30 smøger om dagen garneret med 2-3G hash.

Gys. 2-3 Gg hash svarer jo til 2.500.000 kg hash ;-(.

> Hvis ikke jeg havde muligheden for at ryge hash ville jeg sidde
> indespærret.

Ja, jeg ville blive syg af ét sug - med hosteanfald de næste tre dage
.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 16:39

Per Rønne wrote:
> Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:
>
>> FYI ryger jeg 30 smøger om dagen garneret med 2-3G hash.
>
> Gys. 2-3 Gg hash svarer jo til 2.500.000 kg hash ;-(.

Tænk på dem der tager piller. Jeg har fået diagnosticeret min "sygdom",
asberger, i relativ sen alder. I mellemtiden har jeg så lært at "medicinere"
mig selv, akkurat som mange andre. Jeg er heldig at det ikke er amfetamin
eller lignende (det er normalen blandt asbergere) som jeg har medicineret
mig selv med (det virker ganske enkelt ikke på mig) Hvis du tror jeg render
rundt i en evig skævert tager du fejl. Nogle ryger for at blive skæv og
påvirket - andre ryger for at forblive nede på jorden og "normal".






Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 16:42

Konrad wrote:
> Per Rønne wrote:
>> Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:
>>
>>> FYI ryger jeg 30 smøger om dagen garneret med 2-3G hash.
>>
>> Gys. 2-3 Gg hash svarer jo til 2.500.000 kg hash ;-(.
>
> Tænk på dem der tager piller. Jeg har fået diagnosticeret min
> "sygdom", asberger, i relativ sen alder. I mellemtiden har jeg så
> lært at "medicinere" mig selv, akkurat som mange andre. Jeg er heldig
> at det ikke er amfetamin eller lignende (det er normalen blandt
> asbergere) som jeg har medicineret mig selv med (det virker ganske
> enkelt ikke på mig) Hvis du tror jeg render rundt i en evig skævert
> tager du fejl. Nogle ryger for at blive skæv og påvirket - andre
> ryger for at forblive nede på jorden og "normal".

Jeg kender administrerende direktører med millionformuer der lever deres liv
for enden af en joint. Og hvad med alle de "kendte". De ryger hele bundtet.




N/A (15-08-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 15-08-07 16:59



Peter Bang (15-08-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 15-08-07 16:59

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev:
>Konrad wrote:
>> Per Rønne wrote:
>>> Konrad
>>><davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:
>>>
>>>> FYI ryger jeg 30 smøger om dagen
>>>>garneret med 2-3G hash.
>>>
>>> Gys. 2-3 Gg hash svarer jo til
>>>2.500.000 kg hash ;-(.
>>
>> Tænk på dem der tager piller. Jeg
>>har fået diagnosticeret min
>> "sygdom", asberger, i relativ sen
>>alder. I mellemtiden har jeg så
>> lært at "medicinere" mig selv,
>>akkurat som mange andre. Jeg er heldig
>> at det ikke er amfetamin eller
>>lignende (det er normalen blandt
>> asbergere) som jeg har medicineret
>>mig selv med (det virker ganske
>> enkelt ikke på mig) Hvis du tror
>>jeg render rundt i en evig skævert
>> tager du fejl. Nogle ryger for at
>>blive skæv og påvirket - andre
>> ryger for at forblive nede på
>>jorden og "normal".
>
>Jeg kender administrerende direktører
>med millionformuer der lever deres liv
>for enden af en joint. Og hvad med
>alle de "kendte". De ryger hele bundtet.

Ja, hele bundtet.


@ (14-08-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 14-08-07 07:54

On Tue, 14 Aug 2007 08:09:33 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>On Tue, 14 Aug 2007 08:05:22 +0200, Konrad wrote:
>
>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>> On Tue, 14 Aug 2007 08:01:20 +0200, Konrad wrote:
>>>
>>>
>>>> Hvorfor svarer du ikke?
>>>
>>> Jamen, er du langsomt fattende, ingen af dem ryget/har røget,
>>
>> Jeg kan dårligt fatte noget du ikke har antydet eller skrevet.
>
>Jeg skrev tydeligt "vem siger de ryger/røg" men du har måske dårlige øjne.
>
>>
>>> og igen
>>> hvad har det med sagen at gøre.
>>
>> Det kunne begrunde din stærke angst for rygere.
>
>Angst for rygere, sig mig er du på stoffer, jeg er modstander af røg, ja,
>men sgu da kun fordi passiv rygning påvirker mit og min families helbred.
>
>Men da du er ryger og egoist, så forstår du det jo ikke.
>
>Eller er der noget om snakken at rygning giver skrumpehjerne.

nej,

men rygerne vil ikke erkende at passiv rygning er skadelig

fordi de så er nødt til at indse at aktiv rygning er meget mere
skadelig


--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Ludvig Nielsen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 14-08-07 07:57

On Tue, 14 Aug 2007 08:54:17 +0200, @ wrote:

>> On Tue, 14 Aug 2007 08:09:33 +0200, Ludvig Nielsen
>>Eller er der noget om snakken at rygning giver skrumpehjerne.
>
> nej,
>
> men rygerne vil ikke erkende at passiv rygning er skadelig
>
> fordi de så er nødt til at indse at aktiv rygning er meget mere
> skadelig

Jeg er overbevist om du har ret.

--
mvh.

Henning Sørensen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Henning Sørensen


Dato : 14-08-07 09:08

"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:4bk2c3dq10b3gu45b5g4k7gscjbje8hent@4ax.com...

> men rygerne vil ikke erkende at passiv rygning er skadelig
>
> fordi de så er nødt til at indse at aktiv rygning er meget mere
> skadelig
>

Hov hov - passiv rygning er langt mere skadeligt en aktiv rygning.
Det er bevist i flere saglige indlæg i denne gruppe, samt diverse sider på
www.

Og - det er jo derfor vi ryger, for at skåne vort helbred.

/Henning.



Hans Joergensen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 14-08-07 09:31

Ludvig Nielsen wrote:
> Nej, jeg frygter sgu ikke rygere, læs dog artiklen, det er da tydeligt hvad
> type mennesker det er der ryger.

Jeg ryger ikke, og hovedparten af mine venner ryger ikke, ergo er vi
ikke voldelige :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Henning Sørensen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Henning Sørensen


Dato : 14-08-07 09:58

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnfc2q18.bng.haj@pluto.bananas.dk...
> Ludvig Nielsen wrote:
>> Nej, jeg frygter sgu ikke rygere, læs dog artiklen, det er da tydeligt
>> hvad
>> type mennesker det er der ryger.
>
> Jeg ryger ikke, og hovedparten af mine venner ryger ikke, ergo er vi
> ikke voldelige :)
>
> // Hans

Jeg ryger, mine ophav ryger, mange af mine venner og kolleger ryger - ergo
er vi voldelige
Aha - jvf Hr. Nielsens logik er det da heldigvis kun os selv det går ud over


Nårh nej - Hr og Fru ikke-ryger Nielsen på aftentur med hunden bliver jo
også forstyrret af al den larm rygerne forårsager under gaslampen.
Damn - der er vist ikke andre muligheder end tvangsfjernelse af os alle til
en afvænningsklinik!

/Henning.



Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 10:14

Henning Sørensen wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
> news:slrnfc2q18.bng.haj@pluto.bananas.dk...
>> Ludvig Nielsen wrote:
>>> Nej, jeg frygter sgu ikke rygere, læs dog artiklen, det er da
>>> tydeligt hvad
>>> type mennesker det er der ryger.
>>
>> Jeg ryger ikke, og hovedparten af mine venner ryger ikke, ergo er vi
>> ikke voldelige :)
>>
>> // Hans
>
> Jeg ryger, mine ophav ryger, mange af mine venner og kolleger ryger -
> ergo er vi voldelige

Utroligt i stadig er i live.

Jeg håber inderligt at de nye love kan anspore mig til at holde op. At holde
op med at ryge er mit højeste ønske.




Henning Sørensen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Henning Sørensen


Dato : 14-08-07 10:24

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
news:46c17261$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Henning Sørensen wrote:
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
>> news:slrnfc2q18.bng.haj@pluto.bananas.dk...
>>> Ludvig Nielsen wrote:
>>>> Nej, jeg frygter sgu ikke rygere, læs dog artiklen, det er da
>>>> tydeligt hvad
>>>> type mennesker det er der ryger.
>>>
>>> Jeg ryger ikke, og hovedparten af mine venner ryger ikke, ergo er vi
>>> ikke voldelige :)
>>>
>>> // Hans
>>
>> Jeg ryger, mine ophav ryger, mange af mine venner og kolleger ryger -
>> ergo er vi voldelige
>
> Utroligt i stadig er i live.
>
> Jeg håber inderligt at de nye love kan anspore mig til at holde op. At
> holde
> op med at ryge er mit højeste ønske.
>

Og du er langt fra den eneste.
Jeg kender ældre mennesker, der er invaliderede af rygning, og alligevel kan
de ikke stoppe.
For en ex-ryger eller en ikke-ryger er det givetvis uforståeligt - man kan
jo bare tage sig sammen, men så nemt er det åbenbart ikke.
Kemikerne der har proppet mere end 2000 forskellige kemikalier ned i
tobakken har vidst hvad de gjorde!

/Henning.



Ukendt (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-08-07 11:03

On Tue, 14 Aug 2007 07:25:57 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>
>Hvis du frygter rygere har du vitterlig et sølle og indholdsløst liv uden
>farer og udfordringer.

Hmmm... Når jeg klikker på linket får jeg

"Feil: Ugyldig artikel nøgle (BT,20070814,PCINDLAND,708140304,AR)."

Henning Sørensen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Henning Sørensen


Dato : 14-08-07 06:43

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46c13c51$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>
> --
> mvh.

Hvis dine fordomme er, at opstemte folk der går på værtshus, men må udenfor
for at ryge, larmer, så har du ganske givet ret.
Der vil givetvis også blive flere slagsmål og knuste flasker.

Så foruden den ekstra indsats, der skal til for at håndhæve rygeforbuddet,
skal politiet naturligvis også mobilisere flere folk på gaderne.

Som flere har påpeget, så vil politiet selvfølgelig se hårdt på brud på
rygeforbud og gadeuorden.
Anden kriminalitet må komme i anden række.
Nu har også politiets faglige repræsentanter meldt ud, at kommer der ikke
mere i lønningsposerne, så må man regne med, at politifolk skifter erhverv.

Jo - det går godt i lille Danmark.

/Henning.




Henning Sørensen (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Henning Sørensen


Dato : 14-08-07 09:09

Mht rygere - Nej, dine fordomme er ikke sande.

/Henning.



Pjensen73 (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 14-08-07 10:23

Den Tue, 14 Aug 2007 07:24:01 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>

Linket virker ikke, Får denne besked:
Feil: Ugyldig artikel nøgle (BT,20070814,PCINDLAND,708140304,AR). Feil: Ugyldig artikel nøgle

Konrad (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 14-08-07 10:26

Pjensen73 wrote:
> Den Tue, 14 Aug 2007 07:24:01 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>
>> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>>
>
> Linket virker ikke, Får denne besked:
> Feil: Ugyldig artikel nøgle (BT,20070814,PCINDLAND,708140304,AR).
> Feil: Ugyldig artikel nøgle

Det er ikke Ludvigs skyld. Det sker hver evig eneste dag på BT's site at det
fucker op.



Pjensen73 (14-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 14-08-07 18:20

Den Tue, 14 Aug 2007 11:25:34 +0200 skrev Konrad:

> Pjensen73 wrote:
>> Den Tue, 14 Aug 2007 07:24:01 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>>
>>> http://www.bt.dk/article/20070814/PCINDLAND/708140304/1828
>>>
>>
>> Linket virker ikke, Får denne besked:
>> Feil: Ugyldig artikel nøgle (BT,20070814,PCINDLAND,708140304,AR).
>> Feil: Ugyldig artikel nøgle
>
> Det er ikke Ludvigs skyld. Det sker hver evig eneste dag på BT's site at det
> fucker op.

Har jeg sagt, at det var Lidvigs skyld?
Jeg gjorde bare opmærksom på, at jeg ikke kunne komme ind på siden, og
kunne derfor ikke læse, den artikel, Ludvig henviste til.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408887
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste