/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Nå men vi ryger da bare videre
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 09:21


http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vis.asp?artikelID=321497


--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



 
 
Kim Larsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 06-08-07 10:07

"Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46b6d9f3$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:
> http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vis.asp?artikelID=321497

Det må vel være konsekvensen af regeringens manglende vilje til at sætte
handling bag ord - så enig - I kan ryge alt det I lyster på værtshuse etc.
med regeringens dobbeltmoralske blå stempel.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 10:11

On Mon, 6 Aug 2007 10:21:07 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vis.asp?artikelID=321497

<citat>
Dermed skal branchen kun frygte uanmeldte besøg fra AT, hvis nogen klager
over et sted.
</citat>

Så håber jeg at flere vil gøre som jeg, klage over de steder der ikke
overholder det.

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 10:17

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Så håber jeg at flere vil gøre som jeg, klage over de steder der ikke
> overholder det.

Jep ... husk lige at sige det højt inde på værtshuset.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 10:22

On Mon, 6 Aug 2007 11:16:37 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>> Så håber jeg at flere vil gøre som jeg, klage over de steder der ikke
>> overholder det.
>
> Jep ... husk lige at sige det højt inde på værtshuset.

Hvorfor skulle jeg dog advarer dem.

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 10:33

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Hvorfor skulle jeg dog advarer dem.

Spil dog med åbne kort. Bekend kulør på værtshuset og sig hvad dit ærinde
er, så folk kan agere derefter. Lad være med at være en kylling.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 10:37

On Mon, 6 Aug 2007 11:33:16 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>> Hvorfor skulle jeg dog advarer dem.
>
> Spil dog med åbne kort. Bekend kulør på værtshuset og sig hvad dit ærinde
> er, så folk kan agere derefter. Lad være med at være en kylling.

Og give dem en chance til at gemme beviserne, nej du, vil de bryde loven,
så skal de også have overraskelsen

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 10:44

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b6ebad$0$90262$14726298@news.sunsite.dk

> Og give dem en chance til at gemme beviserne, nej du, vil de bryde
> loven, så skal de også have overraskelsen

Siger du der gerne selv vil overtræde loven, ja dobbelmoral er en god ting
ikke hr kværulant?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 10:48

On Mon, 6 Aug 2007 11:43:53 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b6ebad$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Og give dem en chance til at gemme beviserne, nej du, vil de bryde
>> loven, så skal de også have overraskelsen
>
> Siger du der gerne selv vil overtræde loven, ja dobbelmoral er en god ting
> ikke hr kværulant?

Det er ikke ulovligt at anmelde dem.

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 10:49

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Det er ikke ulovligt at anmelde dem.

Nej, men det kan hurtigt blive sunhedsskadeligt.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 10:50

On Mon, 6 Aug 2007 11:48:34 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>> Det er ikke ulovligt at anmelde dem.
>
> Nej, men det kan hurtigt blive sunhedsskadeligt.

Du sige vel ikke at rygere er voldelige, nej det kan ikke passe

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 10:57

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Du sige vel ikke at rygere er voldelige, nej det kan ikke passe

Ikke mere end andre mennesker, hvis man pisser på DEM

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 11:02

On Mon, 6 Aug 2007 11:57:04 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>> Du sige vel ikke at rygere er voldelige, nej det kan ikke passe
>
> Ikke mere end andre mennesker, hvis man pisser på DEM

De kan da bare følge loven, så er problemet ikke så stort

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 10:56

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b6ee1a$0$90267$14726298@news.sunsite.dk

> Det er ikke ulovligt at anmelde dem.

Næ men det er ulovligt at tage billeder af folk uden deres viden og accept,
men det rør dig jo ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 11:03

On Mon, 6 Aug 2007 11:55:57 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b6ee1a$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Det er ikke ulovligt at anmelde dem.
>
> Næ men det er ulovligt at tage billeder af folk uden deres viden og accept,
> men det rør dig jo ikke.

Nej, men jeg har idag "ca. 30min siden" snakket med AT, de siger at
billeder ikke er nødvendige for en anmeldelse, så jeg kan gøre det helt
uden billeder, er du ikke glad for det

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 11:13

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b6f1ce$0$90272$14726298@news.sunsite.dk
> Nej, men jeg har idag "ca. 30min siden" snakket med AT, de siger at
> billeder ikke er nødvendige for en anmeldelse, så jeg kan gøre det
> helt uden billeder, er du ikke glad for det

Lad os da så håbe de får anmeldelser fra ALLE steder, så de drukner i
anmeldelser.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Hans Joergensen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 06-08-07 11:34

Ludvig Nielsen wrote:
> Og give dem en chance til at gemme beviserne, nej du, vil de bryde loven,
> så skal de også have overraskelsen

Det er nemlig vigtigere at folk får straf end at loven bliver overholdt?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 11:39

Hans Joergensen wrote:
>
> Det er nemlig vigtigere at folk får straf end at loven bliver
> overholdt?
>

Ja, når man er forbudsliderlig og gerne vil bestemme over andre mennesker.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 12:16

On 06 Aug 2007 10:33:46 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Ludvig Nielsen wrote:
>> Og give dem en chance til at gemme beviserne, nej du, vil de bryde loven,
>> så skal de også have overraskelsen
>
> Det er nemlig vigtigere at folk får straf end at loven bliver overholdt?

Og du tror de vil rette sig efter hvad jeg siger, nej vel, derfor må AT jo
hellere fortælle dem det

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:00

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b702e4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk
> Og du tror de vil rette sig efter hvad jeg siger, nej vel, derfor må
> AT jo hellere fortælle dem det

Med den attitude du har, så tror jeg du ville flyve ud af lokalet hurtigere
end døren kunne blive åbnet på, men så kan du jo blive anmeldt for hærværk
mod døren.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:12

On Mon, 6 Aug 2007 13:59:59 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b702e4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk
>> Og du tror de vil rette sig efter hvad jeg siger, nej vel, derfor må
>> AT jo hellere fortælle dem det
>
> Med den attitude du har, så tror jeg du ville flyve ud af lokalet hurtigere
> end døren kunne blive åbnet på, men så kan du jo blive anmeldt for hærværk
> mod døren.

Eller de ville få en anmeldelse på halsen for vold

I din verden er vold løsningen på alt, tsk tsk.

Snup du heller en bajer mere med gashåndtag

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:18

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b70fe1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
> Eller de ville få en anmeldelse på halsen for vold

Det er svært for dig at bevise hvis der sidder 15-20 stamgæster og siger du
lavede ballade og derfor røg ud.

(og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende stikkersvin)

> Snup du heller en bajer mere med gashåndtag

God ide, det vil jeg gøre om få timer, det er lige vejret til at nyde en
kold gylden dame og en smøg.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:22

On Mon, 6 Aug 2007 14:17:56 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b70fe1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
>> Eller de ville få en anmeldelse på halsen for vold
>
> Det er svært for dig at bevise hvis der sidder 15-20 stamgæster og siger du
> lavede ballade og derfor røg ud.
>
> (og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende stikkersvin)

Du tror da ikke jeg er alene

>
>> Snup du heller en bajer mere med gashåndtag
>
> God ide, det vil jeg gøre om få timer, det er lige vejret til at nyde en
> kold gylden dame og en smøg.

Ja promillen skulle jo nødigt under 1.5

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:27

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b7123a$0$90264$14726298@news.sunsite.dk

> > (og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende
> > stikkersvin)
>
> Du tror da ikke jeg er alene

Jo!, jeg kan virkelig ikke forestille mig at der er nogen der ønsker at være
i dit selskab.

> > God ide, det vil jeg gøre om få timer, det er lige vejret til at
> > nyde en kold gylden dame og en smøg.
>
> Ja promillen skulle jo nødigt under 1.5

Nej fandme nej, øl under den promille smager som kloakvand, og er også noget
af det sværeste at lave.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:30

On Mon, 6 Aug 2007 14:27:17 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b7123a$0$90264$14726298@news.sunsite.dk
>
>>> (og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende
>>> stikkersvin)
>>
>> Du tror da ikke jeg er alene
>
> Jo!, jeg kan virkelig ikke forestille mig at der er nogen der ønsker at være
> i dit selskab.

Du skulle bare vide

>
>>> God ide, det vil jeg gøre om få timer, det er lige vejret til at
>>> nyde en kold gylden dame og en smøg.
>>
>> Ja promillen skulle jo nødigt under 1.5
>
> Nej fandme nej, øl under den promille smager som kloakvand, og er også noget
> af det sværeste at lave.

Det var nu din promille, men jeg kan godt se det kan være svært at regne ud


--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 13:23

N_B_DK wrote:
>
> (og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende
> stikkersvin)

hehe... det lærer han nok

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:24

On Mon, 6 Aug 2007 14:23:00 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> N_B_DK wrote:
>>
>> (og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende
>> stikkersvin)
>
> hehe... det lærer han nok

Hehe, hvor er i altså kloge at hører på, typisk bodegapak

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 13:28

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Hehe, hvor er i altså kloge at hører på, typisk bodegapak

Muligvis, men vi staver da bedre end dig.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:31

On Mon, 6 Aug 2007 14:28:28 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>> Hehe, hvor er i altså kloge at hører på, typisk bodegapak
>
> Muligvis, men vi staver da bedre end dig.

Der tabte du

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 13:33

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Der tabte du



--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:33

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:46b712a6$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
> N_B_DK wrote:
> >
> > (og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende
> > stikkersvin)
>
> hehe... det lærer han nok

Ja, det var da ikke sådan en type der skulle komme ind på C. i sin tid.
eller lignende steder.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:37

On Mon, 6 Aug 2007 14:33:23 +0200, N_B_DK wrote:

> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> news:46b712a6$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>> N_B_DK wrote:
>>>
>>> (og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende
>>> stikkersvin)
>>
>> hehe... det lærer han nok
>
> Ja, det var da ikke sådan en type der skulle komme ind på C. i sin tid.
> eller lignende steder.

Ind til alle gutterne, alle dem der har løsningen på alverdens problemer,
og jo længere aftenen skrider frem, jo klogere mener de de bliver

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:39

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b715d4$0$90270$14726298@news.sunsite.dk

> Ind til alle gutterne, alle dem der har løsningen på alverdens
> problemer, og jo længere aftenen skrider frem, jo klogere mener de de
> bliver

Noget siger mig du får hospitalssprit intravenøst så.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:41

On Mon, 6 Aug 2007 14:38:43 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b715d4$0$90270$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Ind til alle gutterne, alle dem der har løsningen på alverdens
>> problemer, og jo længere aftenen skrider frem, jo klogere mener de de
>> bliver
>
> Noget siger mig du får hospitalssprit intravenøst så.

Kender ikke til det, men du snakker måske af erfaring?

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:43

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b716c3$0$90276$14726298@news.sunsite.dk

> > Noget siger mig du får hospitalssprit intravenøst så.
>
> Kender ikke til det, men du snakker måske af erfaring?

Nej du er vel så stiv du end ikke bemærker hvad der sker omkring dig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:46

On Mon, 6 Aug 2007 14:42:51 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b716c3$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
>
>>> Noget siger mig du får hospitalssprit intravenøst så.
>>
>> Kender ikke til det, men du snakker måske af erfaring?
>
> Nej du er vel så stiv du end ikke bemærker hvad der sker omkring dig.

Nej, drikker ikke noget der er stærkere end appelsinvand, men du lyder til
at have erfaring i det med at drikke så meget, er det noget du vil fortælle
om?

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:51

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b717de$0$90264$14726298@news.sunsite.dk

> Nej, drikker ikke noget der er stærkere end appelsinvand,

Nej det undrer mig ikke, men hvad i alverden skulle du så lave på et
værtshus ?

>men du lyder til at have erfaring i det med at drikke så meget, er det
>noget
> du vil fortælle om?

Som jeg skrev før, så er du misundelig, og ærgerlig over at have spildt dit
liv, det fremgår jo tydeligt af dit skriv.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:57

On Mon, 6 Aug 2007 14:51:19 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b717de$0$90264$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Nej, drikker ikke noget der er stærkere end appelsinvand,
>
> Nej det undrer mig ikke, men hvad i alverden skulle du så lave på et
> værtshus ?
>
>>men du lyder til at have erfaring i det med at drikke så meget, er det
>>noget
>> du vil fortælle om?
>
> Som jeg skrev før, så er du misundelig, og ærgerlig over at have spildt dit
> liv, det fremgår jo tydeligt af dit skriv.

Ja, jeg ærgre mig helt vildt, jeg har ikke brugt mit liv på en bodega, nøj
hvor er det træls.

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 14:06

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b71a73$0$90270$14726298@news.sunsite.dk

> Ja, jeg ærgre mig helt vildt, jeg har ikke brugt mit liv på en
> bodega, nøj hvor er det træls.

Hvorfor svarede du ikke på spørgsmålet, om hvad du skulle lave på et
værtshus, når du hverken ryger eller drikker alchohol, mon ikke det skyldes
du er en kværulant...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 14:08

On Mon, 6 Aug 2007 15:05:36 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b71a73$0$90270$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Ja, jeg ærgre mig helt vildt, jeg har ikke brugt mit liv på en
>> bodega, nøj hvor er det træls.
>
> Hvorfor svarede du ikke på spørgsmålet, om hvad du skulle lave på et
> værtshus, når du hverken ryger eller drikker alchohol, mon ikke det skyldes
> du er en kværulant...

De sælger da også sodavand

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 15:15

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b71d08$0$90268$14726298@news.sunsite.dk
> > Hvorfor svarede du ikke på spørgsmålet, om hvad du skulle lave på et
> > værtshus, når du hverken ryger eller drikker alchohol, mon ikke det
> > skyldes du er en kværulant...
>
> De sælger da også sodavand

Og du har heller ikke svaret på hvor mange værtshuse du kender der serverer
en 3 retters middag.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 15:22

On Mon, 6 Aug 2007 16:14:51 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b71d08$0$90268$14726298@news.sunsite.dk
>>> Hvorfor svarede du ikke på spørgsmålet, om hvad du skulle lave på et
>>> værtshus, når du hverken ryger eller drikker alchohol, mon ikke det
>>> skyldes du er en kværulant...
>>
>> De sælger da også sodavand
>
> Og du har heller ikke svaret på hvor mange værtshuse du kender der serverer
> en 3 retters middag.

Jo, jeg sagde det var uden betydning, jeg gør det for sportens skyld

--
mvh.

Bruno Christensen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 06-08-07 19:25

On Mon, 6 Aug 2007 15:07:44 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 15:05:36 +0200, N_B_DK wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>> news:46b71a73$0$90270$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Ja, jeg ærgre mig helt vildt, jeg har ikke brugt mit liv på en
>>> bodega, nøj hvor er det træls.
>>
>> Hvorfor svarede du ikke på spørgsmålet, om hvad du skulle lave på et
>> værtshus, når du hverken ryger eller drikker alchohol, mon ikke det skyldes
>> du er en kværulant...
>
> De sælger da også sodavand

Skal vi ikke blot konkludere at vi nu har fået defineret en "ludvig".

Og så lade det være nok.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ukendt (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-08-07 22:16

On Mon, 6 Aug 2007 20:25:01 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>>> Hvorfor svarede du ikke på spørgsmålet, om hvad du skulle lave på et
>>> værtshus, når du hverken ryger eller drikker alchohol, mon ikke det skyldes
>>> du er en kværulant...
>>
>> De sælger da også sodavand
>
>Skal vi ikke blot konkludere at vi nu har fået defineret en "ludvig".
>
>Og så lade det være nok.

ROTFL.....

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 10:03


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b71a73$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Ja, jeg ærgre mig helt vildt, jeg har ikke brugt mit liv på en bodega, nøj
> hvor er det træls.
>
> --

Næ, det har du sikkert ikke.
I stedet har du velsagtens tullet rundt alene, uden venner, uden at have indflydelse på noget som ,helst andet end måske farven på dine underbukser.
Vi kender jo godt den type stakkels mennesker, som du efterhånden helt klart har givet indtryk af, at tilhøre.
Den stakkels lille, sikkert overvægtige, og i forældrenes øjne svagelige dreng.
Der af al magt er forsøgt beskyttet mod de øvrige "brutale bisser", og derfor altid har stået udenfor.

Nu har du endelig en lejlighed til at "bestemme".
Tror du, for i virkeligheden render du jo blot med næsehårene bundet sammen med hårene i røvhullet på "de stærke", og leger futtog.
De fiser, du snuser--

Helt uden indsats af nogen art, kan du nu opnå en indbildt betydning, ved at tilslutte dig de for tiden, måske, stærkeste.
Ganske som dem, der mener at hævde sig, ved at hylde forbrydere som exempelvis Brixtofte, Riskær og Mærsk.
Solert sig i glansen af andre.
Orv, hvor vi gungre--

Dig på værtshus?
Nej - hvad skulle du dog der?
Det er sikkert farligt, og ingen har villet tale med dig--

Finder du "hævnen" sød?

Egon




Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 13:38

N_B_DK wrote:
>
> Ja, det var da ikke sådan en type der skulle komme ind på C. i sin
> tid. eller lignende steder.

Damn, det gad jeg godt have set

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:40

On Mon, 6 Aug 2007 14:38:08 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> N_B_DK wrote:
>>
>> Ja, det var da ikke sådan en type der skulle komme ind på C. i sin
>> tid. eller lignende steder.
>
> Damn, det gad jeg godt have set

Ja, ham NBDK er en rigtig helt, han kommer de farlige steder ROFLMAO.

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:47

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b7169a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk

> Ja, ham NBDK er en rigtig helt, han kommer de farlige steder ROFLMAO.

Misundelsen lyser jo ud af dig, du sidder jo ret sikekr tog tænker over
hvordan du egenligt har spildt dit liv.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:49

On Mon, 6 Aug 2007 14:46:44 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b7169a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Ja, ham NBDK er en rigtig helt, han kommer de farlige steder ROFLMAO.
>
> Misundelsen lyser jo ud af dig, du sidder jo ret sikekr tog tænker over
> hvordan du egenligt har spildt dit liv.

Ja for søren, jeg har ikke brugt det på en lokal bodega, nøj hvor jeg
ærgrer mig

--
mvh.

Ukendt (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-08-07 13:20

On Mon, 6 Aug 2007 14:11:37 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>> Med den attitude du har, så tror jeg du ville flyve ud af lokalet hurtigere
>> end døren kunne blive åbnet på, men så kan du jo blive anmeldt for hærværk
>> mod døren.
>
>Eller de ville få en anmeldelse på halsen for vold

Og...??? Du kan garanteret ikke finde nogen vidner...

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:22

On Mon, 06 Aug 2007 14:20:15 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 14:11:37 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>> Med den attitude du har, så tror jeg du ville flyve ud af lokalet hurtigere
>>> end døren kunne blive åbnet på, men så kan du jo blive anmeldt for hærværk
>>> mod døren.
>>
>>Eller de ville få en anmeldelse på halsen for vold
>
> Og...??? Du kan garanteret ikke finde nogen vidner...

Åh, du tror jeg kommer alene, nej da

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 13:30

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Åh, du tror jeg kommer alene, nej da

Held og lykke med at finde nogen der vil deltage i DET foretagende. Eneste
konsekvens er at så er I flere der får slag på jeres munde.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:33

On Mon, 6 Aug 2007 14:29:32 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>> Åh, du tror jeg kommer alene, nej da
>
> Held og lykke med at finde nogen der vil deltage i DET foretagende. Eneste
> konsekvens er at så er I flere der får slag på jeres munde.


Hvor er du klog, bliver man så klog af at drikke og ryge?

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 13:39

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Hvor er du klog, bliver man så klog af at drikke og ryge?

Jeg drikker sjældent og ryger endnu sjældnere... men derfor kan jeg godt
have noget imod idioti.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:42

On Mon, 6 Aug 2007 14:39:07 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>> Hvor er du klog, bliver man så klog af at drikke og ryge?
>
> Jeg drikker sjældent og ryger endnu sjældnere...

Klart klart.

--
mvh.

Kim Frederiksen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 06-08-07 13:51

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
> Klart klart.

Øhh ... er det noget du kender til?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:57

On Mon, 6 Aug 2007 14:50:59 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>> Klart klart.
>
> Øhh ... er det noget du kender til?

Jeg siger bare at selvfølgelig passer det du siger

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:30

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b71262$0$90262$14726298@news.sunsite.dk

> > Og...??? Du kan garanteret ikke finde nogen vidner...
>
> Åh, du tror jeg kommer alene, nej da

Hvad betyder det om I er 2-5 hvis der er mange flere vidner der siger det
var jer der lavede ballade, så har i et problem.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:34

On Mon, 6 Aug 2007 14:29:37 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b71262$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>
>>> Og...??? Du kan garanteret ikke finde nogen vidner...
>>
>> Åh, du tror jeg kommer alene, nej da
>
> Hvad betyder det om I er 2-5 hvis der er mange flere vidner der siger det
> var jer der lavede ballade, så har i et problem.

Jo mere du skriver, desto mere afslører du at du ikke er bedre end de
værste autonome, giver det ikke stof til eftertanke

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:40

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b71528$0$90262$14726298@news.sunsite.dk

> Jo mere du skriver, desto mere afslører du at du ikke er bedre end de
> værste autonome, giver det ikke stof til eftertanke

Der er forskel på at lave hærværk, og så beskytte sig selv, hvis sådan
enpsykopat som du kommer ind et sted er det jo umuligt at vide hvad du kan
finde på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:43

On Mon, 6 Aug 2007 14:39:52 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b71528$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Jo mere du skriver, desto mere afslører du at du ikke er bedre end de
>> værste autonome, giver det ikke stof til eftertanke
>
> Der er forskel på at lave hærværk, og så beskytte sig selv, hvis sådan
> enpsykopat som du kommer ind et sted er det jo umuligt at vide hvad du kan
> finde på.

Dobbeltmoralen længe leve, og løgn bruges gerne til at støtte den med, du
er en rigtig kernegut

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:49

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b71747$0$90264$14726298@news.sunsite.dk

> Dobbeltmoralen længe leve,

Ja det ved du da alt om, det er jo dig der mener du gerne må overtræde
loven, men at andre skal overholde den.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:59

On Mon, 6 Aug 2007 14:49:28 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b71747$0$90264$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Dobbeltmoralen længe leve,
>
> Ja det ved du da alt om, det er jo dig der mener du gerne må overtræde
> loven, men at andre skal overholde den.

Du er ikke et hak bedre end de autonome du afskyr

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 14:07

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b71ade$0$90267$14726298@news.sunsite.dk

> jeg er ikke et hak bedre end de autonome du afskyr

så er dit udsagn rettet så det passer.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 14:10

On Mon, 6 Aug 2007 15:06:40 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b71ade$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
>
>> jeg er ikke et hak bedre end de autonome du afskyr
>
> så er dit udsagn rettet så det passer.

Se, der er beviset på at du gerne lyver og svindler for at få tingene til
at passe efter din mening, dobbeltmoral, prøv at sige ordet højt

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 15:16

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b71d81$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
> On Mon, 6 Aug 2007 15:06:40 +0200, N_B_DK wrote:
>
> > "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> > news:46b71ade$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
> >
> > > jeg er ikke et hak bedre end de autonome du afskyr
> >
> > så er dit udsagn rettet så det passer.
>
> Se, der er beviset på at du gerne lyver og svindler for at få tingene
> til at passe efter din mening, dobbeltmoral, prøv at sige ordet højt
>

Nej jeg hjalp dig bare, det har intet at gøre med at svindle eller lyve, det
burde du have lært for mange år siden.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 15:23

On Mon, 6 Aug 2007 16:15:45 +0200, N_B_DK wrote:


>
> Nej jeg hjalp dig bare, det har intet at gøre med at svindle eller lyve, det
> burde du have lært for mange år siden.

Løgn er dit redskab, og du bruger det tit

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 15:44

"Ludvig Nielsen" <lunielsen@yahoo.dk> wrote in message
news:46b72eac$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

Kan du ikke finde ud af at skrive din email adresse korrekt ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 15:48

On Mon, 6 Aug 2007 16:43:39 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <lunielsen@yahoo.dk> wrote in message
> news:46b72eac$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
>
> Kan du ikke finde ud af at skrive din email adresse korrekt ?

Hvad da, er den svær at regne ud, er guldbajerne begyndt at virke.

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 15:51

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b73495$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
> On Mon, 6 Aug 2007 16:43:39 +0200, N_B_DK wrote:
>
> > "Ludvig Nielsen" <lunielsen@yahoo.dk> wrote in message
> > news:46b72eac$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
> >
> > Kan du ikke finde ud af at skrive din email adresse korrekt ?
>
> Hvad da, er den svær at regne ud, er guldbajerne begyndt at virke.

så den er altså lunielsen@yahoo.dk ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 15:54

On Mon, 6 Aug 2007 16:51:02 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b73495$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
>> On Mon, 6 Aug 2007 16:43:39 +0200, N_B_DK wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <lunielsen@yahoo.dk> wrote in message
>>> news:46b72eac$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
>>>
>>> Kan du ikke finde ud af at skrive din email adresse korrekt ?
>>
>> Hvad da, er den svær at regne ud, er guldbajerne begyndt at virke.
>
> så den er altså lunielsen@yahoo.dk ?

Ja, det er den jeg har i min header, men ikke en jeg bruger

Bruger du din N_B_DK@hotmail.com

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 16:09

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b735e8$0$90269$14726298@news.sunsite.dk

> Ja, det er den jeg har i min header, men ikke en jeg bruger

Nej det har du ikke, den er spoofed.

> Bruger du din N_B_DK@hotmail.com

Ja både den og den anden.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 16:14

On Mon, 6 Aug 2007 17:09:17 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b735e8$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Ja, det er den jeg har i min header, men ikke en jeg bruger
>
> Nej det har du ikke, den er spoofed.

Ja, det er af hensyn til google, jeg er ikke interesseret i mine indlæg
bliver gemt på google, derfor

>
>> Bruger du din N_B_DK@hotmail.com
>
> Ja både den og den anden.

Jeg kunne ikke drømme om at putte min rigtige email i et usenet indlæg.

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 16:33

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b73aaa$0$90273$14726298@news.sunsite.dk
> On Mon, 6 Aug 2007 17:09:17 +0200, N_B_DK wrote:
>
> > "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> > news:46b735e8$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
> >
> > > Ja, det er den jeg har i min header, men ikke en jeg bruger
> >
> > Nej det har du ikke, den er spoofed.
>
> Ja, det er af hensyn til google, jeg er ikke interesseret i mine
> indlæg bliver gemt på google, derfor

Så skal du nok sætte dig lidt mere ind i hvordan det undgåes, for man kan
sagtens finde dine indlæg på google.

http://groups.google.com/groups?as_q=&num=10&scoring=r&hl=en&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=&as_usubject=&as_uauthors=Ludvig+Nielsen&lr=&as_drrb=q&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=6&as_maxm=8&as_maxy=2007&safe=off


> Jeg kunne ikke drømme om at putte min rigtige email i et usenet indlæg.

Så du vil have andre skal overholde de regler der er, men du vil ikke selv ?

Hvad var det nu lige du skrev om at være hykler ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 17:41

On Mon, 6 Aug 2007 17:32:52 +0200, N_B_DK wrote:


> Så skal du nok sætte dig lidt mere ind i hvordan det undgåes, for man kan
> sagtens finde dine indlæg på google.

Jeg tror jeg er lidt bedre inde i det end du regner med

Kigger du godt efter så forsvinder de om 5 dage


>
>> Jeg kunne ikke drømme om at putte min rigtige email i et usenet indlæg.
>
> Så du vil have andre skal overholde de regler der er, men du vil ikke selv ?
>
> Hvad var det nu lige du skrev om at være hykler ?

Det er ikke en lov der påbyder at have en brugbar email på usenet, så jeg
gør skam ikke noget ulovligt.

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 17:53

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b74f0c$0$90264$14726298@news.sunsite.dk

> Jeg tror jeg er lidt bedre inde i det end du regner med

Kan faktisk godt se du har sat x-archive no, nu jeg kigger efter.

> Kigger du godt efter så forsvinder de om 5 dage

Er du bange for det skal bruges imod dig senere ? (og det er jo kun google
der ikke cacher dine indlæg, det har ingen relevans på min newsserver.

> > Hvad var det nu lige du skrev om at være hykler ?
>
> Det er ikke en lov der påbyder at have en brugbar email på usenet, så
> jeg gør skam ikke noget ulovligt.

Du overtræder de regler sunsite har for brug af deres newsserver, men det er
åbenbart ok, nu det er dig...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 17:57

On Mon, 6 Aug 2007 18:52:45 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b74f0c$0$90264$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Jeg tror jeg er lidt bedre inde i det end du regner med
>
> Kan faktisk godt se du har sat x-archive no, nu jeg kigger efter.



>
>> Kigger du godt efter så forsvinder de om 5 dage
>
> Er du bange for det skal bruges imod dig senere ? (og det er jo kun google
> der ikke cacher dine indlæg, det har ingen relevans på min newsserver.

Nej, men jeg skriver ikke noget der er så vigtigt at det skal optage plads
på en server

>
>>> Hvad var det nu lige du skrev om at være hykler ?
>>
>> Det er ikke en lov der påbyder at have en brugbar email på usenet, så
>> jeg gør skam ikke noget ulovligt.
>
> Du overtræder de regler sunsite har for brug af deres newsserver, men det er
> åbenbart ok, nu det er dig...

Jamen, hvorfor laver du ikke en email til abuse.

Hop ind på min IP
83.73.246.16 der finder du alt det du skal bruge

--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 18:40

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:46b75216$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Er du bange for det skal bruges imod dig senere ? (og det er jo kun google
> der ikke cacher dine indlæg, det har ingen relevans på min newsserver.
>

Sørger du lige for at få backet denne tråd ordentligt op?

mvh.
Kim Frederiksen



N_B_DK (07-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-08-07 20:45

"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:46b8ae5e$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> news:46b75216$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> > Er du bange for det skal bruges imod dig senere ? (og det er jo kun
> > google der ikke cacher dine indlæg, det har ingen relevans på min
> > newsserver.
>
> Sørger du lige for at få backet denne tråd ordentligt op?

Jeps, serveren henter fra 4 forskellige newsservere hvert minut, så ingen
problemer der.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 23:41

On Mon, 6 Aug 2007 20:30:56 +0200, Bruno Christensen wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 17:14:11 +0200, Ludvig Nielsen wrote:
>
>> Ja, det er af hensyn til google, jeg er ikke interesseret i mine indlæg
>> bliver gemt på google, derfor
>
> Hvorfor ikke, skriver du noget du ikke vil stå ved?
>>
>>>
>>>> Bruger du din N_B_DK@hotmail.com
>>>
>>> Ja både den og den anden.
>>
>> Jeg kunne ikke drømme om at putte min rigtige email i et usenet indlæg.
>
> Nåååh!

Øhh, jaeee.

--
mvh.

Bruno Christensen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 06-08-07 19:31

On Mon, 6 Aug 2007 17:14:11 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Ja, det er af hensyn til google, jeg er ikke interesseret i mine indlæg
> bliver gemt på google, derfor

Hvorfor ikke, skriver du noget du ikke vil stå ved?
>
>>
>>> Bruger du din N_B_DK@hotmail.com
>>
>> Ja både den og den anden.
>
> Jeg kunne ikke drømme om at putte min rigtige email i et usenet indlæg.

Nåååh!

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 15:49

On Mon, 6 Aug 2007 16:43:39 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <lunielsen@yahoo.dk> wrote in message
> news:46b72eac$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
>
> Kan du ikke finde ud af at skrive din email adresse korrekt ?

Du mener sådan her
N_B_DK@hotmail.com

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 15:56

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b734cf$0$90272$14726298@news.sunsite.dk

> Du mener sådan her
> N_B_DK@hotmail.com

Nej min email add er faktisk N_b_dkspam@hotmail.com det var lidt ærgerligt
ikke ? *GG*

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 16:02

On Mon, 6 Aug 2007 16:56:15 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b734cf$0$90272$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Du mener sådan her
>> N_B_DK@hotmail.com
>
> Nej min email add er faktisk N_b_dkspam@hotmail.com det var lidt ærgerligt
> ikke ? *GG*

Nej bestem ikke, jeg spurgte jo blot, ligesom du gjorde, du havde måske en
ond hensigt med at spørge.
--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 10:05


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b71262$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> On Mon, 06 Aug 2007 14:20:15 +0200, S.A.Thomsen wrote:
>
>> On Mon, 6 Aug 2007 14:11:37 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
>> DOT dk> wrote:
>>
>>>> Med den attitude du har, så tror jeg du ville flyve ud af lokalet hurtigere
>>>> end døren kunne blive åbnet på, men så kan du jo blive anmeldt for hærværk
>>>> mod døren.
>>>
>>>Eller de ville få en anmeldelse på halsen for vold
>>
>> Og...??? Du kan garanteret ikke finde nogen vidner...
>
> Åh, du tror jeg kommer alene, nej da
>
> --
> mvh.

Har du mor med?
For venner kan du dog næppe have--

Egon

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:29

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
news:0f4eb394p6jnoe4o8m64bhg7k02ragk33s@4ax.com

> Og...??? Du kan garanteret ikke finde nogen vidner...

Nope, det er jeg også sikker på han ikke kan, det er sjovt at se folk som
normalt ikke taler sammen, pludselig stå side om side i den slags sager,
pludselig har ingen set noget ellers var der ikke, og hvis de var der, var
de lige på toilettet ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:35

On Mon, 6 Aug 2007 14:28:46 +0200, N_B_DK wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
> news:0f4eb394p6jnoe4o8m64bhg7k02ragk33s@4ax.com
>
>> Og...??? Du kan garanteret ikke finde nogen vidner...
>
> Nope, det er jeg også sikker på han ikke kan, det er sjovt at se folk som
> normalt ikke taler sammen, pludselig stå side om side i den slags sager,
> pludselig har ingen set noget ellers var der ikke, og hvis de var der, var
> de lige på toilettet ;)

Rigtig bodegasnak du der kommer med, du sidder garanteret og bliver helt
sentimental

--
mvh.

Bruno Christensen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 06-08-07 19:16

On Mon, 6 Aug 2007 13:16:13 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Og du tror de vil rette sig efter hvad jeg siger, nej vel, derfor må AT jo
> hellere fortælle dem det

Det er sør´me en fin politistav du der har fået dig.

Det er næsten synd at den er af tynd plastik.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 23:42

On Mon, 6 Aug 2007 20:16:29 +0200, Bruno Christensen wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 13:16:13 +0200, Ludvig Nielsen wrote:
>
>> Og du tror de vil rette sig efter hvad jeg siger, nej vel, derfor må AT jo
>> hellere fortælle dem det
>
> Det er sør´me en fin politistav du der har fået dig.
>
> Det er næsten synd at den er af tynd plastik.

Skål, er det ikke det ord du bruger tiest -)

--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 18:35

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message
news:1fx3s0osd1blz$.1n1uolh6otk8z.dlg@40tude.net...
>
> Det er sør´me en fin politistav du der har fået dig.
>
> Det er næsten synd at den er af tynd plastik.
>

Ligesom hans kommende tænder

/Kim



Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 18:43

On Tue, 7 Aug 2007 19:35:13 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message
> news:1fx3s0osd1blz$.1n1uolh6otk8z.dlg@40tude.net...
>>
>> Det er sør´me en fin politistav du der har fået dig.
>>
>> Det er næsten synd at den er af tynd plastik.
>>
>
> Ligesom hans kommende tænder

Du er bare så klog, ihh altzå hvor er du klog

--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 09:47


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b6e828$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> On Mon, 6 Aug 2007 11:16:37 +0200, Kim Frederiksen wrote:
>
>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>>
>>> Så håber jeg at flere vil gøre som jeg, klage over de steder der ikke
>>> overholder det.
>>
>> Jep ... husk lige at sige det højt inde på værtshuset.
>
> Hvorfor skulle jeg dog advarer dem.
>
> --
> mvh.

Som skrevet i en anden tråd:
Du kunne have fået en stor fremtid i Stazi--

Egon

Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 10:33

Den Mon, 06 Aug 2007 11:11:20 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Mon, 6 Aug 2007 10:21:07 +0200, Kim Frederiksen wrote:
>
>> http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vis.asp?artikelID=321497
>
> <citat>
> Dermed skal branchen kun frygte uanmeldte besøg fra AT, hvis nogen klager
> over et sted.
> </citat>
>
> Så håber jeg at flere vil gøre som jeg, klage over de steder der ikke
> overholder det.
>

Du er da ikke et stikkerkryb, vel?

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 10:34

On 06 Aug 2007 09:32:48 GMT, Pjensen73 wrote:

> Den Mon, 06 Aug 2007 11:11:20 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>
>> On Mon, 6 Aug 2007 10:21:07 +0200, Kim Frederiksen wrote:
>>
>>> http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vis.asp?artikelID=321497
>>
>> <citat>
>> Dermed skal branchen kun frygte uanmeldte besøg fra AT, hvis nogen klager
>> over et sted.
>> </citat>
>>
>> Så håber jeg at flere vil gøre som jeg, klage over de steder der ikke
>> overholder det.
>>
>
> Du er da ikke et stikkerkryb, vel?

Hov, hvad var det lige du skrev om mudder.

--
mvh.

Kim Larsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 06-08-07 10:54

"Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46b6eac0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
> Den Mon, 06 Aug 2007 11:11:20 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>
>> On Mon, 6 Aug 2007 10:21:07 +0200, Kim Frederiksen wrote:
>>
>>> http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vis.asp?artikelID=321497
>>
>> <citat>
>> Dermed skal branchen kun frygte uanmeldte besøg fra AT, hvis nogen
>> klager over et sted.
>> </citat>
>>
>> Så håber jeg at flere vil gøre som jeg, klage over de steder der ikke
>> overholder det.
>
> Du er da ikke et stikkerkryb, vel?

Det er i hvert fald ikke videre charmerende at læse

Ganske vist er jeg hysterisk ikke-ryger men rygeloven på værtshusene er gak
i låget. Jeg holder mig bare væk fra værtshusene (hvilket jeg i øvrigt gør
uanset røg eller ej), således generer de ikke mig.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 11:02

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:f96r34$a8f$1@news.datemas.de

> Ganske vist er jeg hysterisk ikke-ryger men rygeloven på værtshusene
> er gak i låget.

Tænk vi er 100% enige.

> Jeg holder mig bare væk fra værtshusene (hvilket jeg
> i øvrigt gør uanset røg eller ej), således generer de ikke mig.

Det er da også det mest fornuftige hvis man ikke bryder sig om røg (altså at
blive væk fra de steder hvor der ryges)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 11:06

On Mon, 6 Aug 2007 12:01:30 +0200, N_B_DK wrote:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> news:f96r34$a8f$1@news.datemas.de
>
>> Ganske vist er jeg hysterisk ikke-ryger men rygeloven på værtshusene
>> er gak i låget.
>
> Tænk vi er 100% enige.
>
>> Jeg holder mig bare væk fra værtshusene (hvilket jeg
>> i øvrigt gør uanset røg eller ej), således generer de ikke mig.
>
> Det er da også det mest fornuftige hvis man ikke bryder sig om røg (altså at
> blive væk fra de steder hvor der ryges)

Nu ligger landet sådan, at hvis folk gerne vil ud og hygge sig, evt have en
god middag, så skal de ikke finde sig i røg fra nabobordet, og det er altså
ikke kun rygere der har ret til et socialt liv.



--
mvh.

@ (06-08-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-08-07 14:21

On Mon, 6 Aug 2007 12:05:40 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Nu ligger landet sådan, at hvis folk gerne vil ud og hygge sig, evt have en
>god middag, så skal de ikke finde sig i røg fra nabobordet, og det er altså
>ikke kun rygere der har ret til et socialt liv.


og det er det altså slet ikke brug for en rygelov til at regulere

lad dog restauratører og værtshusholdere selv lave rygepolitikken i
egne lokaler, og sørege for at skilte tydeligt med disse regler ved
indgangen

så har alle ikke rygerne ikke noget at brokke sig over

de kan blot undgå de steder hvor der ryges
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 14:44

On Mon, 06 Aug 2007 15:21:05 +0200, @ wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 12:05:40 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>Nu ligger landet sådan, at hvis folk gerne vil ud og hygge sig, evt have en
>>god middag, så skal de ikke finde sig i røg fra nabobordet, og det er altså
>>ikke kun rygere der har ret til et socialt liv.
>
>
> og det er det altså slet ikke brug for en rygelov til at regulere
>
> lad dog restauratører og værtshusholdere selv lave rygepolitikken i
> egne lokaler, og sørege for at skilte tydeligt med disse regler ved
> indgangen
>
> så har alle ikke rygerne ikke noget at brokke sig over
>
> de kan blot undgå de steder hvor der ryges

Nej, nu reguleres det, så det rent faktisk er muligt at finde røgfrie
steder

--
mvh.

Ukendt (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-08-07 15:56

On Mon, 6 Aug 2007 15:44:17 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>> lad dog restauratører og værtshusholdere selv lave rygepolitikken i
>> egne lokaler, og sørege for at skilte tydeligt med disse regler ved
>> indgangen
>>
>> så har alle ikke rygerne ikke noget at brokke sig over
>>
>> de kan blot undgå de steder hvor der ryges
>
>Nej, nu reguleres det, så det rent faktisk er muligt at finde røgfrie
>steder

Som desværre hurtigt lukker, da der ikke er kunder nok....

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 15:59

On Mon, 06 Aug 2007 16:56:08 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 15:44:17 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>> lad dog restauratører og værtshusholdere selv lave rygepolitikken i
>>> egne lokaler, og sørege for at skilte tydeligt med disse regler ved
>>> indgangen
>>>
>>> så har alle ikke rygerne ikke noget at brokke sig over
>>>
>>> de kan blot undgå de steder hvor der ryges
>>
>>Nej, nu reguleres det, så det rent faktisk er muligt at finde røgfrie
>>steder
>
> Som desværre hurtigt lukker, da der ikke er kunder nok....

Der er flest ikkerygere, og dem bliver der flere og flere af

--
mvh.

Ukendt (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-08-07 16:35

On Mon, 6 Aug 2007 16:58:42 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>>>Nej, nu reguleres det, så det rent faktisk er muligt at finde røgfrie
>>>steder
>>
>> Som desværre hurtigt lukker, da der ikke er kunder nok....
>
>Der er flest ikkerygere, og dem bliver der flere og flere af

Men det hjælper ikke, hvis de ikke køber noget....

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 17:42

On Mon, 06 Aug 2007 17:34:58 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 16:58:42 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>>>Nej, nu reguleres det, så det rent faktisk er muligt at finde røgfrie
>>>>steder
>>>
>>> Som desværre hurtigt lukker, da der ikke er kunder nok....
>>
>>Der er flest ikkerygere, og dem bliver der flere og flere af
>
> Men det hjælper ikke, hvis de ikke køber noget....

Det gør de, altså når luften er renset

--
mvh.

Ukendt (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-08-07 18:32

On Mon, 6 Aug 2007 18:41:44 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>>>>>Nej, nu reguleres det, så det rent faktisk er muligt at finde røgfrie
>>>>>steder
>>>>
>>>> Som desværre hurtigt lukker, da der ikke er kunder nok....
>>>
>>>Der er flest ikkerygere, og dem bliver der flere og flere af
>>
>> Men det hjælper ikke, hvis de ikke køber noget....
>
>Det gør de, altså når luften er renset

Ja, ja... Tro du bare på det...

Bruno Christensen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 06-08-07 20:26

On Mon, 06 Aug 2007 17:34:58 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 16:58:42 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>>>Nej, nu reguleres det, så det rent faktisk er muligt at finde røgfrie
>>>>steder
>>>
>>> Som desværre hurtigt lukker, da der ikke er kunder nok....
>>
>>Der er flest ikkerygere, og dem bliver der flere og flere af
>
> Men det hjælper ikke, hvis de ikke køber noget....

Du er jo noget hurtigere end jeg

Hvormange "røgfrie" værtshuse findes der i Danmark nu, hvormange vil
der være efter 15/8 (Fønix er godt nok stor, kan de "måle den ned"?)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ukendt (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-08-07 22:21

On Mon, 6 Aug 2007 21:26:15 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>>>Der er flest ikkerygere, og dem bliver der flere og flere af
>>
>> Men det hjælper ikke, hvis de ikke køber noget....
>
>Du er jo noget hurtigere end jeg
>
>Hvormange "røgfrie" værtshuse findes der i Danmark nu, hvormange vil
>der være efter 15/8 (Fønix er godt nok stor, kan de "måle den ned"?)

Mon ikke det ville hjælpe at lukke "baglokalet" af og kun lade det
være en gennemgang til dametoilettet...???

Kim Larsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 06-08-07 11:14

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46b6f25c$0$90269$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 6 Aug 2007 12:01:30 +0200, N_B_DK wrote:
>
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>> news:f96r34$a8f$1@news.datemas.de
>>
>>> Ganske vist er jeg hysterisk ikke-ryger men rygeloven på værtshusene
>>> er gak i låget.
>>
>> Tænk vi er 100% enige.
>>
>>> Jeg holder mig bare væk fra værtshusene (hvilket jeg
>>> i øvrigt gør uanset røg eller ej), således generer de ikke mig.
>>
>> Det er da også det mest fornuftige hvis man ikke bryder sig om røg
>> (altså at blive væk fra de steder hvor der ryges)
>
> Nu ligger landet sådan, at hvis folk gerne vil ud og hygge sig, evt
> have en god middag, så skal de ikke finde sig i røg fra nabobordet,
> og det er altså ikke kun rygere der har ret til et socialt liv.

Spisestederne skal heller ikke holdes fri for rygeregler, men de deciderede
værtshuse skal for hulen da ikke påføres rygeregler. 80 % af de folk som
frekventerer værtshuse jævnligt er rygere, så det stinker langt væk af
nævenyttig religion.

Derimod synes jeg det er mere end ækelt at lugte tobaksrøg når jeg skal
spise på en restauration men det vel for hulen ordnes med en ryge-afdeling
og en ikke-ryge-afdeling lukket af i forhold til hinanden luftmæssigt
(således at tobaksrøgen ikke trænger ind i den røgfri afdeling), der skal
bare noget fornuftig lovgivning ind over det som restauranterne kan leve
med.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:03

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:f96s8v$dlj$1@news.datemas.de

> Spisestederne skal heller ikke holdes fri for rygeregler, men de
> deciderede værtshuse skal for hulen da ikke påføres rygeregler. 80 %
> af de folk som frekventerer værtshuse jævnligt er rygere, så det
> stinker langt væk af nævenyttig religion.

Du har 100% ret.

> Derimod synes jeg det er mere end ækelt at lugte tobaksrøg når jeg
> skal spise på en restauration men det vel for hulen ordnes med en
> ryge-afdeling og en ikke-ryge-afdeling lukket af i forhold til
> hinanden luftmæssigt

For min skyld må restaurenter og spisesteder generelt godt være rygning
forbudt, men værtshuse, nej fandme nej.

(således at tobaksrøgen ikke trænger ind i den
> røgfri afdeling), der skal bare noget fornuftig lovgivning ind over
> det som restauranterne kan leve med.

Det der vil ske er at en masse værtshuse vil lukke, og så har man pludselig
en del folk der ikke har nogen steder at gå hen, og så har man balladen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 10:13


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:46b70e34$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> news:f96s8v$dlj$1@news.datemas.de
>
> Det der vil ske er at en masse værtshuse vil lukke, og så har man pludselig
> en del folk der ikke har nogen steder at gå hen, og så har man balladen.
>
> --
> MVH. N_B_DK
> LTO robot købes.

Arbejdstilsynet har jo forlængst lugtet lunten.
Med deres udtalelser om mulig kontrol om en 3 års tid, viser de dette.
Det ville jo også være tæske dumt, af foretagendet at gøre sig bekendt som et stikkerkorps, når de i deres reelle arbejde er afhængige af et ry som nogenlunde hæderlige.
Politikerne er velsagtens også nået til den erkendelse, at de har lagt en tikkende bombe.
Mon de ikke inderst inde håber på en klar dom hvad angår værtshusholderes ret til selv at bestemme over deres lovlige virksomhed og egendom?

Det er dog vidst den eneste vej ud af det selvpåførte morads.

Valg til efteråret?
Med alle de utilfredse mennesker?
Næppe.

Egon

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 10:39

On Tue, 7 Aug 2007 11:13:04 +0200, Egon Stich wrote:


Når man kigger på dine indlæg, ser man tydeligt hvilket lag du befinder dig
i.

Dine referencer til nazi osv. diskvalificerer dig.



--
mvh.

Ulrich Valera (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ulrich Valera


Dato : 06-08-07 12:25

> Lad os da så håbe de får anmeldelser fra ALLE steder, så de drukner i
> anmeldelser.
-----------------------------------------------------
Det er sørgeligt, at folk efterhånden er så skvattede, at ingen tør
påtale et uheldigt forhold direkte til de, der udøver dette.

I gamle dage var der mandfolk, der rejste sig op og krævede forkerte
ting rettet.

I dag sniger de feminiserede mænd (og en del fordummede kvinder) sig
ud på toiletgangen og ringer rundt for at anmelde alverdens ting til
mængden af aktivitetssøgende myndigheder, hvor et hav af emsige,
offentligt ansatte sidder klar til at sende udrykningshold afsted.

Kort sagt er de andres liv blevet vigtigere end folks egne liv, - som
heller ikke er særligt gode eksempler.
- og sølle for deres børn, at skulle tage ved lære af -

Velbekomme -


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 12:29

On Mon, 06 Aug 2007 11:24:43 -0000, Ulrich Valera wrote:

>> Lad os da så håbe de får anmeldelser fra ALLE steder, så de drukner i
>> anmeldelser.
> -----------------------------------------------------
> Det er sørgeligt, at folk efterhånden er så skvattede, at ingen tør
> påtale et uheldigt forhold direkte til de, der udøver dette.
>
> I gamle dage var der mandfolk, der rejste sig op og krævede forkerte
> ting rettet.
>

Ja, hvor er det skrækkeligt, kan det mon hænge sammen med den udvidede brug
af knive og skydevåben, samt anden form for afstumpet vold,
lav-intelligente mennesker dyrker jo den slags i stor stil

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 12:58

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b705cc$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

> Ja, hvor er det skrækkeligt, kan det mon hænge sammen med den
> udvidede brug af knive og skydevåben, samt anden form for afstumpet
> vold, lav-intelligente mennesker dyrker jo den slags i stor stil

Nej faktisk ikke, men folk generelt er nogle skvat nu om dage.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:09

On Mon, 6 Aug 2007 13:58:21 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b705cc$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Ja, hvor er det skrækkeligt, kan det mon hænge sammen med den
>> udvidede brug af knive og skydevåben, samt anden form for afstumpet
>> vold, lav-intelligente mennesker dyrker jo den slags i stor stil
>
> Nej faktisk ikke, men folk generelt er nogle skvat nu om dage.

Ja, hvor er det skrækkeligt, tænk hvis vi alle var på dit niveau, det ville
være den rene ynk så

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:16

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b70f48$0$90272$14726298@news.sunsite.dk

> Ja, hvor er det skrækkeligt, tænk hvis vi alle var på dit niveau, det
> ville være den rene ynk så

Sjovt jeg finder det mere ynkeligt at rende og tage billeder af folk og
overdrage dem til myndighederne, dyneløfteri er i samme stil, det udføres at
ynkelige folk hvis liv er indholdsløst, så den eneste måde de kan skabe sig
lidt glæde er ved at se andre være i problemer, hvilket dit LOL til den
rygende kvindes døsfald også bevidner.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:18

On Mon, 6 Aug 2007 14:15:59 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b70f48$0$90272$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Ja, hvor er det skrækkeligt, tænk hvis vi alle var på dit niveau, det
>> ville være den rene ynk så
>
> Sjovt jeg finder det mere ynkeligt at rende og tage billeder af folk og
> overdrage dem til myndighederne, dyneløfteri er i samme stil, det udføres at
> ynkelige folk hvis liv er indholdsløst, så den eneste måde de kan skabe sig
> lidt glæde er ved at se andre være i problemer, hvilket dit LOL til den
> rygende kvindes døsfald også bevidner.

Jeg gentager da gerne, som du jo ved er billeder ikke nødvendige, så den
del er jeg fri for, nu behøves jeg bare have AT og EB på speeddial

--
mvh.

N_B_DK (06-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 06-08-07 13:26

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b7117c$0$90262$14726298@news.sunsite.dk

> Jeg gentager da gerne, som du jo ved er billeder ikke nødvendige, så
> den del er jeg fri for, nu behøves jeg bare have AT og EB på
> speeddial

Det var bedre du fik en psykologs nummer, den slags læger kan ret sikkert
hjælpe dig med at få kontrol over det mindreværdskompleks du har.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 13:29

On Mon, 6 Aug 2007 14:25:41 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b7117c$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Jeg gentager da gerne, som du jo ved er billeder ikke nødvendige, så
>> den del er jeg fri for, nu behøves jeg bare have AT og EB på
>> speeddial
>
> Det var bedre du fik en psykologs nummer, den slags læger kan ret sikkert
> hjælpe dig med at få kontrol over det mindreværdskompleks du har.

Må jeg få nummeret til din?

--
mvh.

Bruno Christensen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 06-08-07 19:03

On Mon, 6 Aug 2007 13:28:37 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Ja, hvor er det skrækkeligt, kan det mon hænge sammen med den udvidede brug
> af knive og skydevåben, samt anden form for afstumpet vold,
> lav-intelligente mennesker dyrker jo den slags i stor stil

Gør det "det forkerte sted" så får du et sagsanlæg der gør mere ondt
end 12 rap i bagparten.

Vil du have et par adresser?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 23:39

On Mon, 6 Aug 2007 20:02:35 +0200, Bruno Christensen wrote:

> On Mon, 6 Aug 2007 13:28:37 +0200, Ludvig Nielsen wrote:
>
>> Ja, hvor er det skrækkeligt, kan det mon hænge sammen med den udvidede brug
>> af knive og skydevåben, samt anden form for afstumpet vold,
>> lav-intelligente mennesker dyrker jo den slags i stor stil
>
> Gør det "det forkerte sted" så får du et sagsanlæg der gør mere ondt
> end 12 rap i bagparten.
>
> Vil du have et par adresser?

Hvad i himlens navn snakker du om.

--
mvh.

Poul E Hansen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 06-08-07 14:33

On 6 Aug., 13:42, "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> wrote:
> "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelsenews:46b6f023$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>
> > Kim Larsen wrote:
>
> >> Ganske vist er jeg hysterisk ikke-ryger men rygeloven på værtshusene
> >> er gak i låget.
>
> > Forstået på den måde at du mener man burde have lov til at ryge på
> > værtshuse?
>
> Hvis et lokale har et veldimensioneret aircondition-anlæg, så vil luften i
> lokalet kunne være frisk og ren.
> Det har jeg oplevet på flere restauranter, bl.a. på Oslo-båden helt tilbage
> i 1973, hvor rygende rygere sad tæt ved vores bord, og hvor vi ikke kunne
> ænse røgen.
>
> Så problemet med røgfyldte lokaler kan løses med en teknisk installation:
> aircondition!
> Men det snakker man ikke så meget om - underligt nok. Fra politisk side
> ville det da være oplagt at lovgive om luftskifte/aircondition i lokaler med
> røg- eller andre luftgener.

Både airconditionanlægget og dets placering og restautantens form skal
være i orden hvis røgen skal ledes væk uden at passere ikke-
rygerafdelingen. Da skal da nok være muligt i mange tilfælde, men ikke
nødvendigvis nemt. I et storcenter er det også smart at man kan nøjes
med én udluftningsstrøm gennem området.

>
> Lovgivning mod rygning er i mine øjne latterlig - i hvert fald inkonsekvent.
> Hvis lovgivning om rygning skal indføres så kunne der i samme (røgfrie
> åndedrag lovgives om begrænsning af andre nydelsesmidler.

Som det allerede er blevet sagt flere gange, så går røgen også udover
dem der ikke ønsker den.


Poul E Hansen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 06-08-07 14:38

On 6 Aug., 13:24, Ulrich Valera <ulr...@valera.cc> wrote:
> > Lad os da så håbe de får anmeldelser fra ALLE steder, så de drukner i
> > anmeldelser.

Så skal der nok komme et flittigt organ til at varetage overvågningen.

>
> -----------------------------------------------------
> Det er sørgeligt, at folk efterhånden er så skvattede, at ingen tør
> påtale et uheldigt forhold direkte til de, der udøver dette.

Det er selvfølgelig den bedste løsning - hvis det er en løsning. Hvis
værten selv ønsker at rygeren skal slukke, ville det måske bare være
en hjælp at en anden støtter op om at få rygningen stoppet; hvis ikke,
bliver en anmeldelse nødvendig.


Bruno Christensen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 06-08-07 19:13

On Mon, 06 Aug 2007 06:37:57 -0700, Poul E Hansen wrote:

> Hvis
> værten selv ønsker at rygeren skal slukke,

Fint, det er værtens valg. jeg kan vælge at gå.

Hvad hvis værten tillader rygning, skal ikkerygerne så tage
konsekvensen (jeg siger ikke at de skal gå, men at de kan)

Hvad nu hvis værtshuset er over "40 kvadratmeter", som man endnu ikke
er i stand til at forklare hvordan udmåles

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 23:40

On Mon, 6 Aug 2007 20:13:16 +0200, Bruno Christensen wrote:

> On Mon, 06 Aug 2007 06:37:57 -0700, Poul E Hansen wrote:
>
>> Hvis
>> værten selv ønsker at rygeren skal slukke,
>
> Fint, det er værtens valg. jeg kan vælge at gå.
>
> Hvad hvis værten tillader rygning, skal ikkerygerne så tage
> konsekvensen (jeg siger ikke at de skal gå, men at de kan)
>
> Hvad nu hvis værtshuset er over "40 kvadratmeter", som man endnu ikke
> er i stand til at forklare hvordan udmåles

Det er alt for store tanker for lille dig, nøjes du med at tænke på hvem
der skal give næste omgang

--
mvh.

Peter Bang (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 06-08-07 16:48

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> skrev:
>
>http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vi
>s.asp?artikelID=321497
>

Oplagt gravskrift.

Er gutterne på bodegaen ligeså frustrerede som dig?


Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 17:42

On 06 Aug 2007 15:47:50 GMT, Peter Bang wrote:

> Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> skrev:
>>
>>http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vi
>>s.asp?artikelID=321497
>>
>
> Oplagt gravskrift.
>
> Er gutterne på bodegaen ligeså frustrerede som dig?

LOL

--
mvh.

Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 17:36

Den Mon, 06 Aug 2007 12:03:18 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Mon, 6 Aug 2007 11:55:57 +0200, N_B_DK wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>> news:46b6ee1a$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Det er ikke ulovligt at anmelde dem.
>>
>> Næ men det er ulovligt at tage billeder af folk uden deres viden og accept,
>> men det rør dig jo ikke.
>
> Nej, men jeg har idag "ca. 30min siden" snakket med AT, de siger at
> billeder ikke er nødvendige for en anmeldelse, så jeg kan gøre det helt
> uden billeder, er du ikke glad for det
>

Og så kan værtshusene nå at fjerne beviserne

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 17:48

On 06 Aug 2007 16:36:02 GMT, Pjensen73 wrote:


> Og så kan værtshusene nå at fjerne beviserne

Nej, for ved anmeldelse kommer de uden at fortælle de er på vej

--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 18:33

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b75098$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...

Hvor mange minutter tror du der går inden de springer på vognene og kommer
med blå blink og udrykning?

/Kim



Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 17:42

Den Mon, 06 Aug 2007 14:21:38 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Mon, 6 Aug 2007 14:17:56 +0200, N_B_DK wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>> news:46b70fe1$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
>>> Eller de ville få en anmeldelse på halsen for vold
>>
>> Det er svært for dig at bevise hvis der sidder 15-20 stamgæster og siger du
>> lavede ballade og derfor røg ud.
>>
>> (og ja stamgæster holder sammen, især overfor udefra kommende stikkersvin)
>
> Du tror da ikke jeg er alene
>
>>
>>> Snup du heller en bajer mere med gashåndtag
>>
>> God ide, det vil jeg gøre om få timer, det er lige vejret til at nyde en
>> kold gylden dame og en smøg.
>
> Ja promillen skulle jo nødigt under 1.5
>

Du kommer måske med et tæskehold?

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 17:49

On 06 Aug 2007 16:41:32 GMT, Pjensen73 wrote:


>
> Du kommer måske med et tæskehold?

Jeg går ikke ind for vold, men melder da gerne en spritbilist

--
mvh.

Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 17:45

Den Mon, 06 Aug 2007 11:34:23 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On 06 Aug 2007 09:32:48 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>> Den Mon, 06 Aug 2007 11:11:20 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>>
>>> On Mon, 6 Aug 2007 10:21:07 +0200, Kim Frederiksen wrote:
>>>
>>>> http://www.folketidende.dk/Nyheder_Vis.asp?artikelID=321497
>>>
>>> <citat>
>>> Dermed skal branchen kun frygte uanmeldte besøg fra AT, hvis nogen klager
>>> over et sted.
>>> </citat>
>>>
>>> Så håber jeg at flere vil gøre som jeg, klage over de steder der ikke
>>> overholder det.
>>>
>>
>> Du er da ikke et stikkerkryb, vel?
>
> Hov, hvad var det lige du skrev om mudder.
>

Nå ja. Jeg har åbenbart lært lidt af dig

Ludvig Nielsen (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 06-08-07 17:53

On 06 Aug 2007 16:44:51 GMT, Pjensen73 wrote:


>>
>> Hov, hvad var det lige du skrev om mudder.
>>
>
> Nå ja. Jeg har åbenbart lært lidt af dig

LOL

--
mvh.

Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 18:09

Den Mon, 06 Aug 2007 14:49:18 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Mon, 6 Aug 2007 14:46:44 +0200, N_B_DK wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>> news:46b7169a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Ja, ham NBDK er en rigtig helt, han kommer de farlige steder ROFLMAO.
>>
>> Misundelsen lyser jo ud af dig, du sidder jo ret sikekr tog tænker over
>> hvordan du egenligt har spildt dit liv.
>
> Ja for søren, jeg har ikke brugt det på en lokal bodega, nøj hvor jeg
> ærgrer mig
>

Når du ikke kommer på bodegaer, kan du så ikke være ligeglad med om deres
gæster ryger?
Hvis nej. Hvorfor?

Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 18:18

Den Mon, 06 Aug 2007 18:47:45 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On 06 Aug 2007 16:36:02 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>
>> Og så kan værtshusene nå at fjerne beviserne
>
> Nej, for ved anmeldelse kommer de uden at fortælle de er på vej
>

Nej virkelig?

Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 18:21

Den Mon, 06 Aug 2007 18:41:44 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Mon, 06 Aug 2007 17:34:58 +0200, S.A.Thomsen wrote:
>
>> On Mon, 6 Aug 2007 16:58:42 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
>> DOT dk> wrote:
>>
>>>>>Nej, nu reguleres det, så det rent faktisk er muligt at finde røgfrie
>>>>>steder
>>>>
>>>> Som desværre hurtigt lukker, da der ikke er kunder nok....
>>>
>>>Der er flest ikkerygere, og dem bliver der flere og flere af
>>
>> Men det hjælper ikke, hvis de ikke køber noget....
>
> Det gør de, altså når luften er renset
>

Tror du? Mon ikke rygerne laver smugkroer i stedet for?

Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 18:21

Den Mon, 06 Aug 2007 12:05:40 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Mon, 6 Aug 2007 12:01:30 +0200, N_B_DK wrote:
>
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>> news:f96r34$a8f$1@news.datemas.de
>>
>>> Ganske vist er jeg hysterisk ikke-ryger men rygeloven på værtshusene
>>> er gak i låget.
>>
>> Tænk vi er 100% enige.
>>
>>> Jeg holder mig bare væk fra værtshusene (hvilket jeg
>>> i øvrigt gør uanset røg eller ej), således generer de ikke mig.
>>
>> Det er da også det mest fornuftige hvis man ikke bryder sig om røg (altså at
>> blive væk fra de steder hvor der ryges)
>
> Nu ligger landet sådan, at hvis folk gerne vil ud og hygge sig, evt have en
> god middag, så skal de ikke finde sig i røg fra nabobordet, og det er altså
> ikke kun rygere der har ret til et socialt liv.
>
>
>

Husk at rygerne er mere sociale end ikke rygerne.

Pjensen73 (06-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 06-08-07 18:27

Den Mon, 06 Aug 2007 14:44:28 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

>
> Dobbeltmoralen længe leve
>

Ja, du er fandeme dobbeltmoralsk.

Pjensen73 (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 07-08-07 10:45

Den Tue, 07 Aug 2007 11:39:23 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Tue, 7 Aug 2007 11:13:04 +0200, Egon Stich wrote:
>
>
> Når man kigger på dine indlæg, ser man tydeligt hvilket lag du befinder dig
> i.
>
> Dine referencer til nazi osv. diskvalificerer dig.
>
>
>

Du kan sgu selv være nazi.
Forresten var der også masser af stikkere, der hjalp Hitler.

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 10:50

On 07 Aug 2007 09:45:15 GMT, Pjensen73 wrote:


> Du kan sgu selv være nazi.
> Forresten var der også masser af stikkere, der hjalp Hitler.

Nu var det altså Egon der kaldte mig det, den der starter med den slags har
per definition tabt enhver debat.

--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 11:14

On Tue, 7 Aug 2007 11:50:04 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>> Du kan sgu selv være nazi.
>> Forresten var der også masser af stikkere, der hjalp Hitler.
>
>Nu var det altså Egon der kaldte mig det, den der starter med den slags har
>per definition tabt enhver debat.

Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 11:16

On Tue, 07 Aug 2007 12:13:44 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Tue, 7 Aug 2007 11:50:04 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>> Du kan sgu selv være nazi.
>>> Forresten var der også masser af stikkere, der hjalp Hitler.
>>
>>Nu var det altså Egon der kaldte mig det, den der starter med den slags har
>>per definition tabt enhver debat.
>
> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???

Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.

46b83c75$0$47904$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
46b83c75$1$47904$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 11:29

On Tue, 7 Aug 2007 12:15:50 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???
>
>Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.

Var stasi en del af nazi...??? Det vidste jeg godt nok ikke... ))

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 11:33

On Tue, 07 Aug 2007 12:29:02 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Tue, 7 Aug 2007 12:15:50 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???
>>
>>Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.
>
> Var stasi en del af nazi...??? Det vidste jeg godt nok ikke... ))

De gjorde en del af det beskidte arbejde, men da han også nævner gestapo,
ser jeg ikke hvorfor du prøver at rede ham ud af det.



--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 12:04

On Tue, 7 Aug 2007 12:32:44 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>>>> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???
>>>
>>>Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.
>>
>> Var stasi en del af nazi...??? Det vidste jeg godt nok ikke... ))
>
>De gjorde en del af det beskidte arbejde, men da han også nævner gestapo,
>ser jeg ikke hvorfor du prøver at rede ham ud af det.

Jeg kommenterede bare din udprægede mangel på viden...

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 12:12

On Tue, 07 Aug 2007 13:04:20 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Tue, 7 Aug 2007 12:32:44 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>>>> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???
>>>>
>>>>Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.
>>>
>>> Var stasi en del af nazi...??? Det vidste jeg godt nok ikke... ))
>>
>>De gjorde en del af det beskidte arbejde, men da han også nævner gestapo,
>>ser jeg ikke hvorfor du prøver at rede ham ud af det.
>
> Jeg kommenterede bare din udprægede mangel på viden...



Du skulle måske sætte dig ind i tingene inden du vurderer andres viden.

http://www.socialister.dk/ist/ist-03as.htm

<citat>
Mordene på Karl Liebknecht og Rosa Luxemburg i 1919 er velkendte.
Nazisterne indledte deres forfølgelse af kommunisterne i 1933. Kun 12 år
efter nazimordet på Ernst Thälmann blev KPD igen dømt illegalt", denne gang
efter anmodning fra Forbundsregeringen i Bonn. Konrad Adenauers regering
her fra starter bestræbt sig for at skaffe sig juridiske instrumenter til
at kriminalisere og forfølge det politiske venstre, for at udelukke dem fra
det offentlige liv og den offentlige debat. Til den ende blev erfarne
nazi-jurister som Globke, Ritter von Lex,Westrick,Thedieck, Vialon, Römer
osv. - dem, der havde skaffet Hitlerfascismen et juridisk grundlag – atter
indkaldt til tjeneste (nu som "demokrater", naturligvis) for at håndhæve
KPD-forbudet.
</citat>

http://home8.inet.tele.dk/oktober/kp/kp9811/s18.html

Som jeg sagde Nazi/stasi to forskellige ord, samme smag.

--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 17:29

On Tue, 7 Aug 2007 13:12:06 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>>>>>> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???
>>>>>
>>>>>Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.
>>>>
>>>> Var stasi en del af nazi...??? Det vidste jeg godt nok ikke... ))
>>>
>>>De gjorde en del af det beskidte arbejde, men da han også nævner gestapo,
>>>ser jeg ikke hvorfor du prøver at rede ham ud af det.
>>
>> Jeg kommenterede bare din udprægede mangel på viden...
>
>Du skulle måske sætte dig ind i tingene inden du vurderer andres viden.
>
>http://www.socialister.dk/ist/ist-03as.htm

Hvad skal jeg dog bruge det link til...???

En tåbelig forening der beskriver andre tåbelige foreninger...

><citat>
>Mordene på Karl Liebknecht og Rosa Luxemburg i 1919 er velkendte.
>Nazisterne indledte deres forfølgelse af kommunisterne i 1933. Kun 12 år
>efter nazimordet på Ernst Thälmann blev KPD igen dømt illegalt", denne gang
>efter anmodning fra Forbundsregeringen i Bonn. Konrad Adenauers regering
>her fra starter bestræbt sig for at skaffe sig juridiske instrumenter til
>at kriminalisere og forfølge det politiske venstre, for at udelukke dem fra
>det offentlige liv og den offentlige debat. Til den ende blev erfarne
>nazi-jurister som Globke, Ritter von Lex,Westrick,Thedieck, Vialon, Römer
>osv. - dem, der havde skaffet Hitlerfascismen et juridisk grundlag – atter
>indkaldt til tjeneste (nu som "demokrater", naturligvis) for at håndhæve
>KPD-forbudet.
></citat>

Og...???

Dit ændrer da ikke på at "stasi" IKKE er en del af "nazi"....

>http://home8.inet.tele.dk/oktober/kp/kp9811/s18.html

LOL...

Den hjemmelavede hjemmeside har da overhovedet ingen relevans.. )

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 17:33

On Tue, 07 Aug 2007 18:28:51 +0200, S.A.Thomsen wrote:


>
> Og...???
>
> Dit ændrer da ikke på at "stasi" IKKE er en del af "nazi"....
>
>>http://home8.inet.tele.dk/oktober/kp/kp9811/s18.html
>
> LOL...
>
> Den hjemmelavede hjemmeside har da overhovedet ingen relevans.. )

Udstil dig nu ikke yderligere, der går en brun tråd direkte fra nazi til
stasi, stasi blev oprettet i 1950 og det var stort set kun nazister de tog
ind.

Derfor sammenligningen, men det er nok for svært for dig at forstå her i
sommervarmen.

--
mvh.

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 17:44

On Tue, 7 Aug 2007 18:32:47 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>> Og...???
>>
>> Dit ændrer da ikke på at "stasi" IKKE er en del af "nazi"....
>>
>>>http://home8.inet.tele.dk/oktober/kp/kp9811/s18.html
>>
>> LOL...
>>
>> Den hjemmelavede hjemmeside har da overhovedet ingen relevans.. )
>
>Udstil dig nu ikke yderligere, der går en brun tråd direkte fra nazi til
>stasi, stasi blev oprettet i 1950 og det var stort set kun nazister de tog
>ind.

Dine bortforklaringer bliver mere og mere latterlige....

STASI er IKKE en del af NAZI...!!! Kan du så fatte det...

>Derfor sammenligningen, men det er nok for svært for dig at forstå her i
>sommervarmen.

At DU er uvidende, er altså ikke MIN skyld...

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 17:46

On Tue, 07 Aug 2007 18:43:43 +0200, S.A.Thomsen wrote:


> At DU er uvidende, er altså ikke MIN skyld...

Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er lovligt, det
kan du da finde ud af.



--
mvh.

N_B_DK (07-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-08-07 17:49

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b8a1b7$0$90273$14726298@news.sunsite.dk
> Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er
> lovligt, det kan du da finde ud af.

Du er sandelig hurtigt opfattende, nu har du kun fået at vide 20 gange at
S.A Thomsen ikke ryger, men det er du åbenbart ikke intelligent nok til at
kunne forstå.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 17:52

On Tue, 7 Aug 2007 18:49:05 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> news:46b8a1b7$0$90273$14726298@news.sunsite.dk
>> Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er
>> lovligt, det kan du da finde ud af.
>
> Du er sandelig hurtigt opfattende, nu har du kun fået at vide 20 gange at
> S.A Thomsen ikke ryger, men det er du åbenbart ikke intelligent nok til at
> kunne forstå.

Han påstår, men jeg er ikke forpligtiget til at tro på det

Iøvrigt mit sidste svar til dig, du er for underlødig i din debat stil.

--
mvh.

N_B_DK (07-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-08-07 18:08

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b8a334$0$90271$14726298@news.sunsite.dk

> Iøvrigt mit sidste svar til dig, du er for underlødig i din debat
> stil.

Eftersom du befinder dig på bunden, så så må man jo tvinge sig ned på dit
plan, så vil have en bedre debat, så kravl lidt op af stigen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 17:55

On Tue, 7 Aug 2007 18:49:05 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>> Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er
>> lovligt, det kan du da finde ud af.
>
>Du er sandelig hurtigt opfattende, nu har du kun fået at vide 20 gange at
>S.A Thomsen ikke ryger, men det er du åbenbart ikke intelligent nok til at
>kunne forstå.

Jeg tror ikke at fakta er relevante for Ludvig...

Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 17:52

On Tue, 7 Aug 2007 18:46:08 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>> At DU er uvidende, er altså ikke MIN skyld...
>
>Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er lovligt, det
>kan du da finde ud af.

Jeg drikker ikke guldbajere og jeg ryger heller ikke....

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 17:54

On Tue, 07 Aug 2007 18:52:03 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Tue, 7 Aug 2007 18:46:08 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>> At DU er uvidende, er altså ikke MIN skyld...
>>
>>Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er lovligt, det
>>kan du da finde ud af.
>
> Jeg drikker ikke guldbajere og jeg ryger heller ikke....

Jaja og julemanden eksisterer.

--
mvh.

N_B_DK (07-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-08-07 18:09

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46b8a379$0$90268$14726298@news.sunsite.dk

> Jaja og julemanden eksisterer.

Tror jeg gerne du mener.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ukendt (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-08-07 20:26

On Tue, 7 Aug 2007 18:53:38 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>>>> At DU er uvidende, er altså ikke MIN skyld...
>>>
>>>Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er lovligt, det
>>>kan du da finde ud af.
>>
>> Jeg drikker ikke guldbajere og jeg ryger heller ikke....
>
>Jaja og julemanden eksisterer.

At du ikke tror på fakta, er IKKE mit problem...

N_B_DK (07-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-08-07 18:09

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
news:4o8hb39ejo1m7jdl2np69k2ef3g6knrkfg@4ax.com

> Jeg drikker ikke guldbajere

Se det er jo en fejl, det er nektar for guderne :D

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bruno Christensen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 07-08-07 20:11

On Tue, 7 Aug 2007 19:08:41 +0200, N_B_DK wrote:

> Se det er jo en fejl, det er nektar for guderne :D

Jeg drikker måske een Svanneke Stout om måneden (konen og jeg deler),
ellers er det pilsner (helst Ceres)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ukendt (08-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-08-07 09:53


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b8a1b7$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> On Tue, 07 Aug 2007 18:43:43 +0200, S.A.Thomsen wrote:
>
>
>> At DU er uvidende, er altså ikke MIN skyld...
>
> Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er lovligt, det
> kan du da finde ud af.
>
>
>
> --
> mvh.

Er det mon toppen af poppen hos vor ungdom?

Du kan da ikke tro, at du kan undvige din udstillede dumhed på ovenstående måde?

Egon

Ukendt (08-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-08-07 11:26

On Wed, 8 Aug 2007 10:52:41 +0200, "Egon Stich" <egon-stich snabela
mail.dk> wrote:

>>> At DU er uvidende, er altså ikke MIN skyld...
>>
>> Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er lovligt, det
>> kan du da finde ud af.
>
>Er det mon toppen af poppen hos vor ungdom?

Det er det jo nok desværre....

>Du kan da ikke tro, at du kan undvige din udstillede dumhed på
>ovenstående måde?

Den bliver nærmere sat i relief...

Ukendt (08-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-08-07 09:51


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse news:nr6hb356ipaec80sk2cr664osan6m48cuh@4ax.com...
> On Tue, 7 Aug 2007 13:12:06 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>>>>>> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???
>>>>>>
>>>>>>Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.
>>>>>
>>>>> Var stasi en del af nazi...??? Det vidste jeg godt nok ikke... ))
>>>>
>>>>De gjorde en del af det beskidte arbejde, men da han også nævner gestapo,
>>>>ser jeg ikke hvorfor du prøver at rede ham ud af det.
>>>
>>> Jeg kommenterede bare din udprægede mangel på viden...
>>
>>Du skulle måske sætte dig ind i tingene inden du vurderer andres viden.
>>
>>http://www.socialister.dk/ist/ist-03as.htm
>
> Hvad skal jeg dog bruge det link til...???
>
> En tåbelig forening der beskriver andre tåbelige foreninger...
>
>><citat>
>>Mordene på Karl Liebknecht og Rosa Luxemburg i 1919 er velkendte.
>>Nazisterne indledte deres forfølgelse af kommunisterne i 1933. Kun 12 år
>>efter nazimordet på Ernst Thälmann blev KPD igen dømt illegalt", denne gang
>>efter anmodning fra Forbundsregeringen i Bonn. Konrad Adenauers regering
>>her fra starter bestræbt sig for at skaffe sig juridiske instrumenter til
>>at kriminalisere og forfølge det politiske venstre, for at udelukke dem fra
>>det offentlige liv og den offentlige debat. Til den ende blev erfarne
>>nazi-jurister som Globke, Ritter von Lex,Westrick,Thedieck, Vialon, Römer
>>osv. - dem, der havde skaffet Hitlerfascismen et juridisk grundlag - atter
>>indkaldt til tjeneste (nu som "demokrater", naturligvis) for at håndhæve
>>KPD-forbudet.
>></citat>
>
> Og...???
>
> Dit ændrer da ikke på at "stasi" IKKE er en del af "nazi"....
>
>>http://home8.inet.tele.dk/oktober/kp/kp9811/s18.html
>
> LOL...
>
> Den hjemmelavede hjemmeside har da overhovedet ingen relevans.. )


Desværre er det jo sådan "popviden", der råder i hovederne på desværre ikke så få i vore dage.
Ikke noget at sige til, at de lader sig lokke ud på samme vildstier, som nævnte systemers historie ellers klart og tydeligt burde advare mod.
Det højeste de, i deres stupititet, kan svinge sig op til, ar at opfinde goodvin-begrebet, idet de ellers, om de gik i dybden, ville blive tvunget til at erkende deres uafvidende fascistiske tankegang.

Desværre ser vi jo flere og flere tiltag i retning af kontrol, censur og ensretning.

Noget uvidende fjolser som Ludvig og konsorter ikke er i stand til at gennemskue, som hvad det egentlig er.

MVH
Egon




Ukendt (08-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-08-07 09:45


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse news:m9igb35isgebdli5163t2ljvolm7f4ks0m@4ax.com...
> On Tue, 7 Aug 2007 12:15:50 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
> DOT dk> wrote:
>
>>> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???
>>
>>Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.
>
> Var stasi en del af nazi...??? Det vidste jeg godt nok ikke... ))


Manden, Ludvig, er jo helt klart een af vor tids historieløse dumskaller.
Hvorfor han ikke ved, hvilket "fint" selskab hans åbenlyse hang til stikkeri anbringer ham i.

Egon

Ukendt (08-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-08-07 09:43


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b8463e$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> On Tue, 07 Aug 2007 12:13:44 +0200, S.A.Thomsen wrote:
>
>> On Tue, 7 Aug 2007 11:50:04 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
>> DOT dk> wrote:
>>
>>>> Du kan sgu selv være nazi.
>>>> Forresten var der også masser af stikkere, der hjalp Hitler.
>>>
>>>Nu var det altså Egon der kaldte mig det, den der starter med den slags har
>>>per definition tabt enhver debat.
>>
>> Øhhhh... Skrev Egon ikke STASI...???
>
> Jo og gestapo, begge dele var en del af nazi, så smagen er den samme.
>
> 46b83c75$0$47904$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> 46b83c75$1$47904$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
>
> --
> mvh.

Fuldstændig rigtig.
Derfor stavemåden: Stazi.
Organisationer, der levede af stikkertyper.

Som vi kender stanken af, og slet slet ikke kan lide.

Hvad vil du dog i det selskab?

Egon



Ukendt (08-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-08-07 09:41


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b84034$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> On 07 Aug 2007 09:45:15 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>
>> Du kan sgu selv være nazi.
>> Forresten var der også masser af stikkere, der hjalp Hitler.
>
> Nu var det altså Egon der kaldte mig det, den der starter med den slags har
> per definition tabt enhver debat.
>
> --
> mvh.

Hvis "definition"?
Da vist kun historieløse eller som dig, mennesker med stikkergenet, som netop nazismen groede sig stor på.


Egon

Pjensen73 (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 07-08-07 18:58

Den Tue, 07 Aug 2007 18:52:28 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On Tue, 7 Aug 2007 18:49:05 +0200, N_B_DK wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>> news:46b8a1b7$0$90273$14726298@news.sunsite.dk
>>> Du er altså dum, snup du en guldbajer og 10 prince mens det er
>>> lovligt, det kan du da finde ud af.
>>
>> Du er sandelig hurtigt opfattende, nu har du kun fået at vide 20 gange at
>> S.A Thomsen ikke ryger, men det er du åbenbart ikke intelligent nok til at
>> kunne forstå.
>
> Han påstår, men jeg er ikke forpligtiget til at tro på det
>
> Iøvrigt mit sidste svar til dig, du er for underlødig i din debat stil.
>

Ha ha ha ha! Og det skulle komme fra dig.

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 19:10

On 07 Aug 2007 17:57:58 GMT, Pjensen73 wrote:


>
> Ha ha ha ha! Og det skulle komme fra dig.

Ja, når folk bruger gestapo og lignende i deres angreb, så er de for lave i
deres niveau.

--
mvh.

Ukendt (08-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-08-07 09:58


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b8b555$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> On 07 Aug 2007 17:57:58 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>
>>
>> Ha ha ha ha! Og det skulle komme fra dig.
>
> Ja, når folk bruger gestapo og lignende i deres angreb, så er de for lave i
> deres niveau.
>
> --
> mvh.

Og hvorfor så det?
Når nogle mener dette, er det da noget de siger, for at undgå at blive udstillede som det, de egentlig er?
Skulle vi undlade at bekæmpe fascismens og undertrykkelsens grimme fjæs, hvor den end måtte vise sig, fordi det kan afsløre bæsterne, når man kalder dem ved rette navn?

Her taler vi vidst en en afart af den politiske korrekthed, der har skabt så megen ulykke de sidste årtier, netop ved at umuliggøre
debat på reelt grundlag.

Man skal altid kalde Fanden ved hans navn.
Først da kan man bekæmpe ham..!!

Egon

Pjensen73 (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 07-08-07 19:15

Den Tue, 07 Aug 2007 20:09:50 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On 07 Aug 2007 17:57:58 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>
>>
>> Ha ha ha ha! Og det skulle komme fra dig.
>
> Ja, når folk bruger gestapo og lignende i deres angreb, så er de for lave i
> deres niveau.
>

Hvad er du selv?

Ludvig Nielsen (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 07-08-07 19:21

On 07 Aug 2007 18:14:42 GMT, Pjensen73 wrote:

> Den Tue, 07 Aug 2007 20:09:50 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>
>> On 07 Aug 2007 17:57:58 GMT, Pjensen73 wrote:
>>
>>
>>>
>>> Ha ha ha ha! Og det skulle komme fra dig.
>>
>> Ja, når folk bruger gestapo og lignende i deres angreb, så er de for lave i
>> deres niveau.
>>
>
> Hvad er du selv?

Jeg bruger ikke den slags, så du skød forbi.

--
mvh.

Pjensen73 (07-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 07-08-07 19:45

Den Tue, 07 Aug 2007 20:20:56 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> On 07 Aug 2007 18:14:42 GMT, Pjensen73 wrote:
>
>> Den Tue, 07 Aug 2007 20:09:50 +0200 skrev Ludvig Nielsen:
>>
>>> On 07 Aug 2007 17:57:58 GMT, Pjensen73 wrote:
>>>
>>>
>>>>
>>>> Ha ha ha ha! Og det skulle komme fra dig.
>>>
>>> Ja, når folk bruger gestapo og lignende i deres angreb, så er de for lave i
>>> deres niveau.
>>>
>>
>> Hvad er du selv?
>
> Jeg bruger ikke den slags, så du skød forbi.
>

Nå!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408887
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste